Ашық сабақ, 5 сынып "Жиын"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ, 5 сынып "Жиын"

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныптың Жиын тақырыбы, Төңкерілген сабақ негізінде құрылған
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар

Бөлімі:

Жиын

Педагогтің аты-жөні:

М.Б.Ақжанова

Күні:


Сыныбы:

5 сынып

Сабақтың тақырыбы:

Жиын. Жиынның элементтері. Жиындарды кескіндеу. Жиындар арасындағы қатынастар. Ішкі жиын.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.4.1.1 Жиын, оның элементтері, бос жиын ұғымдарын меңгеру.

5.5.2.8 Жиындармен жұмыс істеуде ∩,C,U,€,₡, Ø символдарын қолдану.


Сабақтың мақсаты:

Жиын және оның элементтері, бос жиын ұғымдарын ажырату. Жиындармен жұмыс істеуде символдарды қолдану.

Ішкі жиын ұғымын меңгеру.

Эйлер-Венн диаграммасын қолдану арқылы жиындардың бірігуі мен қиылысуын табу.



Сабақтың барысы:


Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

-11 минут






Үй тапсырмасын тексеру








Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.

Оқушылар ұзыннан қысқаға қарай сапқа тұрғызу.

Алты оқушыдан оқушылар топқа бөлу. ( Ұзын. Орта, қысқа бойларына қатысты)

«Символ», «Элемент», «Жиын» топтарына бөлу.

Жеке жұмыс.

Үйге берілген зерттеу жұмыстарын хабарлау

Зерттеу жұмыстарының сұрақтары:

1. Жанұя мүшелерінің туған айларын жыл мезгілдеріне бөлу

2.Жанұя мүшелерінің жастарын жәйсан мен құрама сандарға ажырату

3.Жанұя мүшелерінің туған жылын жұп немесе тақ сандарға бөлінуіне байланысты жіктеу


«Зерттеушілік диалог» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар қою.

1.Тапсырманы орындау үшін сандардың қандай белгілері мен қаситтерін ескердіңіздер?

2. Сандарды жіктеу немесе біріктіру үшін қандай ережелерді қолдандыңыздар?

3. Тапсырманы орындау кезіндегі қиындықтар?


Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын хабарлау




Оқушылар спқа тұрады, топқа бөлінеді









Оқушылар үй тапсырмасына берілген сзерттеу жұмысының сұрақтарына жауап береді.




























Ашық журнал арқылы сабақ бойы оқушыларды формативті бағалау. Төмендегі символ арқылы







ҚБ: ынталаныдру қызметі - ауызша мадақтау








ҚБ: мұғалімнің ауызша мадақтауы, ынталандыру










5 сыныпқа арналған оқулық, презентация



























Сабақтың ортасы -25 минут



Топтық жұмыс




Оқушыларды хоббиге байланысты біріктіру

1.Спортпен айналысатын оқушылар

2. Сурет салуды ұнататындар

3.Кітап оқуды жақсы көретіндер


Спорт оқушыларының тапсырмасы:

1.Волейбол ойын командасының жиын эленттері

2. Футбол ойын командасы позициясының В жиыны

Сурет оқушыларының тапсырмасы:

1.«Қалам» сөзінің элементтері

2. Қыз, пышақ, төрт шабдалы, жапырақ- қай суреттің жиыны? Суреттің атын атаңыз? - - В.Серов «Девочка с персиками»

Кітап оқушыларының тапсырмалары

Берілген жиыннан М.Мақатаев пен А.Құнанбаевтың шығармаларын ажырату.

Бос жиынды анықтау.

«Жазғы тұрым», «Аққулар ұйықтағанда», «Қайырлы таң», «Кел, балалар, оқылық!», «Қыс», «Ғылым таппай мақтанба», «Қайран Қарасазым».




Оқушылар мәтінмен жұмыс жасайды. Әр жұп берілген тапсырманы орындайды.







Дескриптор:

-Жиын және жиынның элементтерін атайды,

-Жиынның элементтерін пайдаланып қиылысуы мен бірігуін табады



Тапсырма бар парақша








Топтық жұмыс






«Викторина» әдісі

https://joyteka.com/100607782


Джойтека платформасында

Тапсырманы орындау




Бірінші сигнал берген топ викторина сұрағына жауап береді

Дескриптор:

Оқушылар берілген тапсырманы толық орындайды;

Өздері мысал келтіреді;

Жиын элементтерін құрай алады;

Өз бетімен ізденіп жұмыстар жасайды, талдайды


Тапсырма бар парақша


Сабақтың соңы


9 минут




Жеке жұмыс: Джойтека платофрмасында -10 балл
https://joyteka.com/100608304

1.Бірде- бір элементі жоқ жиын -1б

А. Бос жиын; Б.Бос элемент; В.Символ; Г.Натурал сан.

2. Жиын теориясының негізін қалаушы математик. -1 б

А.Контор; Б. Эйлер; В.Д.Венн; Г. Пифагор

3. Нөлмен мен аяқталатын екі таңбалы сандардың А жиынын жаз -1б

4. Бөлімі 6-ға тең дұрыс бөлшектердің В жиынын жаз.-1б

5. Сынып оқушыларының жиыны – L. Сыныптағы ер бала оқушылар жиыны – K. К және L жиындарының арақатынастарын Эйлер-Венн дөңгелектері арқылы кескіндеңдер. -3 балл

6. 25 адамнан тұратын студенттер тобы демалысқа шықты, олардың 18 студент волейбол және 12 студент теннис ойнайды. Қанша студент спорттың екі түрімен де айналысады? -2б

7. «Космос» сөзіндегі әріптердің элементтері

А. 6; Б. 5; В. 4; Г. 3

Қорытынды тұжырымдамаларды жасау:

1.Жиын дегеніміз не?

2.Жиын тақырыбындағы ұғымдарды ата

3. Жиынның қандай символдары бар?


Рефлексия.

Сабақ мақсатының қайсысын толық меңгердім?

Қай сабақ мақсаты маған қиындық туғызды?

.1.Жиын және оның элементтері, бос жиын ұғымдарын ажырату. 2. Жиындармен жұмыс істеуде символдарды қолдану.

3.Ішкі жиын ұғымын меңгеру.

4.Эйлер-Венн диаграммасын қолдану арқылы жиындардың бірігуі мен қиылысуын табу.

Оқушыларды ашық журнал арқылы формативті бағалау жиынын қорытындылау

6-7 символ жинаған оқушы- Керемет!

4-5 символ жинаған оқушы – Жақсы жұмыс жасадың!

1-3 – символ жинаған оқушы – Талпын!



Үй тапсырмасы.







Оқушылар тапсырманы жеке орындайды





























Тақырып бойынша қорытынды жасайды








Оқушылар бүгінгі сабаққа ауызша кері байланыс береді..



Қалыптастырушы бағалау



Дескриптор:

-Жиын элементтерін ажыратады;

-Жұп сандар мен тақ сандарды ажыратады

-Санының еселік санды табу үшін санның еселігін анықтайды;

-Еселік болатын жиын элементін есептейді;

-Мәтін есептің шартын құрастырады;

-Эйлер-Венн диаграммасын кескіндейді;













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.04.2025
238
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі