Материалдар / Ашық сабақ. 5-сынып. Қазақ әдебиеті. «Қобыланды батыр» жыры. Жыршы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. 5-сынып. Қазақ әдебиеті. «Қобыланды батыр» жыры. Жыршы

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып қазақ әдебитеі пәнінен ашық сабақ жоспары. Тақырыбы: «Қобыланды батыр» жыры. Жыршы.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



М.Ә. Сужиков атындағы № 6 орта мектеп







Shape1

Ашық сабақ















Пәні: Қазақ әдебиеті

Пән мұғалімі: Байымбетова Н.М















Қысқа мерзімді жоспар

Бөлімі:

Таза, мінсіз асыл сөз

Педагогтің аты-жөні:

Байымбетова Н.М

Күні:

30.09.2021ж

Сыныбы:

5 «А»

Сабақтың тақырыбы:

«Қобыланды батыр» жыры. Жыршы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жатқа айту

Т/Ж3.Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашады.

Сабақтың мақсаты:

Жырдан үзінді оқиды.

Жырдың үзіндісі арқылы кейіпкер бейнесін ашады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар



Сабақтың басы

Қызығушылық

ты ояту

10 мин.


Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда парталасына оның бойындағы бір жақсы қасиетті айту.


Оқушылар назарын сабаққа аударамын, сабақ

мақсатымен , тақырыбымен таныстырамын.


Қызығушылықты ояту.

Тыңдалым бейнематериалын көрсету.

- Үзіндіде кім туралы айтылады?

- Неге эпикалық кейіпкер?

- Қалай түсінеміз?

-Э п и к а л ы қ о бр а з — кескін-кейпі, мінез-құлқы, іс-әрекетімен тұтас көрінген әрі толық жинақталған, әрі әбден дараланған кейіпкер.










Бейнематериал көреді.



Оқушылар тыңдалым материалы бойынша кейіпкерлерді атайды.Эпикалық кейіпкер атану себебін айтады.(Қобыланды)














Смайлик арқылы





https://youtu.be/4ze42-T4QBg







Слайд№ 1



Сабақтың ортасы


Жұптық жұмыс

15 минут



«Әдебиет лотосы»

  1. Мұғалім оқушыларға бірнеше үзінді таратады.

  2. Үзінділерді мәнерлеп оқыту.

  3. Оқушылар айтып жатқанда тыңдай отырып кесте толтырады



Кейіп

керлер

Жыр

дағы іс-әрекеті

Қандай?

Қандай

қасиеттері

ұнайды?

Кейіпкерге

ұқсағың

Келе ме?

Қай кейіпкерге ұқсағың келмейді?









Мұғалімнің таратқан үзінділерін мәнерлеп оқиды.

Оқушылар айтып жатқанда тыңдай отырып , , кейіпкерлер туралы жазады.











Дескриптор:

  • Мәнерлеп оқиды.

  • Жырдағы кейіпкердің әрекетін көрсетеді.

  • Кейіпкерге мінездеме береді.

  • Өзіндік көзқарасын танытады.

смайлик тарату



Үзінділер жазылған

үлестірмелер




Слайд№2




Оқулық

Жұмыс дәптерлері.


Жеке жұмыс

10 мин


«Блум түймедағы»

1. Қарапайым сұрақ: -Қобыландыны кім?

2. Анықтаушы сұрақ:- Қандай адамды батыр дейміз?

3. Интерпретациялық (түсіндіруші) сұрақ:- Неліктен Қызыл ер Қобыландыдан жеңіліп қалды?

4. Шығармашылық сұрақ:- Қалай ойлайсыңдар егер де, Қобыландының Тайбурылы болмағанда не болар еді?

5. Бағалау сұрағы: - Құртқаның Тайбурылды өсіріп баптауына қалай қарайсың?

6. Тәжірибелік сұрақ: - Егер сіз

Қобыландының орнында болсаңыз не істер едіңіз?



«Блум түймедағы» бойынша сұрақтар типінің алты түріне жауап береді.










Әр жауап берген оқушыға смайликтер беріліп отырады. Сабақ соңында көп жинаған оқушыларға мадақтау сөздер айту, қошемет көрсету.










Слайд№3

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

10 мин.


Қос диаграмма толтыру.

-Ұл мен қыздың бойында болуы тиіс жақсы қасиеттерді жинақтайық.

- Сол қасиеттер біздің бойымыздан табыла ма?





Кері байланыс:

3 «Қ»

Маған қиын болды

Маған қызық болды

Маған қажет болды


Ұл мен қыздың бойында болуы тиіс жақсы қасиеттерді жинақтап диаграмманы толтырады.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


Слайд№4, плакат




Үйге тапсырма


Жырдан өзіне ұнаған жерден үзінді жаттау.










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!