Ұзақ мерзімді
жоспар бөлімі:
6-бөлім Атақты
тұлғалар
|
Мектеп: «Степное
негізгі мектеп балабақша кешені»
КММ
Мұғалімнің аты-жөні:
Каликанова Г.К
|
Күні: 10.02.2023
ж.
Сынып: 3
«Б»
|
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
типі:
Сабақтың
түрі:
|
Жаңа
сабақ
Жаңа
сабақ
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Дина күй
шертеді
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
3.1.2.1.-күнделікті
өмірде қолданылатын таныс сөздер және сөз тіркестерінен құралған
шағын мәтіндерді түсіну;
3.1.3.1. – тыңдаған мәтіннің
мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сюжет желісі бойынша
тапсырмалар орындау.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы:мұғалім
көмегімен оқыған мәтіннің мазмұнын
түсінеді.
Көпшілігі:мәтін мазмұны бойынша
сұрақтарға жауап береді, тірек сөздерді қолданып, ауызша сөйлемдер
құрайды.
Кейбірі:оқыған мәтінді
мазмұндайды
|
Бағалау
критерийлері
|
Мәтінді қатесіз
оқиды.
Оқыған мәтіннің
мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Тірек сөздерді қолданып,
мәтінді мазмұндайды.
|
Тілдік
мақсаттар
|
атақты, ұлы, дарынды, күйші,
күй шерту, ұстаз.
|
Құндылықтарды
дарыту
|
өнерді бағалау,
атақты адамдардың істерін үлгі
тұту
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интерактивті тақта,
презентация, слайд.
|
Бастапқы
білім
|
Өнер бөлімі бойынша
қорытындылау
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
мин
|
Психологиялвқ
ахуал
Сәлеметсіз бе
балалар! Балалар бүгінгі сабаққа көңіл-күйлерін қандай? «Кубик»
ойыны арқылы көңіл – күйлерімізді көтеріп алып, «анти- жалқаулық»
тан алайық.
«Күн» әдісі арқылы
топқа бөлініп алайық.
1 топ домбыра, 2 топ
– қобыз.
Балалар, бүгін
сабақта топпен жұмыс
жасаймыз.
Балалар, үй жұмысын
тақтадағы «араны ұр» әдісі арқылы
орындаймыз.
Қызығушылықтарын
ояту
Күй ойнайды.
Оқушылар кім орындағаның
айтады.
Балалар бұл не
?
- Бұл -
күй.
Күйді қай музыкалық
аспапта шертеді?
- Күйді домбырамен
шертеді.
Бұл күйді кім
орындайды?
- Балалар, бұл
сұрақтың жауабын анықтау үшін қазір ребусты
шешеміз.
ұр
ей
ов
Ендеше, бүгінгі
сабақтың тақырыбымыз қандай?
Сабақтың тақырыбы:
Дина күй шертеді.
Балалар, бұл Құрманғазы атамыз
Динаның ұстазы болған.
|
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Сөздікпен
жұмыс.
Атақты –
знаменитый
ұлы –
великий
дарынды –
одарённый
күйші –
музыкант
күй шерту –исполнять
кюй
ұстаз -
наставник
Сөздерді хормен
айтады.
Жеке
айтады.
Балалар, осы сөздер
арқылы сөз тіркестерін
құрастырамыз.
Ал енді балалар
бірінші топтан жетекші шығып көпірден тапсырманы алып, дауыстап
оқысың.
1 –
тапсырма.
Мәтінді тиянақты
тыңдаймыз, жеке оқимыз, алған мәліметтер арқылы кластер
жасаймыз.
1 топ Дина туралы
кластер жасайды.
2 топ Құрманғазы
атамыз туралы кластер
жасайды.
(ТЖ) Тыңдалым.
Оқылым.
Дина
Нұрпейісова – қазақтың атақты
күйшісі.
Ол 8 жасынан
бастап күй шертеді. Ауылдастары оны
«Домбырашы қыз» деп атаған. Кішкентай қызды Құрманғазы оны арнайы
іздеп келген. Динаның ұстазы – ұлы күйші Құрманғазы.
Ол дарынды қызға бата береді.
Дина ұстазының жолын жалғастырады. Кейін өзі
де күй шығарады.
Дескриптор
:
Сергіту сәті:
«Лабиринт»ойыны.
2-тапсырма. Сөздерді
сәйкестендіреді.
(ЖЖ)
Жазылым.
атақты
|
жалғастырды
|
домбыра
|
үйренеді
|
күй
|
күйші
болды
|
Құрманғазыдан
күй
|
тартады
|
ұстазының
жолын
|
шертеді
|
Дескриптор
:
Балалар бірінші
топтың жетекшісі шығып, тапсырманы алып, дауыстап
оқысың.
Балалар
көңіл-күйлерін қандай?
3 -тапсырма. «Дұрыс-бұрыс»
әдісі .
Балалар әр топтан
бір оқушыдан тақтаға шығып, сұрақтары бар карточкалар алып, дұрыс
немесе бұрыс екенін анықтайды да қоқыс жәшігіне
салады.
№
|
сөйлемдер
|
дұрыс
|
бұрыс
|
1
|
Дина – қазақтың атақты
күйшісі.
|
|
|
2
|
Дина домбыраны тоғыз жасында
үйренді.
|
|
|
3
|
Дина Құрманғазыны іздеп
келді.
|
|
|
4
|
Дина Құрманғазыдан күй шертуді
үйренеді.
|
|
|
5
|
Құрманғазы – Динаның
ұстазы.
|
|
|
6
|
Құрманғазы оған бата
бермейді.
|
|
|
Дескриптор
:
«Викториналық
сұрақтар»
Әр топ кезектесіп сұрақтарға
дұрыс жауап берсе, сол топ жеңімпаз
болады.
|
|
Сабақтың
соңы
5
мин
Үйге
тапсырмасы
|
Кері
байланыс
Балалар, енді біз тақтаға
шығып, «принтер» әдісі арқылы бүгінгі сабақты қорытындылап
жіберейік
Жаңа сөздерді
жаттау.
|
|
Саралау – оқушыларға
қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап
отырсыз?
|
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының
сақталуы
|
Сұрақтарға жауап
беруге қиналатын оқушыларға бағыт бере отырып, жеке қолдау
көрсету.
|
Оқушылар жұптасып
жұмыс жасаған уақытта түртіп алу арқылы бағалау. Жеке жауап
бергенде комментарий беру арқылы бағалау. Оқушылардың жұмыс жасау
барысын, іс-әрекетін бақылау арқылы
бағалау.
|
Белсенді тақтаны
шектеулі уақытта пайдалану. Осы сабақта 10 минут қолдануды
жоспарлаймын.
|