Ашық сабақ 5 сыныпОндық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 5 сыныпОндық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім: 5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану Педагогтің аты-жөні: Күні: 05.02.24 Сыныбы: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу және азайту Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар үшін: Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды біледі; Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесіне сай алгоритмін есептер шығару барысында қолдана алады. Кейбір оқушылар үшін: Берілген тақырыпқа сай күрделі тапсырмаларды орындай алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

5.3В Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

05.02.24

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.27 ондық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Ондық бөлшектерді қосу және азайтуды біледі;

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар ондық бөлшектерді қосу және азайту ережесіне сай алгоритмін есептер шығару барысында қолдана алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Берілген тақырыпқа сай күрделі тапсырмаларды орындай алады.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу.

Оқушы назарын сабаққа аудару.

«Хай Файв» тыныштық дабылы әдісі

(Мұғалім 2 жай, 3 жылдам шапалақ)


«Алшы асық» ойыны(текшені лақтыру арқылы берілген сұрақтарға жауап беру)

  • Ондық бөлшекке мысал келтір.

  • 8,917 санының разрядтарын ата.

  • жай бөлшегі ондық бөлшек түрінде

  • жай бөлшегі ондық бөлшек түрінде

  • Ондық бөлшектерді қалай қосады?

  • Ондық бөлшектерді азайту амалы қалай орындалады?

  • Ондық бөлшектерді азайтуға мысал келтір.

  • Ондық бөлшектерді қосуға мысал келтір.


Мұғаліммен амандасып, құралдарын түгендейді.



2 рет жылдам шапалақтайды.



Пысықтау сұрақтарына жауап береді.


Мұғалімнің мадақтама сөздері: Жарайсын! Жаксы! Керемет!








Кітап, дәптер, қалам, бағалау парағы













Ойынға арналған көрнекілік қүралдар.

Сабақтың ортасы



  1. Жеке жұмыс. Wordwall платформасынад плиткаларды аудару ойыны ұсынылады.


  1. 1,18+2,82=4

  2. 15,03+1,125=16,155

  3. 4,25+18=22,25

  4. 103,1+0,397=103,497

  5. 6,25 - 4,3=1,95

  6. 15,9 - 4,75=11,15

  7. 67,45-49,88=17,57

  8. 95-81,08=13,92

  9. 18,3-5=13,3




  1. Жұптық жұмыс. Жұпқа оқулықтан есеп беріледі.


780

  1. (4+1,8)+2,2

1,6+(5+3,4)

(2,41+13)+4,59 (І, ІІ, ІІІ жұп)


  1. 0,3+(1,7+2,5)

(3,8+6)+4,2

12,25+(8+3,75) (ІV, V, жұп)


  1. 8,3+(2,7+8)

10,2+(1,7+4,8)

(46,3+18)+4,7 (VII, VIII, ІX жұп)








  1. Топтық жұмыс. (Қарлы кесек әдісі)

3 мәтінді есеп беріледі.







788 (І топ)

aDrawObject2 DrawObject1 – 6,3 см

b ? 2,8см кем

с ? 0,9 см артық

P=?




789(ІІ топ)

S – 30,4 км

- 11,5 км/сағ

- 13,2 км/сағ

S(1сағ) =?






798


DrawObject3 -10 м/с

DrawObject4 -? 6,7 м/с кем

-? 19,4 м/с артық









  1. Қажетті санды тауып, бос ұяшықтарды толықтыр.


https://www.splashlearn.com/class/5class-02f5bd4e-fabb-4def-ad23-b49f542677c8/grades/fifth-grade/curriculum

Берілген тапсырманы орындап Wordwall платформасы арқылы тексереді.

  1. 4

  2. 16,155

  3. 22,25

  4. 103,497

  5. 1,95

  6. 11,15

  7. 17,57

  8. 13,92

  9. 13,3





Оқушылар тақтаға шығып немесе орындарынан есептерді орындайды.

780

  1. 8

10

20

  1. 4,5

14

24

  1. 19

16,7

69

Бағалау дескрипторлары:

  • тиімді тәсілмен есептеп мәнің табады 1 тапсырма 1 балл





Топтар берілген есептерді шығарып, есеп жазылған қағаздарды бір біріне лақтырады. Келесі топ есепті тексеріп балдарын айтады



Шешуі: 6,3+2,8=9,1 (b)

6,3-0,9=5,4 (c)

P=6,3+9,2+5,4=20,8 см

Жауабы: P=20,8 см









Шешуі: 30,4-(11,5+13,2)=5,7

Жауабы: S (1 сағ) = 5,7












Шешуі: 10+6,7=16,7

16,7+19,7=36,1


Жауабы: =36,1 м/с


Бағалау дескрипторлары:

  • Есеп шартының дұрыс құрады 1 балл

  • Шешу жолын дұрыс жазады 1 балл

  • Шешімін дұрыс табады 1 балл

Бағалау дескрипторлары:

-қажетті санды табады 2 балл




Бағалау парағы













































Бірін бірі басбармақ әдісімен бағалайды




































Итерактивті тақта

















Математика оқулығы 39 бет















































































Интерактивті тақта

Сабақтың соңы


Тақырыптың түйіні.

  • Ондық бөлшектерді баған түрінде қосу үшін не істеу керек?

  • Ал ондық бөлшектерді баған түрінде азайту үшін не істеу керек?

Рефлексия

«Құнды пікір» банкомат әдісі


Бағалау парағы арқылы оқушыларға балл қойылады.

Үйге тапсырма



Іс-әрекеттерді ретімен айтады.





Оқушылар берілгенкартаға өз пікірлерін жазып, банкоматка салады.



782-785


Банкомат суреті, карталар



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
22.02.2024
166
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі