Сабақ
тың
басы
3
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
5минут
Рефлексия
5
минут
|
Сәлемдесу
Психологиялық ахуал
қалыптастыру
10 - нан 100 - ге дейінгі
сандарды санамақпен қайталауға болады. Тура және кері санау
жүргізіледі.
Түрлі-түсті қағаздар арқылы
топқа бөлу
Өткенді пысықтау «Кір жайғыш»
әдісі
3 онд.+5онд.=
6-2=
50-20=
6онд.+4онд.=
70+20=
7-2=
60-40=
9-4=
50-30=
7-5=
10-5=
6онд.-1онд.=
7-2=
9-5=
Тақырыпты ашу
« Тиістісін ата»
ойыны
Түсіп қалған сандарды ата
10,...30,...,50,...,70,..90,
100
Әкем екі ондық шеге сатып
алды. Ол барлығы неше шеге сатып
алды?
Дөңгелек сандарды ата. 15, 20,
17, 80, 12, 50, 10, 16, 5.
Жаңа
тақырып
1-тапсырма.
Бірінші сурет бойынша сұрақтар
қояды.
Неше ондық сары өрік бар? (2
ондық)
Неше ондық қара өрік бар?
(1ондық)
Барлығы неше өрік бар? (3
ондық)
Екінші сурет бойынша сұрақтар
қояды.
Барлығы неше ондық қара өрік
болған еді? (4 ондық)
Неше ондық қара өрікті жеп
қойды? (1 ондық)
Неше қара өрік қалды? (3
ондық)
2 онд. + 1 онд.=3
онд.
20 +
10=30
4 онд. – 1 онд.=3
онд.
40 –
10=30
2-тапсырма
Анаңа үрмебұршақты санауға
көмектес. Ондықтармен сана.
1 онд, 2 онд, 3 онд, 4 онд, 5
онд, 6 онд
10 20 30 40 50
60
Ондықтарды кему ретімен
жазады.
60 50 40 30 20
10
«Алма ағашы»
әдісі
Амалдарды орындап
көр.
10+8=
30-20=
20+10=
10+10=
50+5=
15+10=
40-10=
20-20=
20+20=
Дәптермен
жұмыс
3-тапсырма
Қандай сандар жасырынғанын
анықта.
1 ондыққа неше ондықты қоссақ
2 ондық шығады?
(1
ондық)
1 онд+1 онд=2
онд
10+10=20
Неше ондыққа 2 ондық қоссақ 7
ондық шығады?
(5
ондық)
2 онд+5 онд=7
онд
20+50=70
Осылай талдау жасай отырып,
қалған жасырылған сандарды
анықтайды.
«Қоянды тамақтандыр»
әдісі
4-тапсырма
Егер 100см-ден 20см-ді
азайтса, қанша қалады?
Бұл жағдай біршама қиын,
өйткені 100 дегеніміз –
10
ондық.
Оны жеке алгоритм құрастырып
қарастырыңдар.
20см+40см=60см
30см+50см=80
60см+40см=100см
50см+40см=90см
80см–30см=50см
100см–20см=80см
Үй
тапсырмасы
5-тапсырма
Тізбектің жалғасын
тап.
Геометриялық фигуралардан өз
тізбегіңді құрастыр.
Кері
байланыс
EDUCAPLAY программасы арқылы
сабақты қорыту.
«Бағдаршам»
әдісі
|
Ондықтарды тура және кері
санайды
Үй
тапсырмасына
жауап
береді
Ондықтармен санауды тереңдете
меңгереді
Түсіп қалған және дөңгелек
сандарды атайды
Сұрақтарға жауап
береді.
Ондықтармен
санайды
Ондықтарды кему ретімен
жазды
Есепті
шығарады
Сергіту сәтін
жасайды
Дәптермен жұмыс
жасайды.
Қандай сандар жасырынғанын
анықтайды
«Қоянды тамақтандыр әдісі»
арқылы есепті шығарады.
Кері байланыс
орнатады.
Сұрақтарға жауап
береді
Рефлексия
жасайды.
|
Дескриптор:
Тура және кері санау
жүргізді.
Ондықтармен санауды
біледі
Дескриптор:
Түсіп қалған сандарды
атады
Дөңгелек сандарды
атады
Дескриптор:
Қосу және азайтудың жалпы
тәсілін біледі
Сұрақтарға жауап
берді
Дескриптор:
Ондықтармен
санады
Ондықтарды кему ретімен
жазды
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
берді.
Ондықтарды қосуды
орындады
Дескриптор:
Тапсырманы дұрыс
орындайды.
Тамаша!
Дескриптор:
Амалдарды
орындады.
Есептерді дұрыс
шығарды.
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді
|
Түрлі-түсті
шеңберлер
Тақта
Қимыл
іс-әрекеттер
Оқулық
Тақта
АКТ
Бағдаршам суреті,шеңбе
түрлі-түсті қағаздар
|