|
Білім беру ұйымының атауы: |
“Шахаман” зияткерлік бастауыш мектебі |
|||
|
Пәні: |
Математика |
|||
|
Бөлімі: |
|
|||
|
Күні: |
03.10.2024 |
|||
|
Сынып: |
2”Ә” |
|||
|
Педагогтің аты-жөні: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
19-сабақ. Разрядтан аттап ауызша қосу және азайту |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.1.1.3 екітаңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу. 2.1.1.1 санаудың ірі бірлігі ондықты құрастыру 100-ге дейін ондықтармен санау, жазу және салыстыру. 2.1.2.7 45+9,40-14 жағдайларында ондықтан аттап ауызша қосу мен азайтуды орындау. |
|||
|
Сабақ мақсаты |
Екітаңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтайды, разрядтық қосылғыштарға жіктейді, санаудың ірі бірлігі ондықты құрастыру 100-ге дейін ондықтармен санайды және жазады, 45+9,40-14 жағдайларында ондықтан аттап ауызша қосу мен азайтуды орындайды |
|
|
|
|
Сабақ барысы |
|
|
|
|
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (3-5мин) Сабақтың ортасы (30мин) Сергіту сәті (5мин) Сабақтың соңы (3-5мин) |
1)Ұйымдастыру кезеңі 1. Сәлемдесу 2. Түгелдеу 3. Тақырыппен таныстыру 4. “Миға шабуыл” әдісі арқылы өткен сабақты қайталауға арналған сұрақтар қойылады.
Тақырыпты ашу. 2-тапсырма Сандарды қосу және азайту тәсілдерін түсіндір. Қай есептеу тәсілі тиімді. 35+8 39+54 43-8 93-39 3-тапсырма Өрнектердің мәнін әртүрлі тәсілмен есепте. 69+25, 72+9, 32-7, 56+8
“
4- тапсырма Есептемей-ақ салыстыр. 34+47*47+37 53-15*53-14 “Бауырсақ” әдісі арқылы салыстырады.
Видеоролик көрсету арқылы сергіту сәтін жүргізеді. 6- тапсырма Бір-бірімен өзара байланысты өрнектерді жеңіл жолмен шығару. “Google” әдісі арқылы жүргізіледі.
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі арқылы
Міне балалар бүгінгі математика сабағымыз өз мәресіне жетті. Назар аударғандарыңызға рақмет! |
Зейіндерін сабаққа қояды. Сұрақтарға жауап береді.
Тиімді тәсілдермен есептерді шығарады. Өрнектің мәнін әртүрлі тәсілдермен шығарады. “Бауырсақ” әдісі арқылы есептемей салыстырады Видеороликтегі биді қайталайды. “Google” әдісі арқылы берілген есептерді шығарады. Сабақтың қалай өткеніне кері байланыс жасайды. |
Мақтау, мадақтау сөздері арқылы бағалау.
Қалыптастырушы бағалау “Стикерлер” арқылы бағалау Мақтау, мадақтау арқылы бағалау |
Интерактивті тақта, кітап Кітап, көрнекілік құралдар, интерактивті тақта Кітап, көрнекілік құралдар, интерактивті тақта |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. 2-сынып математика пәні. Разрядтан аттап ауызша қосу және азайту
Ашық сабақ. 2-сынып математика пәні. Разрядтан аттап ауызша қосу және азайту
|
Білім беру ұйымының атауы: |
“Шахаман” зияткерлік бастауыш мектебі |
|||
|
Пәні: |
Математика |
|||
|
Бөлімі: |
|
|||
|
Күні: |
03.10.2024 |
|||
|
Сынып: |
2”Ә” |
|||
|
Педагогтің аты-жөні: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
19-сабақ. Разрядтан аттап ауызша қосу және азайту |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.1.1.3 екітаңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтау, разрядтық қосылғыштарға жіктеу. 2.1.1.1 санаудың ірі бірлігі ондықты құрастыру 100-ге дейін ондықтармен санау, жазу және салыстыру. 2.1.2.7 45+9,40-14 жағдайларында ондықтан аттап ауызша қосу мен азайтуды орындау. |
|||
|
Сабақ мақсаты |
Екітаңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтайды, разрядтық қосылғыштарға жіктейді, санаудың ірі бірлігі ондықты құрастыру 100-ге дейін ондықтармен санайды және жазады, 45+9,40-14 жағдайларында ондықтан аттап ауызша қосу мен азайтуды орындайды |
|
|
|
|
Сабақ барысы |
|
|
|
|
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (3-5мин) Сабақтың ортасы (30мин) Сергіту сәті (5мин) Сабақтың соңы (3-5мин) |
1)Ұйымдастыру кезеңі 1. Сәлемдесу 2. Түгелдеу 3. Тақырыппен таныстыру 4. “Миға шабуыл” әдісі арқылы өткен сабақты қайталауға арналған сұрақтар қойылады.
Тақырыпты ашу. 2-тапсырма Сандарды қосу және азайту тәсілдерін түсіндір. Қай есептеу тәсілі тиімді. 35+8 39+54 43-8 93-39 3-тапсырма Өрнектердің мәнін әртүрлі тәсілмен есепте. 69+25, 72+9, 32-7, 56+8
“
4- тапсырма Есептемей-ақ салыстыр. 34+47*47+37 53-15*53-14 “Бауырсақ” әдісі арқылы салыстырады.
Видеоролик көрсету арқылы сергіту сәтін жүргізеді. 6- тапсырма Бір-бірімен өзара байланысты өрнектерді жеңіл жолмен шығару. “Google” әдісі арқылы жүргізіледі.
Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі арқылы
Міне балалар бүгінгі математика сабағымыз өз мәресіне жетті. Назар аударғандарыңызға рақмет! |
Зейіндерін сабаққа қояды. Сұрақтарға жауап береді.
Тиімді тәсілдермен есептерді шығарады. Өрнектің мәнін әртүрлі тәсілдермен шығарады. “Бауырсақ” әдісі арқылы есептемей салыстырады Видеороликтегі биді қайталайды. “Google” әдісі арқылы берілген есептерді шығарады. Сабақтың қалай өткеніне кері байланыс жасайды. |
Мақтау, мадақтау сөздері арқылы бағалау.
Қалыптастырушы бағалау “Стикерлер” арқылы бағалау Мақтау, мадақтау арқылы бағалау |
Интерактивті тақта, кітап Кітап, көрнекілік құралдар, интерактивті тақта Кітап, көрнекілік құралдар, интерактивті тақта |
шағым қалдыра аласыз

















