1.Оқулықпен
жұмыс
Ақпаратты
«Инсерт» әдісі бойынша оқу. Топтағы оқушылар мәтінді оқып, арнайы
белгі қойып
отырады:
+ - мұны
білемін;
– - мен басқаша
ойлағанмын, бұл менің ойлағаныма қарама-қарсы болып
шықты;
v – мен үшін бұл жаңа
нәрсе;
? – маған бұл
түсініксіз, түсіндіру, нақтылау қажет.
Топтың спикері оқылған
нәрсенің мәнін түсіндіреді. Мұғалім оқушылармен сөйлеседі.
Мәтіннің
түсініксіз жерлерін
түсіндіреді.
Мұғалім видео ролик
арқылы жаңа сабақты көрсету
2. Сөздік
жұмыс
3.ТЖ. «Джигсо»
әдісі
Әр топ «Ақылды үй» және
датчиктерден деректерді беруді ұйымдастыру» постерін
дайындайды
4.Білу және
түсіну
1. «Ақылды үй»
дегеніміз не?
2. «Ақылды үй» жүйесіне
қандай міндеттерді артуға болады?
3. «Ақылды үйдің»
негізгі сипаттамаларын атап бер.
4. Бірыңғай басқару
жүйесіне қандай жүйелер кіреді?
5. «Ақылды үйде» қандай
датчиктер пайдаланылады?
5.
Қолдану
Деңгейлік
тапсырмалар:
А деңгейі. Тапсырыс
беруші сендерге жарықтандыруда «Ақылды үй» жобасын
жасауды
ұсынды. Сендерге қандай
құрылымдар қажет болатынын ұсыныңдар.
В деңгейі. Интернеттің
іздеу жүйесін пайдаланып, «Ақылды үй» прайс парағын
жасаңдар,
орташа құнын
есептеңдер.
С деңгейі.
httr://smarta.kz/solutions/Smart-house сайтының материалдарын
зерттеңдер, егер
сендерге «Ақылды үй»
таныстырылымын жасауды ұсынса, сайтқа қандай өзгеріс
енгізер
едіңдер?
Жоғарғы деңгейдегі
дағдыларын дамыту
1. «Ақылды үйдің»
өзектілігі неде?
2. Қалай ойлайсыңдар,
қай жағдайда «ақылды үйге» сымды, ал қандай жағдайда
сымсыз
жабдық түрін қолданған
тиімді?
6. Топтық
жұмыс
Топта мына мәселені
қалай шешу керектігін талқылаңдар: көппәтерлі үйдің тұрғындары
ақылды
үйдің жүйесін орнатпақ болды. оларға қандай құрылғыларды
орнатуға кеңес берер едіңдер?
|