Ұйымдастырушылық-
ізденісушілік
|
Әңгімелесу.
-Қазір жылдың қай
мезгілі?
-Қыс айларын
атаңдаршы?
-Қыс мезгілінде күн қандай
болады?
-Қыс мезгілінде қандай ойындар
ойналады?
1-ден 5-ке дейінгі сандарды
пысықтау.
-Балалар,біздер бүгін
математикадан
«Сандар
әлеміне» тоқталамыз.
-Мына суреттен кімдерді көріп
тұрсыңдар?
-Дара мен Ботиді
біздер «Балапан» бағдарламасынан көріп
жүрміз.Дара мен Боти үнемі саяхаттап жүреді. Үнемі бір кедергілерге
тап болады.Олар бүгін досының үйіне бара жатыр.Олар жолға шықты.
Жолда кедергілер пайда болды.Сол кедергіден өту үшін Дара мен Боти
сендерден көмек
сұрайды.
-Оларға көмектесеміз
бе?
1-тапсырма. Олар міне,үлкен жолға тап
болды. Осы жолдан өту үшін жоқ сандарды атап айтуымыз
керек.
1........3.......5
Дидактикалық ойын: «Адасқан
сандар»
2-тапсырма. Дара мен Боти сендердің
көмектеріңнің арқасында жолдан өтіп, орманға келді. Олар қалың
орманнан өту үшін,тағы бір тапсырманы орындауымыз керек. Ол үшін
оларға мына есепті шығаруға
көмектесейік.
-Бұтақтың басында неше торғай
отыр?
-Олардың қасына нешеуі ұшып
келді?
-Барлығы қанша торғай
болды?
-Неше торғай ұшып
кетті?
-Қанша торғай
қалды?
Сергіту
сәті:
Ал қанекей
тұрайық,
Алақанды
ұрайық.
Бір,екі,үш,
Бір,екі,үш.
Бір отырып,бір
тұрып
Бір сергіп
алайық.
3-тапсырма
-Дара мен Боти орманнан өтті.
Енді олардың алдарынан көпір шықты.Олар көпірден өту үшін тағы бір
тапсырманы орындауыға
көмектесейік.
-Қандай геометриялық
пішіндерді білесің? Қане атап
жіберейік.
4-тапсырма
-Көпірден де өтті,енді олар
досының үйіне жақындады,бірақ онда бару үшін үлкен қақпаны ашу
керек.Ол қақпа ашылу үшін 1-ден 5-ке дейін тура және кері санауымыз
керек. Балалар 1-ден
5-ке дейін тура және кері
санаймыз.
1
2
3
4
5
Санамақ
Бір дегенім-
бесік,
Шықтық содан
өсіп.
Екі дегенім –
елім,
Тауым,жерім,көлім.
Үш дегенім –
үміт,
Үміт артар
жігіт.
Төрт дегенім –
төзім,
Төзе білем
өзім.
Бес дегенім-
бақыт,
Бағалайтын
уақыт.
-Дара мен Боти досының үйіне
сендердің көмектеріңмен жетті. Сендерге
рахмет.
Математикалық тапсырмаларды
жақсы орындадыңдар.
|
-Қыс.
-Желтоқсан,қаңтар,ақпан.
-Қар жауады,аяз қысып,бо-ран
соғады.
-Дара мен
Ботиді.
-Иә.
-1 мен 3-тің ортасында
2,
3 пен 5-тің ортасында 4саны
тұрады.
Балалар ойынға белсене
қатысады.
-Бұтақтың басында 3
торғай.
Олардың қасына 2 торғай ұшып
келді. Барлығы 5 торғай
болды.
-5 торғай болып
еді,оның
1-еуі ұшып
кетті.
-4-еуі
қалды.
Балалар өлең жолдарына сәйкес
қимылдар жасайды.
-Үшбұрыш,шаршы,тіктөрт-бұрыш,шеңбер.
-1,2,3,4.5.
-5,4,3,2,1.
-Балалар санамақты жатқа
айтады.
|
Рефлексиялық-
түзетушілік
|
«Геометриялық пішіндердің
түстерін ажырат» дидактикалық
ойын.
Ойынның шарты: Әрбір бала
өзіне көрсетілген геометриялық пішіндердің түстерін айтуы
керек.
«Біз не
білдік?»
-Ойын сендерге ұнады
ма?
-Нешеге дейін санап
білеміз?
-Геометриялық пішіндер қалай
аталады?
-Жарайсыңдар, балалар!
Тапсырмаларды өте жақсы
орындадыңдар.
Шаттық
шеңбері
Қол ұстасып
тұрайық,
Шеңберді біз
құрайық.
Көріскенше күн
жақсы
Сау саламат
болайық!
Сауболыңыздар
қонақтар!
«Қуанышты хабарлама»
тарату.
|
Ойынды қызығушылықпен
ойнайды.
Балалар сұрақтарға толық жауап
береді.
|