Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8минут
Кері байланыс5
минут
|
Сәлсемдесу.
«Таңғы сәлемдесу»
әдісі
Топқа
бөлу
Таразы, сызғыш, сағат
суреттерін таңдау арқылы 3 топқа
бөлінеді.
1-топ
Масса
2-топ
Уақыт
3-топ
Ұзындық
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Қане,біздер
ойлайық,
Ойымызды
жинайық.
Қандай есеп болса
да,
Шешпей оны
қоймайық.
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
«Күн көзін ашу»
әдісі.
1. Көлем дегеніміз не
?
2. Көлемнің өлшем бірліктері
қандай ?
3. Қазақтың байырғы сыйымдылы
өлшемдері ?
4. Салыстыр
.
48л * 55
л
5. Салыстыр
.
1л
* 3
л
6.
Есепте.
10 л – 2 л= 8
л
7.
Есепте
5 л + 20 л = 25
л
8.
Салыстыр
72 л+ 28 л *
99л
Тақырыпты
ашу.
Жұмбақ
жасыру
Бұралса болды
құлағы,
Уақытты
қуады.
(Сағат)
Жоқ өзінде бас
та,
Қас
та,
Мойын
да.
Ұзындығы жазулы тұр
бойында.
(Сызғыш)
Екi басы
бар,
Темiр тас
бар.
Қаз-қаз, қаздай
тұр,
Тең қалпын жазбай
тұр.
(Таразы)
Берілген суреттерге қара. Бұл
қандай құралдар? Атаңдар.
Жаңа
тақырып
-Сабақтың тақырыбы
жарияланады.
-Сабақтың мақсаты
жарияланады
1-тапсырма
а) Суреттегі өлшеуіш
құралдармен қандай шамаларды өлшеуге
болады?
Оқулықтағы әртүрлі өлшеуіш
құралдарымен оқушыларды
таныстыру.
Ә) Өлшеуіш құралды таңдап,
қаламыңның ұзындығын өлше.
2-тапсрыма
А) Таразы, сызғышты пайдаланып
шамаларды өлшейді. Теңсіздіктер
құрады.
Ә) Түйе, қой және лақ сияқты
үй жануарларының массаларын салыстыр және
өсу реті бойынша
айту.
3-тапсрыма.
Топтық
жұмыс
Ыдыстарды сыйымдылықтарының
өсу реті бойынша
орналастыру.
Сергіту
сәті
Әр оқушының салмақ, бойын
құралдар арқылы өлшеу
4-тапсырма
Есептерді
шығар.
А ) Қызыл жіп –
35 дм
Көк жіп – 47 дм ?
дм
Шешуі: 35 + 47=
82
Жауабы: Барлығы 82 дм жіп
пайдаланды
Ә ) Қозы-
12кг
Қой- 35 кг ?
кем
Шешуі: 35- 12=
23
Жауабы: Қозының массасы қойдың
массасынан 23 кг кем
Б) Бөшкеде- 45л
су
Шелекке - 9 л су
құйылды
Бөшкеде - ? л
қалды
Шешуі: 45-9 =
36
Жауабы: Бөшкеде 36 л су
қалды
5-тапсырма
Топтық
жұмыс
«Сағат
әдісі»
4 8+ +
=61
83- -
=
69
«Саққұлақ» әдісі арқылы
сабақты бекіту
Өтілген ақырып бойынша
сұрақтар қойылады.
Үй
тапсырмасы
6-тапсырма
4сағаттан кейін сағаттар қай
қай уақытты көрсететінін
жаз.
4 сағ + 4 сағ = 8
сағ;
6сағ + 4 сағ = 10
сағ;
7сағ + 4 сағ = 11
сағ.
Жауап:
1)9:00
2)10:00
3)11:00
Кері
байланыс
«Тик ток»
әдісі
|
Сәлсемдеседі.
Таразы, сызғыш, сағат
суреттерінің бірін таңдап топтарға
бірігеді.
Барлығы бірге жаттығу
жасайды.
Үй тапсырмасын
тексертеді.
Күннің көзін
ашады.
Жұмбақтардың жауабын
табады.
Өлшеу құралдарын
атайды.
Сабақ тақырыбын
түсінеді.
Өлшеуіш құралдарымен
танысады.
Қаламдарының ұзындығын
өлшейді.
Шамалардың мәндерін анықтап,
теңсіздіктер құрады.
Тапсырманы
орындайды.
Топпен жұмыс
жасайды.
Өз салмақ, бойларын
өлшейді
Есептерді
шығарады
Топпен жұмыс
жасайды
Өтілген тақырып бойынша
сұрақтарға жауап береді
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Сұрақтарға дұрыс жауап береді
- 1б
«Таразы
әдісі»
Мадақтау
Жарайсың!
Керемет!
Жақсы!
Дескриптор:
Өлшеуіш құралдарының құандай
мақсатта пайдаланатынын айтады-
1б
Өлшеуіш құралды таңдап,
қаламыңның ұзындығын өлшейді-
1б
«Таразы
әдісі»
Дескриптор:
Шамалардың мәндерін анықтап ,
теңсіздіктер құрады –
1б
Массаларын салыстырады және
өсу реті бойынша қояды-1
б
«Таразы
әдісі»
Дескриптор:
Ыдыстарды сыйымдылықтарының
өсу реті бойынша орналастырады-
1б
Дескриптор:
Есептерді дұрыс шығарады-
1б
«Таразы»
әдісі
Дескриптор:
Дескриптор:
Бос торкөздің орнына қандай
бір таңбалы сан қоюға болатынын
анықтайды-1б
Мадақтау
Жарайсың!
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
Мадақтау
Жарайсың!
Керемет!
Жақсы!
Талпын!
|
Таразы, сызғыш, сағат
суреттері
Күннің
суреті
Өлшеуіш құралдарының
суреті
Оқулық, өлшеуіш
құралдар
Сызғыш,
Таразы, бой өлшеуіш
құралы
Үй жануарларының
суреттері
Қима
қағаздар
Қимылдар
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Саққұлақ
Жұмыс
дәптері
Кері байланыс
тақтасы
|