Ашық сабақ 5 сынып "Жол белгілерін білеміз бе?"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 5 сынып "Жол белгілерін білеміз бе?"

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпқа арналған ашық сабақтың қысқа мерзімді жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы











АШЫҚ САБАҚ



Қазақ тілі

Тақырыбы: «Жол белгілерін білеміз бе?»

5 сынып







Дайындаған:













2023 ж.

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі


(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Жол белгілерін білеміз бе?

(сабақтың тақырыбы)

Бөлім:

Көлік және жол белгілері

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жол белгілерін білеміз бе?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.4.1 тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар үшін:

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтайды.

Көпшілік оқушылар үшін:

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтауда өз пікірін қосады.

Кейбір оқушылар үшін:

Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтауда өз пікірін білдіреді және шынайы өмірмен байланыстырады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1 минут

Оқушылармен амандасады, түгендейді.

Оқушылар амандасады.




2 минут

Оқушыларды алдын ала дайындалған тізім бойынша топқа бөледі.

Оқушылар топқа бөлінеді.


Әр топ атауы жазылған қағаз және топ мүшелерінің тізімі

5 минут

Қызығушылықты ояту:

Топтық жұмыс: Бірінші әріптерінен «Жол», «белгі», «бағдар» және «шам» деген сөз шығатын сөзжұмбақ ұсыну.


Төмендегі сұрақтарды қояды:

Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не?


Сабақ мақсатын таныстырады.

Сұрақтарға жауап бере отырып сөзжұмбақ шешеді.



Оқушылар сұраққа жауап беру арқылы, тақырыпқа шығып, мақсатты анықтайды.


Сөзжұмбақ жазылған А4 форматындағы қағаз, жол белгілерінің суреттері.

Сабақтың ортасы

12 минут

«Кластер жасау» әдісі







10 минут

«Қар кесегі» әдісі











10 минут

«Синквейн» әдісі

Мағынаны тану:

113-беттегі 3-тапсырма мәтінін 4 топқа бөліп оқуға ұсынады.


Дескриптор:

-мәтінді түсініп оқиды;

-тірек сөздерді анықтайды;

-кластер жасайды.



Мағынаны ажырату:

Әр топқа қарама-қарсы топ үшін өздері оқыған мәтін бөлігі бойынша бір-бір сұрақтан дайындау тапсырмасы беріледі.


Дескриптор:

  • Үш сұрақ дайындайды.

  • Қарсы топтарға бағыттайды.


Ой толғаныс:

Мәтінде берілген негізгі ойды сыныппен талқылау. Балаларға мынандай сұрақ қою: «Оқушылар, қалай ойлайсыңдар, мәтіннің негізгі ойы не?» Негізгі ойға сәйкес «Жол белгісі» деген сөзді пайдалана отырып, бес жолды өлең құрастыру тапсырмасын беру.

Дескриптор:

  • «Синквейн» талаптарына сәйкес өлең жазады;

  • Шығармашылық танытады.

Топтық жұмыс.Оқушылар оқи отырып, тірек сөздерді қатыстырып, оқыған мәтіндеріне сәйкес кластер жасайды, қорғайды.


Топтық жұмыс.Оқушылар сұрақ дайындай, қарсы топтарға бағыттайды.







Жеке жұмыс.Оқушылар өлең құрастырып, шығармашылық жұмыс орындайды.

Топтар өзара бір-біріне кері байланыс береді: «Бәрекелді» деп айтса– өте жақсы,қол шапалақтаса – жақсы, «Жарайсың» деп айтса – қанағаттанарлық.











Мұғалімнің ауызша кері байланысы

Оқулық, дәптер, кластер











Дәптер, оқулық

Сабақтың соңы

3 минут

«Чемодан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі


2 минут



Рефлексия:

Стикерге сабақтан алған мәліметтер бойынша өз ойларын жазу және рефлексияға таңдалған әдіске сәйкес тақтаға жабыстыру айтылады.



Үй жұмысын беру.115-бет, 9-тапсырма (ауызша).

Өз ойларын оқи отырып, стикерлерін тақтаға жабыстырады.













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.03.2023
354
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі