Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Мәтін теру ережесін сақтай отырып, мәтіндерді
өңдеуді үйренеді.
Сабақтын
барысы:
Сабақтың кезеңі/уақыты
Педагогтің
ісәрекеті
Оқушының
іс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
(Ұ)
Ұйымдастыру
кезеңі:
Сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу
І. Шаттық
шеңбері.
« Көңілді робот
»
Оқушылардың сабаққа
деген қызығушылығын ояту. Оқушылардын көңіл күйлерін көтеріп, робот
жасаған іс-әрекетті бірге
жасау.
Топтастыру:
5
мин
Топтастыру.
«Тосын сый»
О қушыларға сыйқырлы
қапшық ұсынылады. Сол қапшықтын ішінен блум текшелерін алады. Блум
текшесінін ішінде жасырылған суреттер арқылы топқа
бөлінеді.
1 –
топ:Word
2- топ:
Enter
3-топ:Delete
МК, Ұ) Ой
қозғау
Сабақтың
басы
(10
мин)
«Әріптер»
әдісі.
Үй
тапсырмасы«Адасқан
элементтер»әдісі арқылы
сұралады.
Word Pad терезесінің
элементтерін табу.
Жаңа сабақты видио арқылы
түсіндіру.
Оқушылар адасқан элементтерді
тауып орындарына орналастырады.
Жаңа сабақты зейін қойып
тындау
«Қол шапалақтау»
әдісі
Мұғалім оқушыларды
сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай
мадақтайды
Интернет
Интернет
Сабақтың
ортасы
(30 мин)
Жеке
жұмыс:
«Қазақтын ұлттық
ою өрнегі»жобасын дайындау
алгаритмі.
1.Қазақ халқының ою өрнегі
туралы берілген мәтінді теріп жазып, ою өрнек түрлерін тиісті
орынға қою қажет.
Топтық
жұмыс:
«Пазлардын
сыңарын тап»
Оқушылардын алдарына
пазылар біріктіріп құрастыруы
керек.
Сергіту сәті:
«Компьютер әлемі»
Балалар ортаға
шеңбер болып тұрады.Әуен қосылған кезде әр түрлі іс-қимылдар
жасайды. Әуен тоқтаған кезде ортада тұрған компьютерге қатысты
карточкаларды топтастырады.
Оқушылар Word
редакторын ашып берілген мәтінді теріп, тапсырмаларды
орындайды.
ДескрипторПазлардын сыңарын табады. Әр
пазлынын сұрақтарына дұрыс жауап
беіп,құрастырады.
Сергіту
сәті.
«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың!
Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»
«Жұлдызша»
әдісіарқылы
бағалайды.
Интерактивті
тақта
тақта
Наудбуктер
Түрлі-түсті
пазлар
Сабақтың соңы 5
мин.
Сабақты
бекіту.
Рефлексия.
ІІІ. Ой толғаныс.
Рефлексия
«Түрлі-түсті
шеңбер» әдісі
Оқушылар шеңберді
айналдыра отырып, өздеріне түскен сұрақтарға жауап береді. Шеңберде
бүгінгі өткен тақырып бойынша сұрақтар
қойылған.
Қалыптастырушы
бағалау
Мұғалім оқушыларды
сабаққа қатысу белсенділігі мен тапсырмаларды орындау деңгейіне
қарай«Каспий бонус»
әдісіарқылы
бағалайды.
Мақсаты:оқушыалған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды
болуын
қадағалайды.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз