1.Ұйымдастыру
бөлімі:
1.1.Оқушылармен
амандасу.
1.2.Сабаққа
дайындау.
2. Үй тапсырмасын сұрау
және тексеру.
Ж:Тапсырма
1
Жаңа тақырыпты өз
беттерінше меңгеру.
Мақсаты: Өткен материалды қайталау және
жаңа проблеманың туындауы.Өз бетінше оқуды жүзеге
асыру.
Мұғалім
қызметі:
Оқушылардан өткен тақырыптарын
қайталату
Ж:Тапсырма
2
3. Сабақтың тақырыбын
ашу.
Сабақтың тақырыбын.Оқу мақсаты
менибағалау критерийлерін қалай анықтап, тұжырымдауға
болады?
Мақсаты: Сұрақ-жауап арқылы сабақтың
тақырыбын ашу,оқу мақсаты менибағалау критерийлерін
анықтау.
Мұғалім
қызметі:
Сабақ тақырыбы, мақсаты және
жетістік критерий-лерін таныстыруда оқушы
тұжырымдарымен
талқылайды. Сұрақ қою, оқушы жауабын
тыңдау.
Сабақ
тақырыбы:
1Ондық
бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке
айналдыру
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсатымыз:
5.4.2.1Ондық
бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыруды
үйрену
Бағалау критерийлері:
-
Білу және
түсіну:
-
ондық
бөлшектерді жай бөлшекке айналдыра алады
-
жай бөлшекті ондық бөлшекке
айналдыра алады
-
Білімін
қолдану:
-ондық
бөлшекке келтірілетін бөлшектерді ондық бөлшекке айналдыра
алады
-
Талдау:
-ондық
бөлшекке келтірілетін бөлшектер мен келтірілмейтін бөлшектерді
талдай алады
Бағалау: Ондық бөлшектер мен
оларды жай бөлшекке айналдырып шығаруда қол жеткізетін оқу мақсаты
мен бағалау критерийллерін білу және
түсінуді.
Ө -Ж:Тапсырма
3.
Learningapps тапсырмасы
«Орналастыру»
ойыны
Мақсат:Жай бөлшектер мен ондық
бөлшектермен жұмыс жасауды үйрену
Мұғалім
қызметі: Тапсырманы
түсіндіру:
Оқулықпен жұмыс, әр түрлі
ойындар арқылы тапсырмалар беру
Оқушы
қызметі: Өз бетінше жұмыстанып,
белсенді болу
Бағалау:Ондық бөлшекті жай
бөлшекке,жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыруды қолдана
алу.
|