Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Ондық бөлшектер. Ондық бөлшектерге амалдар қолдану |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Аимаганбетова Акбота Кайыржановна |
|
Күні: |
31.01.2023 ж. |
|
Сыныбы: 5в |
Қатысушылар саны: 24 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ондық бөлшектерді қосу және азайту |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.2.27 – ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар ондық бөлшектерді қосумен/азайтумен танысады. Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар ондық бөлшектерді қосуды/азайтуды талдауды біледі. Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар ондық бөлшектерді қосуды/азайтуды сипаттап бере алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Топқа бөлу: натурал сан, жай бөлшек, аралас сан, ондық бөлшек. 3. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген
|
||||||||
|
Кіріспе 5 минут Жаңа сабақ 15 минут |
Н.Ә. Назарбаев Үйге берілген тапсырманы тексеру. (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Қайталау – білім анасы. Елбасының 2018 жылғы халыққа Жолдауынан алынған кейбір мәліметтерінде кездескен сандарды цифрмен жазыңдар. «Баспанамен қамту көрсеткіші соңғы он жылда бір тұрғынға шаққанда отыз пайызға өсіп, бүгінде жиырма бір бүтін оннан алты шаршы метрді құрады. 2018 жылдың бірінші шілдесінен бастап базалық зейнетақы еңбек өтіліне байланысты орташа алғанда бір бүтін оннан сегіз есе көбейетін болады. Бес жыл ішінде агроөнеркәсіп кешеніндегі еңбек өнімділігін және өңделген ауыл шаруашылығы өнімінің экспортын, тиісінше, кем дегенде екі бүтін оннан бес есеге арттыруды тапсырамын. Кедейшілік он үш есе қысқарып, жұмыссыздық деңгейі төрт бүтін оннан тоғыз пайызға дейін төмендеді».
Сабақтың тақырыбы анаграмма түрінде беріледі. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Жаңа сабақ Дарын онлайн сайтындағы бейнежазба арқылы түсіндіріледі. Ондық бөлшектерді қосу/азайту үшін алдымен бөлшек бөліктегі(яғни үтірден кейінгі) цифрлар теңестіріледі. Баған түрінде жазылып, аттас разрядтар бойынша қосу/азайту орындалады. Шыққан нәтижедегі үтір берілген бөлшектердегі үтірлердің астына жазылады.
Ондық бөлшектерді
қосу үшін бүтіннің астына бүтінді, үтірдің астына үтірді,
бөлшектің астына бөлшекті жазып, баған түрінде
қосамыз.
Ондық бөлшектерді азайту
үшін бүтіннің астына бүтінді, үтірдің
астына үтірді, бөлшектің астына бөлшекті жазып, баған түрінде
азайтамыз. |
Оқушыларға мәтін беріледі. Әр оқушы мәтіннен ондық бөлшектерді теріп жазады. Өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара топтық талқылау жасайды Оқушылар өз топтарында анаграмманы шешіп сабақтың тақырыбын анықтайды 1.Ондық бөлшектер ондық жүйеде жазылған сандар болғандықтан, оларды қосу/азайту ... 2.Ондық бөлшкетерді қосуда/азайтуда аттас разрядтар .... 3.Ондық бөлшектерді қосқанда, қосудың ... |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. Оқушылар дәптер алмастырып, өзара мадақтау арқылы бағалайды. Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Қима қағаздар топтамасы ДК экраны Презентация
Ондық бөлшектерді қосу (daryn.online)
Ондық бөлшектерді азайту (daryn.online)
|
||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
Оқулықтағы 779, 781-есептер әр жолды ашу түрінде беріледі. 779-есеп 0,07+13,23= 9,02+4,28= 18,36+7,14= 85,07+3,03= 25,6+0,41= 56+0,37= 781-есеп 6,25-4,3= 15,9-4,75= 7,63-2,51= 41-32,5= 6,5-4,7= 18,3-5= |
Оқушылар берілген тапсырманы есептің шарты бойынша орындап дәптерлеріне жазады. |
|
Ондық бөлшектерді қосу (daryn.online) Ондық бөлшектерді азайту (daryn.online) ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд.
|
||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
Үй тапсырмасы: №783-есеп (Мәтінді есеп. Фигуралардың периметрін табу) |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Оқушылар өздерін жетістік баспалдағы арқылы бағалайды. Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағалайды.
|
|
||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||||||

Бұл оңай ғой!
Мен жасадым
Мен жасай алмамын
Жасап көрейін
Қалай жасауға болады
Жасамағаным дұрыс
Мен жасай алмаймын
Менің жасағым келмейді
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ 5-сынып Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Ашық сабақ 5-сынып Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Ондық бөлшектер. Ондық бөлшектерге амалдар қолдану |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Аимаганбетова Акбота Кайыржановна |
|
Күні: |
31.01.2023 ж. |
|
Сыныбы: 5в |
Қатысушылар саны: 24 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ондық бөлшектерді қосу және азайту |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.1.2.27 – ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар ондық бөлшектерді қосумен/азайтумен танысады. Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар ондық бөлшектерді қосуды/азайтуды талдауды біледі. Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар ондық бөлшектерді қосуды/азайтуды сипаттап бере алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Топқа бөлу: натурал сан, жай бөлшек, аралас сан, ондық бөлшек. 3. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген
|
||||||||
|
Кіріспе 5 минут Жаңа сабақ 15 минут |
Н.Ә. Назарбаев Үйге берілген тапсырманы тексеру. (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Қайталау – білім анасы. Елбасының 2018 жылғы халыққа Жолдауынан алынған кейбір мәліметтерінде кездескен сандарды цифрмен жазыңдар. «Баспанамен қамту көрсеткіші соңғы он жылда бір тұрғынға шаққанда отыз пайызға өсіп, бүгінде жиырма бір бүтін оннан алты шаршы метрді құрады. 2018 жылдың бірінші шілдесінен бастап базалық зейнетақы еңбек өтіліне байланысты орташа алғанда бір бүтін оннан сегіз есе көбейетін болады. Бес жыл ішінде агроөнеркәсіп кешеніндегі еңбек өнімділігін және өңделген ауыл шаруашылығы өнімінің экспортын, тиісінше, кем дегенде екі бүтін оннан бес есеге арттыруды тапсырамын. Кедейшілік он үш есе қысқарып, жұмыссыздық деңгейі төрт бүтін оннан тоғыз пайызға дейін төмендеді».
Сабақтың тақырыбы анаграмма түрінде беріледі. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Жаңа сабақ Дарын онлайн сайтындағы бейнежазба арқылы түсіндіріледі. Ондық бөлшектерді қосу/азайту үшін алдымен бөлшек бөліктегі(яғни үтірден кейінгі) цифрлар теңестіріледі. Баған түрінде жазылып, аттас разрядтар бойынша қосу/азайту орындалады. Шыққан нәтижедегі үтір берілген бөлшектердегі үтірлердің астына жазылады.
Ондық бөлшектерді
қосу үшін бүтіннің астына бүтінді, үтірдің астына үтірді,
бөлшектің астына бөлшекті жазып, баған түрінде
қосамыз.
Ондық бөлшектерді азайту
үшін бүтіннің астына бүтінді, үтірдің
астына үтірді, бөлшектің астына бөлшекті жазып, баған түрінде
азайтамыз. |
Оқушыларға мәтін беріледі. Әр оқушы мәтіннен ондық бөлшектерді теріп жазады. Өз оймен бөліседі. Өзгенің пікірін толықтырады. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара топтық талқылау жасайды Оқушылар өз топтарында анаграмманы шешіп сабақтың тақырыбын анықтайды 1.Ондық бөлшектер ондық жүйеде жазылған сандар болғандықтан, оларды қосу/азайту ... 2.Ондық бөлшкетерді қосуда/азайтуда аттас разрядтар .... 3.Ондық бөлшектерді қосқанда, қосудың ... |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. Оқушылар дәптер алмастырып, өзара мадақтау арқылы бағалайды. Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Қима қағаздар топтамасы ДК экраны Презентация
Ондық бөлшектерді қосу (daryn.online)
Ондық бөлшектерді азайту (daryn.online)
|
||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 15 мин. |
Оқулықтағы 779, 781-есептер әр жолды ашу түрінде беріледі. 779-есеп 0,07+13,23= 9,02+4,28= 18,36+7,14= 85,07+3,03= 25,6+0,41= 56+0,37= 781-есеп 6,25-4,3= 15,9-4,75= 7,63-2,51= 41-32,5= 6,5-4,7= 18,3-5= |
Оқушылар берілген тапсырманы есептің шарты бойынша орындап дәптерлеріне жазады. |
|
Ондық бөлшектерді қосу (daryn.online) Ондық бөлшектерді азайту (daryn.online) ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд.
|
||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.
Үй тапсырмасы: №783-есеп (Мәтінді есеп. Фигуралардың периметрін табу) |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Оқушылар өздерін жетістік баспалдағы арқылы бағалайды. Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағалайды.
|
|
||||||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
||||||||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөзі» әдісі |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
||||||||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
||||||||||

Бұл оңай ғой!
Мен жасадым
Мен жасай алмамын
Жасап көрейін
Қалай жасауға болады
Жасамағаным дұрыс
Мен жасай алмаймын
Менің жасағым келмейді
шағым қалдыра аласыз

«


















