Сабақтың
басы
5
минут
|
І. Психологиялық ахуал
«Жүректен жүрекке»
Мақсаты: оқушылардың сабаққа
деген қызғушылығын арттыру.
ІІ. Оқушыларды топқа
бөлу
ІІ. Үй тапсырмасын
сұрау.
Қайталау сұрақтарын
қою
-Шоқан Уәлиханов
кім?
- Бала Шоқан қандай
болды?
- Ол қайда
оқыды?
- Ол ұстаздарынан нені
үйренді?
Ой
қозғау. - Сыр сандықтың ішінде не бар?
Қалай ойлайсыңдар?
-Дұрыс, сыр сандықтың ішінде
мүсін бар.
-Балалар, бүгінгі
сабақтың тақырыбы қандай?
Ақпан айы –
«Жасампаздық пен
жаңашылдық» айы, яғни жаңа нәрсе ойлап
табу, қолөнер жасау уақыты.
«Өнерлі бала өрге
жүзер» деген мақал өнерлі, еңбекқор
бала әрдайым жетістікке жететінін білдіреді. Олай болса, мүсінші
бала Мысықпен танысайық
Сабақтың
тақырыбы – «Шоқан мен мүсінші
бала».
Сабақтың
мақсаты:
|
Оқушылар жүректен шыққан тілектерін бір-біріне
жеткізеді.
І топ
«Зерттеушілер»
ІІ топ
«Ғалымдар»
ІІІ топ
«Дарындылар»
Сабақтың ережесімен
танысады.
Сабақтың тақырыбын әртүрлі
мүсіндерді көру арқылы болжайды.
Бүгінгі күнді, тақырыпты жұмыс
дәптерлеріне жазады.
Жаңа сөздерді сөздік
дәптерлеріне жазады.
|
Мұғалімнің
қолдауы
«Тамаша»
«Жарайсың»
«Жақсы»
|
Слайд,
оқулық, бағалау
парақтары.
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады:
Мүсінші-скульптор
Танымал-известный
Әлем-мир
1. Грамматикалық
тапсырма.
Тыңдайық
Мен мүсін
жасаймын
Сен мүсін
жасайсың
Сіз мүсін
жасайсыз
Ол мүсін
жасайды
Жазайық
Біз мүсін
жасаймыз
Сендер мүсін
жасайсыңдар
Сіздер мүсін
жасайсыздар
Олар мүсін
жасайды.
Дескриптор:
-жіктік жалғауын дұрыс
жалғайды-1б.
-жекше, көпше түрін
ажыратады-1б
2.
Тыңдалым
1-тапсырма.ТЖ «Жасанды
интеллект» әдісі
Мәтінді тыңдай отырып,
сұрақтарға жауап беріңіздер.
-
Шоқан жазғы демалыста қайда
келді?
-
Шоқан ауылда кіммен
танысты?
-
Шоқан Мысыққа не үшін
көмектесті?
Дескриптор:
-ақпаратты мұқият тыңдайды-1
б.
-сұрақтарға дұрыс жауап
береді-1б.
3
Айтылым
2-тапсырма. ТЖ«Суреттер
желісімен» әдісі Тірек сөздерді пайдаланып, мазмұнын өз сөзіңмен
айт.
Тірек сөздер: жазғы
демалыс, дарынды бала, жақсы көру,
көмектесу.
Дескриптор:
-
иллюстрация бойынша
сөйлейді-1б.
- тақырыпқа сәйкес тірек
сөздерді қолданады-1б
4. Оқылым ЖЖ
Айтылым
3-тапсырма. Мәтінді рөлге
бөліп оқыңдар.
-
Мына мүсіндерді кім
жасады?
-
Мен
жасадым.
-
Керемет! Сен атақты
мүсініші боласың. Оқуға барасың ба?
-
Әкем де, шешем де жоқ.
Қалай барамын?
-
Қорықпа, Мысық, мен саған
көмектесемін.
Шоқан Мысықты Ресейге өімен
бірге алып кетті. Кейін Мысық әлемге танымал мүсінші
болды.
Дескриптор:
-диалогты мәнерлеп
оқиды-1б.
- негізгі оқиғаларды
түсінеді-1б.
Сергіту
сәті
5. ТЖ
Жазылым.
«Орнымды тап»
әдісі 4-тапсырма. Көп нүктенің
орнына тиісті сөздерді қойып
жаз.
Жазылым
Шоқан ауылға
келгенде_________танысты. Мысық__________ жасайды. Шоқан Мысықты
_________алып кетеді. Кейін Мысық________ болады. Керекті
сөздер:әлемге танымал мүсінші, мүсін, Мысықпен,
Ресейге.
Дескриптор:
-тиісті сөздерді дұрыс қойып
жазады-1б.
-
орфографиялық қате
жібермейді-1б.
Сабақты
қорытындылау.
6.
ЖЖ «6 себеп»
әдісі
6-тапсырма. Шоқан мен
Мысыққа мінездеме жаз.
Шоқан қайырымды,
мейірімді.
Себебі:
Шоқан –
білімді.
Себебі:
Шоқан –
ақылды.
Себебі:
Мысық – шебер
бала.
Себебі:
Мысық – талантты
бала.
Себебі:
Дескриптор:
-себебін толық
жазады-1б.
-
кейіпкерлерді дұрыс
сипаттайды-1б.
Саралаудың түрі-диалог арқылы
саралау.
Әр оқушыны
қолдау.
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады.
Айтылым
Мүсін/ мүсін жасау/ мүсінші/
танымал/ әке/
Ол- әлемге танымал
мүсінші
Мәтінді тыңдай отырып,
сұрақтарға жауап береді.
Суреттер желісімен оқиғаны өз
сөздерімен айтып береді.
Диаогті оқып, сұрақтарға жауап
береді.
Сергіту сәтін
орындайды.
«Биле,
биле»
Жазылым тапсырмасын
орындайды.
Шоқан мен Мысыққа мінездеме
жазу арқылы сабақты бекіту.Әр оқушы өзінің жазғанын оқиды.
Мұғалімге тапсырады.
|
ҚБ. «Домбыра арқылы
бағалау».

Кері
байланыс
«Смайликтер»
Мұғалім топтық жұмысты
бағалайды.
«Қол
шапалақ»
Мұғалімнің
бағалауы
Өзара бағалау: «Тамаша»,
«Жақсы», «Ойлан»
|
Оқулық

Түрлі түсті
қарындаштар
Суреттер
смайликтерТаратпа
қағаздары
Таратпа
қағаздары
|