Ашық сабақ 5 сынып математика Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық сабақ 5 сынып математика Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
- Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындайды - Сабақтың ортасында бекітуге арналған 5 есептің кем дегенде 4еуін 4 минутта шығарады - Ондық бөлшектерді қосуды орындайды*(ЕББҚ)
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Педагогтің Т.А.Ә

Жақсығұл Мәншүк Сабырқызы

Күні:


Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау (барлығы 4сағ,1ші сағ)

Сабақтың мақсаты:

- Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындайды

- Сабақтың ортасында бекітуге арналған 5 есептің кем дегенде 4еуін

4 минутта шығарады

- Ондық бөлшектерді қосуды орындайды*

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин.







«Кім жылдам?»

Үй тапсырмасын тексеру

Тапсырма №1 А)

Мақсаты: ондық бөлшектерді салыстырады

Тиімділігі: жылдам жұмыс жасауға дағдыланады.

Есептің берілгенін оқиды, дәптермен жұмыс жасайды.Ондық бөлшектерді өсу ретімен жазады.Дұрыс жауабын сыныппен бірге талқылайды.

ЕББҚ оқушы:

Карточкамен жұмыс жасайды, ондағы жемістерді өсу ретімен орналастырады.

Дескриптор:

Білім алушы

-Ондық бөлшектерді, оларды салыстыруды біледі

Жалпы балл-1


Екі жұлдыз бір тілек

Қосымша №1









Сабақтың ортасы


8 мин.


















4 мин.

Жаңа тақырыпты түсіндіру


Bilimland сайтынан видеобейне көрсетеді.

Сыныпқа видео бойынша не түсінгеін сұрайды, осылайша сабақтың мақсаты айқындалады.

Осы ережелерді пайдаланып,

Тапсырма №1

Ә) Б) шығарып көрелік.












Бекіту тапсырмасы

Жеке жұмыс

Викторина (wordwall сайты арқылы)




Оқушылар керек ережелерді түсініп алады.

Ондық бөлшектерді қосу мен азайтудың ережесін түсінеді.

Видеоның түсінгені бойынша тапсырманы орындайды.

Бағандап қосу мен азайтуды жүзеге асырады.

Өз жауабын дәптерге түсіреді, тақтамен тексереді.


ЕББҚ оқушы:

* Ондық бөлшектерді қосудың ережесін түсінеді.Үшінші Б) сұрағына ауызша жауап береді.







Тестке жауап береді.





ЕББҚ оқушы:

Тестке жауап береді. https://wordwall.net/ru/resource/55408380


Дескриптор:

Білім алушы

-Ондық бөлшектерді қосуды және азайтуды орындайды, үтірін дұрыс қояды

Жалпы балл-3

Екі жұлдыз бір тілек










Дескриптор:

Білім алушы

-Ондық бөлшектерді қосуды және азайтуды орындайды, дұрыс жауапты белгілейді.

Жалпы балл-4


Өз-өзін бағалау


Қосымша №1

https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/ondyq-bolshekterdi-qosu-zhane-azajtu?mid=eab8c320-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe



https://wordwall.net/ru/resource/55148202

10 мин.

Топтық жұмыс

«Математикалық бояу» (ойын)


Мақсаты: ондық бөлшектерді қосу және азайтуды үйренеді

Тиімділігі: қызығушылықпен жұмыс жасайды


Оқушылар өз тобындағы 5 оқушы 2-мысалдан алып шығарады, топ бойынша жауаптарын ұсынады,берілген суретті кестедегі жауаптармен сәйкестендіріп, суретті бояп шығуы қажет.



ЕББҚ оқушы бір топқа қосылады, ауызша жауап береді.

Дескриптор:

-ондық бөлшектерді қосу,азайтуды орындап,

Берілен жауаптармен сәйкес суреттің элементтерінің түстерін анықтайды.

Әр жауапқа бір балл.


Қолшапалақтауәдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

Қосымша №2

5 мин.













7 мин.

Жұптық жұмыс

«Ойлан,ойлас,жұптас»

Оқу мақсаты: 5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау

Бағалау критерийі: ондық бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындайды

Ойлау дағдысы:қолдану




Жұптық жұмыс

Проблемалық есеп

Оқу мақсаты: 5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау

Бағалау критерийі: ондық бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындайды

Ойлау дағдысы:қолдану


Жұппен жұмыс жасайды.




ЕББҚ оқушы

Жұппен бір оқушымен жұмыс жасайды,есептің шешу жолын талқылайды.










Өзін-өзі бағалау «Баспалдақ» тәсілі арқылы

(мұғалімнің жауабымен салыстыру арқылы)


Қосымша №3

Сабақтың соңы

4 мин.








3мин.

Қорытындылау

Learning apps сайты арқылы сәйкестік табу

Ондық бөлшектерді қосу және азайтуға байланысты алгоритмді құрады.






Рефлексия

Онлайн сауалнама


Оқушылар алгоритмді анықтап сәйкестендіреді


ЕББҚ оқушы

алгоритмді анықтап сәйкестендіреді





Барлығы сілтемеге кіріп кері байланыс береді

Дескриптор:

-сәйкестік орнатады.


Жалпы балл-2

https://learningapps.org/watch?v=p94bxpnpc23



https://onlinetestpad.com/s/ondykbolshekter5synypreflecia




























Қосымша №1

Тапсырма №1 . Дәрігерлер С дәруменін деніміз сау болу үшін күнделікті рационға ең аз дегенде 0,08 г, ал ең көп дегенде 0,12 г тұтыну ұсынады. Әсіресе С дәруменін біз жемістерден алады екенбіз.

А) Суретте көрсетілген әрбір 100 г жемістерден С дәрумені ең көп және ең аз мәнін атаңыз, осы мәндерді өсу ретімен жазыңыз.

Ә)Арман киви мен апельсиннен смузи жасаса, ол қанша г С дәруменін қабылдайды? Ол күнделікті тұтынудың ең аз дегенде қанша г артық?

Б)Егер ол күнделікті С дәруменін тұтынатындай смузи жасау керек болса, қандай жемісті таңдар едің? (күнделікті тұтынудан 0,08г-нан аз және 0,12 г артық болмау қажет).



Киви – 0,18г

Апельсин – 0,06г

Лимон- 0,05г

Мандарин-0,04г

Қара өрік -0,02г

Алма-0,01г

Қарақат-0,25г

Дескриптор:

Білім алушы

-Ондық бөлшектерді, оларды салыстыруды біледі

-Ондық бөлшектерді қосуды және азайтуды орындайды, үтірін дұрыс қояды

Жалпы балл-3

Жауап: А) ең үлкен 0,25

Ең кіші 0,01

Өсу ретімен орналастыру: 0,01; 0,02; 0,04; 0,05; 0,06; 0,18; 0,25.



Ә) шешу үшін ондық бөлшектермен амалдар жасау қажет. Мәндерді бағандап жазып алып, үтірін дұрыс түсіреміз:



Киви – + 0,18

Апельсин – 0,06

0,24 қабылдайды.

Күнделікті тұтынудан азайтамыз: - 0,24

0,08

0,16 г артық

Б) мысалы: апельсин, қара өрік, алма 0,06+0,02+0,01=0,09г





























Қосымша №2

Топтық жұмыс

«Математикалық бояу» (ойын)

1,3

3,7

3,45

0,7

6,04

0,18

4,09

0,67


қызыл

қызғылт сары

жасыл

сары

Қоңыр

ашық жасыл

сұр

қызғылт





Дескриптор:

-ондық бөлшектерді қосу,азайтуды орындап,

Берілен жауаптармен сәйкес суреттің элементтерінің түстерін анықтайды.

Әр жауапқа бір балл.

Жауап: 0,7+0,6=1,3

2,5+1,2=3,7

0,06+4,03=4,09

0,25+3,2=3,45

0,12+0,58=0,7

6,5-5,2=1,3

9,36-5,91=3,45

5,5-4,8=0,7

0,78-0,6=0,18

1,56-0,89=0,67

2,65+3,39=6,04







Қосымша №3

Жұптық жұмыс

«Ойлан,ойлас,жұптас»

Тапсырма-1: Теңіз кірпісінің массасы кг ал теңіз жұлдызының массасы теңіз кірпісінен 2,6 кг артық. Теңіз жұлдызы массасы сегізаяқтың массасынан 16,5 кг-ға кем.Теңіз жұлдызы мен сегізаяқтың массаларын табыңыз.

Дескриптор:

-жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырады, теңіз жұлдызының және сегізаяқтың массасын анықтайды.

Жалпы балл-3

Жауап: 0,9+2,6=3,5кг теңіз жұлдызы массасы

3,5+16,5=20кг сегізаяқ массасы



Проблемалық есеп

Оқу мақсаты: 5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайту

Бағалау критерийі: ондық бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындайды

Ойлау дағдысы:қолдану

Тапсырма-2: Құрылысшылар асфальталған жолды салу үшін жолға үш жүк машинасы сыйатындай жасауы тиіс. Жүк машиналарының аралықтарынан 0,9 м, жол жиегінен 0,58 м қалдырылады. Жүк машинасының ені 2,45 м. Асфальтталған жол құрылысшылар ойлағандай болу үшін жолдың барлық ені қанша м қылып жасаған жөн? Егер құрылысшылар қателессе қандай жағдайға әкелуі мүмкін?

Дескриптор:

- асфальталған жолдың сызбасын жасайды

-ондық бөлшектермен амалдар орындайды

- асфальталған жолдың енін анықтайды

Жалпы балл-4

Жауап: 2,45+2,45+2,45=7,35м үш жүк машинасы сыятын жол ені

Екі жол жиегінен 0,58+0,58=1,16 м

Жүк машиналары аралықтарынан 0,9+0,9=1,8м

7,35+1,16+1,8=10,31м жолдың ені

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.04.2025
238
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі