Материалдар / Ашық сабақ. 11 сынып Ақылды үй.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. 11 сынып Ақылды үй.

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Наурыз 2023
250
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Заттар интернеті

Педагогтың аты-жөні

Ержан Әйгерім Жамбылқызы

Күні: 30.01.2023 ж


Сынып:11 «А»

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

«Ақылды үй»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


11.5.2.4 - «Ақылды үй» датчиктерінен алынған деректерді шығаруды ұйымдастыру

11.5.2.5 - «Ақылды үй» датчиктерінен алынған деректерді шығару программаларын әзірлеу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«Ақылды үйдің» датчиктерін айтып бере алады;

Көптеген оқушылар:

«Ақылды үй» датчиктерінен деректерді беруді ұйымдастырады.



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

3.Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылар дәптерлерді өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.


ҚБ: жұлдыз / 2 балл/





4. «Flippitity.net Рондом» әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу.



1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Дәптерлерін өзара ауыстырады, үй тапсырмасын тексереді.

5.Бағалайды.

Оқушылар 2 топқа бөлінеді




Топқа бөлінеді





Жұлдыз

2 балл




Жұмыс дәптері











«Flippitity.net» Рондом әдісі

Сабақтың ортасы

1.Оқулықпен жұмыс

Ақпаратты «Инсерт» әдісі бойынша оқу. Топтағы оқушылар мәтінді оқып, арнайы белгі қойып

отырады:

+ - мұны білемін;

- мен басқаша ойлағанмын, бұл менің ойлағаныма қарама-қарсы болып шықты;

v – мен үшін бұл жаңа нәрсе;

? – маған бұл түсініксіз, түсіндіру, нақтылау қажет.

Топтың спикері оқылған нәрсенің мәнін түсіндіреді. Мұғалім оқушылармен сөйлеседі. Мәтіннің

түсініксіз жерлерін түсіндіреді.

Мұғалім видео ролик арқылы жаңа сабақты көрсету

2. Сөздік жұмыс

3.ТЖ. «Джигсо» әдісі

Әр топ «Ақылды үй» және датчиктерден деректерді беруді ұйымдастыру» постерін дайындайды

4.Білу және түсіну

1. «Ақылды үй» дегеніміз не?

2. «Ақылды үй» жүйесіне қандай міндеттерді артуға болады?

3. «Ақылды үйдің» негізгі сипаттамаларын атап бер.

4. Бірыңғай басқару жүйесіне қандай жүйелер кіреді?

5. «Ақылды үйде» қандай датчиктер пайдаланылады?

5. Қолдану

Деңгейлік тапсырмалар:

А деңгейі. Тапсырыс беруші сендерге жарықтандыруда «Ақылды үй» жобасын жасауды

ұсынды. Сендерге қандай құрылымдар қажет болатынын ұсыныңдар.

В деңгейі. Интернеттің іздеу жүйесін пайдаланып, «Ақылды үй» прайс парағын жасаңдар,

орташа құнын есептеңдер.

С деңгейі. httr://smarta.kz/solutions/Smart-house сайтының материалдарын зерттеңдер, егер

сендерге «Ақылды үй» таныстырылымын жасауды ұсынса, сайтқа қандай өзгеріс енгізер

едіңдер?

Жоғарғы деңгейдегі дағдыларын дамыту

1. «Ақылды үйдің» өзектілігі неде?

2. Қалай ойлайсыңдар, қай жағдайда «ақылды үйге» сымды, ал қандай жағдайда сымсыз

жабдық түрін қолданған тиімді?

6. Топтық жұмыс

Топта мына мәселені қалай шешу керектігін талқылаңдар: көппәтерлі үйдің тұрғындары ақылды

үйдің жүйесін орнатпақ болды. оларға қандай құрылғыларды орнатуға кеңес берер едіңдер?

Мұғалімді тыңдайды
















Оқушылар жаңа сөздерді жұмыс дәптеріне жазып алады.


Оқушылар видео ролик көреді




Әр топ өз постерін қорғайды




Оқушылар сұраққа жауап береді











Тапсырманы орындайды























Әр топ өз тапсырмаларын орындайды

ФБ «Жарайсың»





















Өзара бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі























ФБ тамаша
























Өз ара бағалау

Презентация



















C:\Users\USER\Documents\информатика\ашық\videoplayback (5).mp4




















Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс: «Смайлик»

барлығын түсіндім

менде сұрақтар қалды

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

1. «Ортаның параметрлеріне жауап беретін «ақылды үй» датчиктері» деген тақырыпта

таныстырылым жаса.

2. «Ақылды үйлердің» болашағы тақырыбына хабарлама жаз.

3. Жапония мен Қазақстандағы үйді автоматтандыру жүйелеріне талдау жаса.




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!