Ашық сабақ 4 сынып қазақ тілі Табыс септігі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ 4 сынып қазақ тілі Табыс септігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Двйын ҚМЖ Пликерс платформалар қолданылған тамаша сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қырғызсай ОМКММ

Сабақтың тақырыбы:Ілік септік

Қысқа мерзімді жоспар

Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Табиғат құбылыстары

Педагогтің аты-жөні:

Мурасилова Г.Е.

Күні:

28.01

Сынып: 4А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Табыс септік

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

4.1.5.1.Тыңдаған материал бойынша өз пікірін білдіру

4.4.2.3 – зат есімді септеу, тәуелденген сөздердің септелуін білу

Сабақтың мақсаты

Тыңдаған мәтін бойынша өз пікірін білдіреді, зат есім септігінің жалғауларын біледі,ажыратады,қолданады.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут







7 минут








Сабақтың ортасы



10 минут































































2 минут





3минут











3 минут














10 минут








Сабақтың соңы минут

5 минут




















Амандасамын.Түгендеймін.

Сабаққа дайындық

Оқу құралдарын толық алдырамын.

Психологиялық ахуал қалыптастыру

«Таза тақта » ойыны

Атау,Ілік,Барыс....


Өткен тақырыпты қайталау

«Септіктер» тақырыбы бойынша

Classroom screen

Онлайн тақтасы арқылы жүргіземін

«Кездейсоқ оқушы» әдісі

Септіктерді сұрақтарымен айтып шығады


Жаңа тақырып

Сабақ тақырыбы мен мақсаты жарияланады

ФС тапсырмасы

51-жаттығу. Мәтінді тыңда

Баланың әрекетіне өз пікіріңді білдір.

«Plickers» карта ойыны бойынша жұмыс ұйымдастырылады.


-Балалар алдымен мәтінді мұқият тыңдайық.

Баланың әрекетіне өз пікірлеріңді білдіріңдер.

Баланың әрекеті өте мейірімді және табиғатты қорғауға бағытталған. Ол аққуды құтқарып, оны табиғи ортасына қайта жіберуі арқылы өзінің жанашырлығын көрсетті.

Бұл әрекет табиғатты қорғауға деген жауапкершілікті және жануарларға деген қамқорлықты көрсетеді.

Бала табиғатты аялау қажеттілігін түсініп, дұрыс әрекет жасады деп есептеймін.

1.Баланың таңертеңгі әрекеті қандай болды?

A) Ұзақ ұйықтап қалды

B) Түске дейін ойын ойнады

C) Ерте оянып, өзенге қарай жүгірді

D) Үйде қалды

Дұрыс жауап: C

2.Бала жағалауда не көрді?

A) Қармақ ұстап жүрген балықшы

B) Жараланған аққу

C) Шомылып жүрген адамдар

D) Жағалауда жатқан тас

Дұрыс жауап: B

3.Аққудың жағдайы қандай болды?

A) Ұшып жүрді

B) Қанатымен суды сабалап, ұша алмай жүрді

C) Қармаққа ілініп қалды

D) Екі аяқтап жүріп кетті

Дұрыс жауап: C

4.Бала аққуды құтқару үшін не істеді?

A) Жағалаудан кетіп қалды

B) Қармақты сындырды және аққуды босатты

C) Аққуды өзімен бірге үйге алып кетті

D) Ата-анасынан көмек сұрады

Дұрыс жауап: B

5.Мәтіннің негізгі идеясы қандай?

A) Табиғатты аялау және жануарларға қамқор болу

B) Баланың достарымен өткізген күні

C) Балық аулау тәсілдері

D) Аққулардың өмірі туралы әңгіме

Дұрыс жауап: A


Зат есімнің септелуі

Септіктер жайлы түсіндірме

Табыс септігінің сұрақтары мен жалғауларымен таныстыру.

Өздік жұмыс

Дәптермен жұмыс

Күн ретін жазып, 54-жаттығу 27 бет

Сөздердің ішінен екі сөзді таңдап септеп жазайық.

А.с құс,су,күн,өсімдік

І.с құстың,судың,күннің,өсімдіктің

Б.с құсқа, суға, күнге,өсімдікке

Т.с құсты,суды,күнді,өсімдікті

Топтық жұмыс

«Тарсия» әдіс

2 топқа бөліп,тапсырма беремін.

1 топ

Септіктерді сұрақтарымен сәйкестендіреді


2 топ

Септіктерді сөздермен сәйкестіндіреді


Аяқталған соң бір-бір оқушы топтың жұмысын «Әткеншек әдісі» арқылы тексереді.


Жеке жұмыс

(ФС) тапсырмасы

Тест

ZipGrade


Қорытындылау

Edukaplay генераторы

арқылы ойын ұйымдастырамын


Үйге тапсырма


53-жаттығу 27 бет

Сөздерді әр септікке топтап жазып келу.



Рефлексия «Бағдаршам» әдісі

Clasroomscreen онлайн тақтасы арқылы жүргіземін.

Бағалау «Асықтар» әдісі

«Ақын,жазушы» аталарымыздың нақыл сөздері








Зат есімнің септіктерін пысықтайды


Кездейсоқ шыққан оқушы сұраққа жауап береді.



Жаңа тақырыпты түсініп алады






Оқушылардың

Ықтимал жауабы болады



Өз пікірлерін білдіреді.













Оқушылар картаны қолдарына алып,дұрыс жауапты картамен көрсетеді



































Екі сөзді таңдап септеп жазады












Оқушылар топпен жұмыс жасайды















Үй тапсырмасын алады





Рефлексия жасайды


Мадақтау арқылы бағалап отыру



ҚБ:








Дескрипторы:

Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіреді





ҚБ:

Жарайсың!

Керемет!

Жақсы!











Дескриптор:

1.Баланың таңертеңгі әрекетін анықтайды-1б

2.Баланың жағалауда не көргенін табады-1б

3.Аққудың жағдайын қандай болғанын анықтайды-1б

4.Бала аққуды құтқару үшін не істеді белгілейді-1б

5.Мәтіннің негізгі идеясы қандай анықтайды-1б


















ҚБ:

Керемет!

Жарайсың!

Мен сенімен мақтанамын!



ҚБ:




Дескриптор:

Атау септікке қатысты дұрыс сөйлемді таңдайды-1б

Ілік септікке қатысты дұрыс сөйлемді таңдайды-1б

Барыс септігіндегі сөзді табады-1б

Табыс септігіндегі сөзді анықтайды-1б

«Кітапты оқыдым» сөйлемінде қай септікте қолданып тұрғанын анықтайды-1б









Classroom screen

Онлайн тақтасы

Септіктер ауылы сұрақтары мен жалғаулары





Перезентаци

Тақырып

Мақсат дескрипторлар

Canva


Оқулық

Аудиожазба

Интерактивті тақта







«Plickers»

карталары

оқушыларға таратылады













Ноутбук

Интерактивті карта

Тест

«Plickers»

карталары





Бағалау шкаласы

Тақтада да тұрады


Оқушының алдында да тұрады







Ереже







Оқулық,

дәптерлері











Тарсия әдісімен жасалған топтамалар








Тест сұрақтары


ZipGrade

қосымшасы








күнделік


Бағалау шкаласы

Асықтар және Ақын аталарымыздың нақыл сөздері


Рефлексия тақтасы







Тексерілді:





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.02.2025
129
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі