Материалдар / Ашық сабақ 5 сыныпОндық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ 5 сыныпОндық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім: 5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану Педагогтің аты-жөні: Күні: 05.02.24 Сыныбы: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу және азайту Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды біледі; Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесіне сай алгоритмін есептер шығару барысында қолдана алады. Кейбір оқушылар үшін: Берілген тақырыпқа сай күрделі тапсырмаларды орындай алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2024
44
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

05.02.24

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды біледі;

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесіне сай алгоритмін есептер шығару барысында қолдана алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Берілген тақырыпқа сай күрделі тапсырмаларды орындай алады.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу.

Оқушы назарын сабаққа аудару.

«Хай Файв» тыныштық дабылы әдісі

(Мұғалім 2 жай, 3 жылдам шапалақ)


«Алшы асық» ойыны(текшені лақтыру арқылы берілген сұрақтарға жауап беру)

  • Ондық бөлшекке мысал келтір.

  • 8,917 санының разрядтарын ата.

  • жай бөлшегі ондық бөлшек түрінде

  • жай бөлшегі ондық бөлшек түрінде

  • Ондық бөлшектерді қалай қосады?

  • Ондық бөлшектерді азайту амалы қалай орындалады?

  • Ондық бөлшектерді азайтуға мысал келтір.

  • Ондық бөлшектерді қосуға мысал келтір.


Мұғаліммен амандасып, құралдарын түгендейді.



2 рет жылдам шапалақтайды.



Пысықтау сұрақтарына жауап береді.


Мұғалімнің мадақтама сөздері: Жарайсын! Жаксы! Керемет!








Кітап, дәптер, қалам, бағалау парағы













Ойынға арналған көрнекілік қүралдар.

Сабақтың ортасы



  1. Жеке жұмыс. Wordwall платформасынад плиткаларды аудару ойыны ұсынылады.


  1. 1,18+2,82=4

  2. 15,03+1,125=16,155

  3. 4,25+18=22,25

  4. 103,1+0,397=103,497

  5. 6,25 - 4,3=1,95

  6. 15,9 - 4,75=11,15

  7. 67,45-49,88=17,57

  8. 95-81,08=13,92

  9. 18,3-5=13,3




  1. Жұптық жұмыс. Жұпқа оқулықтан есеп беріледі.


780

  1. (4+1,8)+2,2

1,6+(5+3,4)

(2,41+13)+4,59 (І, ІІ, ІІІ жұп)


  1. 0,3+(1,7+2,5)

(3,8+6)+4,2

12,25+(8+3,75) (ІV, V, жұп)


  1. 8,3+(2,7+8)

10,2+(1,7+4,8)

(46,3+18)+4,7 (VII, VIII, ІX жұп)








  1. Топтық жұмыс. (Қарлы кесек әдісі)

3 мәтінді есеп беріледі.







788 (І топ)

aDrawObject2 DrawObject1 – 6,3 см

b ? 2,8см кем

с ? 0,9 см артық

P=?




789(ІІ топ)

S – 30,4 км

- 11,5 км/сағ

- 13,2 км/сағ

S(1сағ) =?






798


DrawObject3 -10 м/с

DrawObject4 -? 6,7 м/с кем

-? 19,4 м/с артық









  1. Қажетті санды тауып, бос ұяшықтарды толықтыр.


https://www.splashlearn.com/class/5class-02f5bd4e-fabb-4def-ad23-b49f542677c8/grades/fifth-grade/curriculum

Берілген тапсырманы орындап Wordwall платформасы арқылы тексереді.

  1. 4

  2. 16,155

  3. 22,25

  4. 103,497

  5. 1,95

  6. 11,15

  7. 17,57

  8. 13,92

  9. 13,3





Оқушылар тақтаға шығып немесе орындарынан есептерді орындайды.

780

  1. 8

10

20

  1. 4,5

14

24

  1. 19

16,7

69

Бағалау дескрипторлары:

  • тиімді тәсілмен есептеп мәнің табады 1 тапсырма 1 балл





Топтар берілген есептерді шығарып, есеп жазылған қағаздарды бір біріне лақтырады. Келесі топ есепті тексеріп балдарын айтады



Шешуі: 6,3+2,8=9,1 (b)

6,3-0,9=5,4 (c)

P=6,3+9,2+5,4=20,8 см

Жауабы: P=20,8 см









Шешуі: 30,4-(11,5+13,2)=5,7

Жауабы: S (1 сағ) = 5,7












Шешуі: 10+6,7=16,7

16,7+19,7=36,1


Жауабы: =36,1 м/с


Бағалау дескрипторлары:

  • Есеп шартының дұрыс құрады 1 балл

  • Шешу жолын дұрыс жазады 1 балл

  • Шешімін дұрыс табады 1 балл

Бағалау дескрипторлары:

-қажетті санды табады 2 балл




Бағалау парағы













































Бірін бірі басбармақ әдісімен бағалайды




































Итерактивті тақта

















Математика оқулығы 39 бет















































































Интерактивті тақта

Сабақтың соңы


Тақырыптың түйіні.

  • Ондық бөлшектерді баған түрінде қосу үшін не істеу керек?

  • Ал ондық бөлшектерді баған түрінде азайту үшін не істеу керек?

Рефлексия

«Құнды пікір» банкомат әдісі


Бағалау парағы арқылы оқушыларға балл қойылады.

Үйге тапсырма



Іс-әрекеттерді ретімен айтады.





Оқушылар берілгенкартаға өз пікірлерін жазып, банкоматка салады.



782-785


Банкомат суреті, карталар



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!