Материалдар / Ашық сабақ 3 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Жобаға арналған идея"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2023
168
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ә.Жангелдин атындағы жалпы орта білім беретін мектебі








Shape1

Ашық сабақ










Тақырыбы: «Жобаға арналған идея»










Пән мұіалімі: Бақтығалиева П.Б




















2022-2023 оқу жылы

Бекітемін

Оқу ісі-жөніндегі орынбасары : А.К.Саркенова


Сабақтың тақырыбы: Жобаға арналған идея

Бөлімі:

3-бөлім. «Роботтехника». Жоба (ортақ тақырыптар: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»)

Педагогтің аты-жөні:

Бақтығалиева Перизат

Күні:

20.01.2023ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Жобаға арналған идея

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

3.1.1.1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;

3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау;

3.2.1.3 мәтінді өңдеу.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушы үшін

Мәтін теру ережесін сақтай отырып, мәтіндерді өңдеуді үйренеді.

Сабақтын барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің ісәрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

(Ұ)

Ұйымдастыру кезеңі:


Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

І. Шаттық шеңбері.

« Көңілді робот »

Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту. Оқушылардын көңіл күйлерін көтеріп, робот жасаған іс-әрекетті бірге жасау.

Топтастыру:

5 мин

Топтастыру. «Тосын сый»

О қушыларға сыйқырлы қапшық ұсынылады. Сол қапшықтын ішінен блум текшелерін алады. Блум текшесінін ішінде жасырылған суреттер арқылы топқа бөлінеді.

1 – топ:Word

2- топ: Enter

3-топ: Delete


МК, Ұ) Ой қозғау







Сабақтың басы

(10 мин)


«Әріптер» әдісі.

Үй тапсырмасы «Адасқан элементтер» әдісі арқылы сұралады.

Word Pad терезесінің элементтерін табу.








Жаңа сабақты видио арқылы түсіндіру.

Оқушылар адасқан элементтерді тауып орындарына орналастырады.

Picture 6


Жаңа сабақты зейін қойып тындау

«Қол шапалақтау» әдісі




Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай мадақтайды

Интернет









Интернет






Сабақтың ортасы

(30 мин)

Жеке жұмыс:

«Қазақтын ұлттық ою өрнегі» жобасын дайындау алгаритмі.

1.Қазақ халқының ою өрнегі туралы берілген мәтінді теріп жазып, ою өрнек түрлерін тиісті орынға қою қажет.










Топтық жұмыс:

«Пазлардын сыңарын тап»

Оқушылардын алдарына пазылар біріктіріп құрастыруы керек.









Сергіту сәті: «Компьютер әлемі»

Балалар ортаға шеңбер болып тұрады.Әуен қосылған кезде әр түрлі іс-қимылдар жасайды. Әуен тоқтаған кезде ортада тұрған компьютерге қатысты карточкаларды топтастырады.

Оқушылар Word редакторын ашып берілген мәтінді теріп, тапсырмаларды орындайды.

Дескриптор «Ұлттық ою-өрнектер» жобасын орындауды жоспарлайды.Жобаның жоспарын ұсынады.

Жобадағы негізгі тақырыптарды атап көрсетеді.



Дескриптор Пазлардын сыңарын табады. Әр пазлынын сұрақтарына дұрыс жауап беіп,құрастырады.







Сергіту сәті.



«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»





















«Жұлдызша» әдісі арқылы бағалайды.















Интерактивті тақта

тақта






Наудбуктер















Түрлі-түсті пазлар

Сабақтың соңы 5 мин.


Сабақты бекіту.

Рефлексия.


ІІІ. Ой толғаныс. Рефлексия

«Түрлі-түсті шеңбер» әдісі

Оқушылар шеңберді айналдыра отырып, өздеріне түскен сұрақтарға жауап береді. Шеңберде бүгінгі өткен тақырып бойынша сұрақтар қойылған.

Қалыптастырушы бағалау

Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай «Каспий бонус» әдісі арқылы бағалайды.

Мақсаты:оқушыалған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды

болуын қадағалайды.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!