Ашық сабақ 4 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіреді. Кейіпкердің, кейіпкерлердің, іс – әрекеті, мінез – құлқыныңөзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін

40 мектеп – лицейі

директордың м.у.а.

________К.Т. Айдарова









Ашық сабақ



Пәні: Әдебиеттік оқу

Тақырыбы: Ақыл жастан

Күні: 09.10.2024

Сынып: 4 «А»

Пән мұғалімі: Рахманова А.А

Кабинет №35





Білім беру ұйымы

40 мектеп- лицейі

Пәні:

Әдебиеттік оқу

Бөлім:

Құндылықтыр

Педагогтің аты-жөні:

Рахманова А.А

Күні:

09.10.2024ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ақыл жастан

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру

4.26.1 кейіпкердің, кейіпкерлердің, іс – әрекеті, мінез – құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалау.

Сабақтың мақсаты

Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіреді.

Кейіпкердің, кейіпкерлердің, іс – әрекеті, мінез – құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, салыстырып бағалайды.

Құндылықтар

Командада жұмыс істеу, бірін, бірін қолдау және ортақ мақсатқа жетуде бірлесіп әрекет ету. Өз ісіне мұқият болу және басқаларға көмек көрсету

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

Тыру

5 мин
















Жаңа білім

30 мин





































Бекіту

10 мин







Кері байланыс

Оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

Сабақа кіру билетін тарату

Мақал – мәтел арқылы топқа бөліп отырғызу.

«Білім почтасы» сабақ мақсатын хабарлау.

«Бес кадр» әдісі. Жұптық жұмыс.

Жаңа білім алдын ала үйге берілгендіктен оқушылардың скрич ойыны бойынша құрастырған суреттерінің мазмұнына жоспар құру


«Гауһартас» әдісі. Топтық жұмыс

1-топ. Мәтін бойынша сұрақтар құрастырады

2- топ. Шығарманы талдау ( авторы, тақырыбы, жанры, негізгі идеясы, жағымсыз кейіпкер, жағымды кейіпкер,шығарманың ұнаған тұсы)

3-топ. Сюжеттік композициялық талдау. ( оқиғаның басталуы, оқиғаның шиеленісуі, оқиғаның дамуы, оқиғаның шарықтау шегі, оқиғаның шешімі)

4- топ. Кейіпкерлерге сипаттама (Асан, Қасен, балалары, қария, бірінші шәкірт,екінші шәкірт, үшінші шәкірт, төртінші шәкірт)




«Айналмалы бекет» әдісі. Топтық жұмыс. Сыныпқа проблемалық сұрақтар беріледі. Тапсырмалар топ арасында айналып отырады.

1-топ. Алғашқы екі шәкірттің сөзін оқып баға беріңдер

2-топ. Үшінші шәкіртке қандай сұрақ қояр едің

3-топ. Неліктен қарияға үшінші шәкірттің сөзі ұнамады

4- топ. Бесінші шәкірт болсаң қандай шешім қабылдар едіңдер

  • Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбы «Ақыл жастан» осы тақырыпқа қандай мәтел айтар едіңдер.

  • Мәтел қай шәкірттің сипатын білдіреді?

  • Қарияның сөзінен мақал -мәтелге лайық сөзді тауып оқыңдар

  • Осы мәтелдің мағынасын қалай түсінесіңдер?

«ПОПС» әдісіне салып ойымызды қорытындылап көрейікші

  1. Менің ойынша...

  2. Себебі .....

  3. Оны мен .... мысалдармен дәлелдеймін

  4. Шешім ......


Дәптермен жұмыс. Жеке жұмыс. Кестедегі тұжырымдамаларды толтыру.

ЕБҚЕ. Салыстыру.


Үй тапсырмасы.

Кейіпкерлерге мінездеме беру. Кестені толтыру


Сабақтан шығу билетін толтыру


Сабаққа кіру билеттерін алып, мақалдар бойынша топқа бөлінеді


Скрич ойынымен құрастырып келген мультфильмдеріне жоспар құрастырады


Бос төркөзді толтырады








Сұрақтарға жауап береді








Өз ойларын қорытындылайды















































Дескриптор:Сурет мазмұны бойынша

жоспар құрастырады 1 б


Дескриптор:

Мәтін бойынша сұрақ құрастырады;

Шығарманы талдайды;

Сюжеттік композициялық талдау жасайды;

Кейіпкерлерге сипаттама береді; 2б

Дескриптор

1.Шәкірттердің сөзіне баға береді.

2.Сұрақ құрастырады

3.Қарияның сөзіне баға береді

4.Өз шешімдерін айтады. 4б.






Дескриптор:

Ойын айтады;

Себебін түсіндіреді;

Дәлелдейді, шешімін айтады. 1б

Дескриптор:

Ертегінің мазмұны бойынша тұжырымның не дұрыс не бұрыс екенін көрсетеді 1б







Мақал жазылған сабаққа кіру билеттері




Телефон












Флипчарт















Флипчарт









































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.04.2025
160
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі