Бөлім:
|
Ғаламтормен дұрыс жұмыс
жасау – мәдениет
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сыныбы:7
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«Әлемді шарлау» туралы
әлемдік әңгіме
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
7.3.6.1
тақырып бойынша деректер
қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз
ойын дәлелдеп жеткізу
7.2.3.1 - ауызша мәтіндер
құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып
айту
|
Сабақтың
мақсаты:
|
тақырып бойынша деректер
қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз
ойын дәлелдеп жеткізе
біледі;
ауызша мәтіндер
құрауда екпін түрлерін сөз және сөйлем ішінде орынды қолданып айта
алады.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясы бойынша
«Жалпыға бірдей еңбек
қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы
оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық
сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі
артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
|
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
ДК
экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Мұғалім оқушыларды сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Осы тапсырманы
орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы
қалыптасады.
Берілген сурет
бойынша өз болжамдарын
айтады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Сөздік
жұмысы
№1-тапсырма:
Ж ұптық
жұмыс
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқып
береді,
берілген жаттығуларды
орындатды.
|
Айтылым
Ауқатты-богатый
Бәстесу-держать
пари
Әлемді-вселенный
Шарлау-побывать
всюду
Ізкесуші-следопыт
Кедергі-препятствие
Саяхат-путешествие
Жазушы-писатель
Шешім-решение
Шығарма-произведение
Тиянақты-серьезный
Айтылым.
Сұрақтарға жауап
береді. Досымен сөйлеседі. Тақырып
жөнінде талқылайды.
|
Дескриптор:
Жалпы – 4 балл.
-Сұхбат
құрады
|
5-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
|
№2-тапсырма:
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Жазылым
Тапсырманы
орындайды.
Фогг есімі жиырмаға
жуық қайталанады. «Кубизм» тәсілі арқылы Фоггке сипаттама
береді.
|
Дескриптор: Жалпы
– 3 балл.
-Болжам
жасайды
-Өз ойын
дәлелдейді.
|
5-сынып оқулығы, жұмыс
дәптері
|
|
№5-тапсырма:
Топтық
жұмыс
Оқулықта берілген
айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
6-
тапсырма
Жеке
жұмыс
4-тапсырма
Жеке
жұмыс
|
Тыңдалым
Оқылым
Мәтінді оқиды. Топқа
бөлініп, мұғалім ұсынған тапсырмаларды
орындайды.
1-топ: «Бес жолды
өлең» тәсілі арқылы жазушыға баға
береді.
2-топ:
«Ассоциограмма» тәсілі арқылы мәтінде не айтылғанын
топтастырады.
3-топ. «Дөңгелек
үстел» арқылы мәтін мазмұнын айтып
шығады.
Жазылым
Мәтіндегі қою
қаріппен берілген сөздерді аудармасымен жазып
алады.
Айтылым
Суретпен жұмыс
жасайды.
|
Дескриптор: Жалпы
– 5 балл.
- Тапсырамны
орындайды.
Топпен жұмыс
жасайды
-Сипаттайды
-Талдайды
Дескриптор
-Антонимін
табады
-Синонимін
жазады
Дескриптор
3
балл
-Пікірін
айтады
|
5-сынып оқулығы,
жұмыс дәптері
Интербелсенді
тақта
Слайдтар
Кесте
Суреттер
топтамасы
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім оқушылардың
сабаққа деген рефлексиясын
тыңдайды.
Үй
тапсырмасы
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп
береді.
3,7-
тапсырма
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша өзіне тиісті
баллын қойып бағалайды.
|
|