|
Сабақтын тақырыбы: «Допты алма-кезек екі қолмен алып жүру». |
Мұғалім аты-жөні: Майданбеков А. Қ |
|
Сынып: 5 «Б» Қатысқандар саны: қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтын негізделген оқу мақсаттары: |
Оқушылардың баскетбол добын алып жүру тәсілдері туралы білімдерін жетілдіру. б) Оқушылардың денесін шынықтыру, күш жігерін дамыту в) Оқушылардың төзімділігін, шыдамдылығын қалыптастыру |
|
Сабақтан күтілетін нәтиже: |
Оқушылардын барлығы орындай алады. Допты екі қолиен жүргізе алады, құрал-жабдықтардын атқаратын функцияларын білді. |
|
|
Оқушылардын көбісі орындай алады: құрал-жабдықтарды қолданып, допты екі қолмен жүргізу кезінде қолданады. |
|
|
Оқушылардын кейбіреуі орындай алады: Допты алма-кезек екі қолмен алып жүре алады кедергілер арасымен |
|
Тілдік мақсат: |
Сабақта қолданылатын термин сөздер: Допты алма-кезек екі қолмен алып жүру, |
|
Ресурстар: |
Ысқырық, секундомер, доптар, кеглилер және т.б. |
|
Пән аралық байланыс: |
Физика |
|
Алдынғы оқу |
Ойыншынын тұрысы |
Сабақ жоспары
Рефлексия
|
Сабақтын мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
|
Сабақтын мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
Текерілді:
|
Сабақтын тақырыбы: «Ойыншы түрысы». |
Мұғалім аты-жөні: Кабсаламов Ж.Ш. Күні: 10.10.2108 |
|
Сынып: 7 «Г» Қатысқандар саны: қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтын негізделген оқу мақсаттары: |
Ойыншы түрысы жайлы түсінік айту,доппен орындалатын жаттығуларды үйрету, құрал-жабдықтармен танысыру. |
|
Сабақтан күтілетін нәтиже: |
Оқушылардын барлығы орындай алады. Ойыншы түрысы құрал-жабдықтардын атқаратын функцияларын біліді. |
|
|
Оқушылардын көбісі орындай алады: құрал-жабдықтарды қолданып, Ойыншы түрысымен жаттығулар жасай алады. |
|
|
Оқушылардын кейбіреуі орындай алады: Ойыншы түрысына тұра алады, кедергілер арқылы орындай алады. |
|
Тілдік мақсат: |
Сабақта қолданылатын термин сөздер: «оңға», «солға», «секіру», «аут», т.б. |
|
Ресурстар: |
Ысқырық, секундомер, доптар т.б. |
|
Пән аралық байланыс: |
Физика |
|
Алдынғы оқу |
Ойыншынын тұру қалпы. |
Сабақ жоспары
|
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт |
Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер |
Бағалау критерилері және жұмыс түрлері |
|
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕНІ 3 минут |
Оқушылардын психалогиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтын мақсатымен таныстыну. Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін сақтауды ескерту. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
|
|
ҰЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ 5 минут |
(Миға шабул) Оқушыларға бір бірімен сұрақ қою арқылы арқылы үй тапсырмасын сұраймын. |
Дұрыс жауаптарға 1 бал қойылады. |
|
ЖАҢА САБАҚ 10 минут |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Ойыншы түрысы жайлы жалпы түсінік. Ойыншы түрысы жаттығулар турлі жолдары. |
|
|
САБАҚТЫ БЕКІТУ 12 минут |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады). Ойыншы түрысы жайлы жалпы түсінік айту. Ойыншы түрысы жаттығуларынын техникалық тәсілдері,түрлі жаттығулар жасау. Ойыншы түрысы жаттығулар құрал-жабдықтарын қолдану. |
Жүптық жұмыс. Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады. Дұрыс жауаптарға баға қойылады. |
|
ҰЙГЕ ТАПСЫРМА 2 минут |
(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасату) Допты үстінен және астынан қабылдау кезіндегі қиындықтар түрлерін білу. |
Тапсырманы орындағанда 3 балл қойылады. |
|
БАҒАЛАУ |
3-5 Балл жинаған оқушылар «3 «баға қойылады 6-8 баллға жинаған оқушыларға «4» баға қойылады 9-12 баллға жинаған оқушыларға «5» баға қойылады |
|
|
КЕРІ БАЙЛАНЫС |
Стикер неменсе парақшалар көмегімен оқушылардан кері байланыс алу. |
|
Рефлексия
|
Сабақтын мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
|
Сабақтын мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ 5 сынып «Допты алма-кезек екі қолмен алып жүру».
Ашық сабақ 5 сынып «Допты алма-кезек екі қолмен алып жүру».
|
Сабақтын тақырыбы: «Допты алма-кезек екі қолмен алып жүру». |
Мұғалім аты-жөні: Майданбеков А. Қ |
|
Сынып: 5 «Б» Қатысқандар саны: қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтын негізделген оқу мақсаттары: |
Оқушылардың баскетбол добын алып жүру тәсілдері туралы білімдерін жетілдіру. б) Оқушылардың денесін шынықтыру, күш жігерін дамыту в) Оқушылардың төзімділігін, шыдамдылығын қалыптастыру |
|
Сабақтан күтілетін нәтиже: |
Оқушылардын барлығы орындай алады. Допты екі қолиен жүргізе алады, құрал-жабдықтардын атқаратын функцияларын білді. |
|
|
Оқушылардын көбісі орындай алады: құрал-жабдықтарды қолданып, допты екі қолмен жүргізу кезінде қолданады. |
|
|
Оқушылардын кейбіреуі орындай алады: Допты алма-кезек екі қолмен алып жүре алады кедергілер арасымен |
|
Тілдік мақсат: |
Сабақта қолданылатын термин сөздер: Допты алма-кезек екі қолмен алып жүру, |
|
Ресурстар: |
Ысқырық, секундомер, доптар, кеглилер және т.б. |
|
Пән аралық байланыс: |
Физика |
|
Алдынғы оқу |
Ойыншынын тұрысы |
Сабақ жоспары
Рефлексия
|
Сабақтын мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
|
Сабақтын мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
Текерілді:
|
Сабақтын тақырыбы: «Ойыншы түрысы». |
Мұғалім аты-жөні: Кабсаламов Ж.Ш. Күні: 10.10.2108 |
|
Сынып: 7 «Г» Қатысқандар саны: қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтын негізделген оқу мақсаттары: |
Ойыншы түрысы жайлы түсінік айту,доппен орындалатын жаттығуларды үйрету, құрал-жабдықтармен танысыру. |
|
Сабақтан күтілетін нәтиже: |
Оқушылардын барлығы орындай алады. Ойыншы түрысы құрал-жабдықтардын атқаратын функцияларын біліді. |
|
|
Оқушылардын көбісі орындай алады: құрал-жабдықтарды қолданып, Ойыншы түрысымен жаттығулар жасай алады. |
|
|
Оқушылардын кейбіреуі орындай алады: Ойыншы түрысына тұра алады, кедергілер арқылы орындай алады. |
|
Тілдік мақсат: |
Сабақта қолданылатын термин сөздер: «оңға», «солға», «секіру», «аут», т.б. |
|
Ресурстар: |
Ысқырық, секундомер, доптар т.б. |
|
Пән аралық байланыс: |
Физика |
|
Алдынғы оқу |
Ойыншынын тұру қалпы. |
Сабақ жоспары
|
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт |
Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер |
Бағалау критерилері және жұмыс түрлері |
|
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕНІ 3 минут |
Оқушылардын психалогиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтын мақсатымен таныстыну. Оқушыларға қауіпсіздік ережелерін сақтауды ескерту. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
|
|
ҰЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ 5 минут |
(Миға шабул) Оқушыларға бір бірімен сұрақ қою арқылы арқылы үй тапсырмасын сұраймын. |
Дұрыс жауаптарға 1 бал қойылады. |
|
ЖАҢА САБАҚ 10 минут |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Ойыншы түрысы жайлы жалпы түсінік. Ойыншы түрысы жаттығулар турлі жолдары. |
|
|
САБАҚТЫ БЕКІТУ 12 минут |
(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады). Ойыншы түрысы жайлы жалпы түсінік айту. Ойыншы түрысы жаттығуларынын техникалық тәсілдері,түрлі жаттығулар жасау. Ойыншы түрысы жаттығулар құрал-жабдықтарын қолдану. |
Жүптық жұмыс. Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады. Дұрыс жауаптарға баға қойылады. |
|
ҰЙГЕ ТАПСЫРМА 2 минут |
(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасату) Допты үстінен және астынан қабылдау кезіндегі қиындықтар түрлерін білу. |
Тапсырманы орындағанда 3 балл қойылады. |
|
БАҒАЛАУ |
3-5 Балл жинаған оқушылар «3 «баға қойылады 6-8 баллға жинаған оқушыларға «4» баға қойылады 9-12 баллға жинаған оқушыларға «5» баға қойылады |
|
|
КЕРІ БАЙЛАНЫС |
Стикер неменсе парақшалар көмегімен оқушылардан кері байланыс алу. |
|
Рефлексия
|
Сабақтын мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
|
Сабақтын мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
шағым қалдыра аласыз













