Ұйымдасты
ру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ұйымдастыру сәті. Ой
шақыру.
Жаңа тақырыпты ашу
үшін тірек сөздер ұсынып, сыныптық талқылау ұйымдастырыңыз. Тірек
сөздер:
- Мектеп, білім,
мамандық, сауатсыздық қараңғылық
Оқушылар жауаптары тыңдалып
болған соң, жаңа сабақ тақырыбы анықталады. Сабақ
мақсаты мен бағалау критерийлері
таныстырылады.
|
Оқушылар мектеп, білім, мамандық,
сауатсыздық қараңғылық сөздердің мағынасын
ашып, өз жауаптарын
ұсынады
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Тірек
сөздер
|
Жаңа
білім
|
Жаңа ұғымдармен
жұмыс.
Медресе,Ғақлия,Жадидтік
мектептер
Ағарту
саласы,Зайырлы
мектеп,Интернат
Училище
XIX ғасырда
Қазақстандағы оқу-ағартушылық мекемелердің жай-куйі туралы қысқаша
шолу жасалынады.
Зерттеу мен
талдау
1-тапсырма. Суретпен
жұмыс.
С уретті
зерттеңіз;
Суреттен алған жалпы
әсерді сипаттаңыз;
Суреттегі адамдар, нысандар
және іс-әрекеттерді анықтап, суреттен қорытынды
жасаңыз.
2-тапсырма.
3-тапсырма:
4
тапсырма
5
тапсырма
«ПОПС» формуласы бойынша төрт
сөйлеммен сабақты қорытындылайды.
-
Бірінші сөйлем «Менің
ойымша,... »
-
Екінші сөйлем «Мен оның
себебін былай түсіндіремін … »
-
Үшінші сөйлем «Оны мен мына
фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын …
»
-
Соңғы сөйлем «Осыған
байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ....
»
|
Ттерминдермен жұмыс
жасайды
Оқушылар суреттегі
нысандарды бір-бірімен байланыстырып,тарихи әңгіме
құрастырады;
Оқушылар тұлғалармен
танысады
Мәтінді оқып өз
ойларын жазады
Оқушылар даталарды
біледі
Оқушылар жауап құрылымын сауатты
құрайды;
-Дәйекпен дәлелденген жауапты
береді;
|
«Кім
шапшаң»
Дескриптор:
Суреттегі нысандарды
бір-бірімен байланыстырып, тарихи әңгіме
құрастырады;
Тарихи кезеңнің
басты ерекшелігін түсіндіреді;
«Кім
тапқыр»
«Үздік
ой»
«Кім
шапшаң»
.
Дескриптор:
-Жауап құрылымын
сауатты құрайды;
-Дәйекпен
дәлелденген жауапты береді;
|
Таратпа
материалдар
.
Таратпа
материал
Мәтін
Таратпа
материал
«ПОПС»
тапсырмасы
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау;
Үйге
тапсырма
. XIX ғасырдағы білім беру мен
ағарту ісі-оқу және «Жәңгір ханның ағартушылық қызметі» атты эссе
жазу
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау,бүгінгі сабақтағы кілт сөздерді стикерлерге жазып
іледі
|
«Кім
тапқыр»
|
Стикерлер ,
«Білім
ағашы»
|
Кері
байланыс
|
Кері
байланыс
Бүгінгі сабақтан мен не
білдім?
Сабақ барысында қандай
қиындыққа кездестің?
Сабақ барысында қандай сұрақ
туындады?
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|