Сабақтың басы
7 мин
|
І.
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу.
Оқушы назарын сабаққа аудару.
«Хай
Файв» тыныштық дабылы
әдісі
(Мұғалім 2 жай, 3 жылдам
шапалақ)
«Алшы асық»
ойыны(текшені лақтыру арқылы
берілген сұрақтарға жауап беру)
-
Ондық бөлшекке мысал келтір.
-
8,917 санының разрядтарын ата.
-
жай бөлшегі ондық бөлшек
түрінде
-
жай бөлшегі ондық бөлшек
түрінде
-
Ондық бөлшектерді қалай қосады?
-
Ондық бөлшектерді азайту амалы қалай
орындалады?
-
Ондық бөлшектерді азайтуға мысал
келтір.
-
Ондық бөлшектерді қосуға мысал
келтір.
|
Мұғаліммен амандасып, құралдарын
түгендейді.
2 рет жылдам шапалақтайды.
Пысықтау сұрақтарына жауап
береді.
|
Мұғалімнің мадақтама сөздері: Жарайсын! Жаксы!
Керемет!
|
Кітап, дәптер, қалам, бағалау
парағы
Ойынға арналған көрнекілік
қүралдар.
|
Сабақтың ортасы
|
-
Жеке
жұмыс. Wordwall платформасынад
плиткаларды аудару ойыны ұсынылады.
-
1,18+2,82=4
-
15,03+1,125=16,155
-
4,25+18=22,25
-
103,1+0,397=103,497
-
6,25 - 4,3=1,95
-
15,9 - 4,75=11,15
-
67,45-49,88=17,57
-
95-81,08=13,92
-
18,3-5=13,3
-
Жұптық
жұмыс. Жұпқа оқулықтан есеп
беріледі.
№780
-
(4+1,8)+2,2
1,6+(5+3,4)
(2,41+13)+4,59 (І,
ІІ,
ІІІ
жұп)
-
0,3+(1,7+2,5)
(3,8+6)+4,2
12,25+(8+3,75)
(ІV,
V,
VІ
жұп)
-
8,3+(2,7+8)
10,2+(1,7+4,8)
(46,3+18)+4,7 (VII,
VIII,
ІX
жұп)
-
Топтық жұмыс. (Қарлы кесек
әдісі)
3 мәтінді есеп беріледі.
№788 (І топ)
a
– 6,3
см
b
– ?
2,8см
кем
с
– ? 0,9 см
артық
P=?
№789(ІІ топ)
S – 30,4 км
- 11,5
км/сағ
- 13,2
км/сағ
S(1сағ)
=?
№798
-10
м/с
-? 6,7 м/с
кем
-? 19,4 м/с
артық
-
Қажетті санды тауып, бос
ұяшықтарды толықтыр.
https://www.splashlearn.com/class/5class-02f5bd4e-fabb-4def-ad23-b49f542677c8/grades/fifth-grade/curriculum
|
Берілген тапсырманы
орындап Wordwall платформасы арқылы
тексереді.
-
4
-
16,155
-
22,25
-
103,497
-
1,95
-
11,15
-
17,57
-
13,92
-
13,3
Оқушылар тақтаға шығып немесе орындарынан
есептерді орындайды.
№780
-
8
10
20
-
4,5
14
24
-
19
16,7
69
Бағалау дескрипторлары:
Топтар берілген есептерді шығарып, есеп жазылған
қағаздарды бір біріне лақтырады. Келесі топ есепті тексеріп
балдарын айтады
Шешуі: 6,3+2,8=9,1
(b)
6,3-0,9=5,4 (c)
P=6,3+9,2+5,4=20,8 см
Жауабы: P=20,8
см
Шешуі: 30,4-(11,5+13,2)=5,7
Жауабы: S (1 сағ) =
5,7
Шешуі: 10+6,7=16,7
16,7+19,7=36,1
Жауабы:
=36,1
м/с
Бағалау дескрипторлары:
-
Есеп шартының дұрыс құрады 1
балл
-
Шешу жолын дұрыс жазады 1 балл
-
Шешімін дұрыс табады 1 балл
-
Бағалау дескрипторлары:
-қажетті санды табады 2 балл
|
Бағалау парағы
Бірін бірі басбармақ әдісімен
бағалайды
|
Итерактивті тақта
Математика оқулығы 39
бет
Интерактивті тақта
|