Ашық сабақ 6- сынып қатынас және пропорциялар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 6- сынып қатынас және пропорциялар

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

зақ мерзімді жоспар бөлімі:6.1А бөлім: Қатынас және пропорциялар Мектеп: Күні: Мұғалімніңаты-жөні: Сынып:6 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтақырыбы Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) 6.1.2.5 пропорцияның негізгі қасиетін білу  және қолдану; Сабақмақсаттары Барлық оқушылар: пропорцияның негізгі қасиеттерін білу Пропорция  түсінігін қалыптастырады;Есеп шығаруда пропорцияны қолдана білуге үйренеді. Оқушылардың басым бөлігі: Пропорция ұғымын күнделікті өмірмен байланыстыра отырып, түсіну; Пропорцияның ортаңғы және шеткі мүшелері туралы пікір қалыптастыру; Пропорцияның  негізгі қасиетін мысалдар арқылы түсіну. Кейбір оқушылар: күрделі есептер шығару барысында пропорциялар құрастыра алады. Бағалау критерийлері — пропорцияның негізгі қасиетін біледі ; — пропорцияның негізгі қасиеттерін қолданып есептер шығара алады; күрделі есептер шығару барысында пропорциялар құрастыра алады. Тілдікмақсаттар Сөздер және терміндер:  пропорция, ортанғы мүше, шеткі мүше, негізгі қасиет, белгісіз мүше. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер  мен тіркестер -пропорция дегеніміз не? -пропорцияның негізгі қасиеті. -пропорцияның белгісіз ортаңғы мүшесі…….. -пропорцияның белгісіз шеткі мүшесі…….. -пропорциядан жаңа пропорция құрауға  болама? Құндылықтардыдарыту Өзара келісім құрмет, қарым-қатынас  жасау қабілетін арттыру, өзгелердің көзқарасына құрметпен қарау,  достарына қамқорлық көрсету. Пәнаралықбайланыстар Жаратылыстану Бастапқы білім   санның қатынасын біледі, түсінеді; тең қатынастар таба алады; есептер шығаруда қолданады. Сабақбарысы Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет   Ресурстар Сабақтың басы 5 мин     5мин                                     2 мин 1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу 2. Ынтымақтастық атмосферасын құрамын. Оқушыларды «Шаттық шеңбер» бойымен тұрғызып«Жүректен жүрекке» әдісі арқылы  бір-біріне жақсы тілек айтқызамын.   Топтастыру:  «Мозайка» әдісі. Сурет қиындылары  арқылы сыныптыүш топқа  бөлемін. «Пропорция», «Қатынас», «Бөлшек». 3.Үй жұмысын «Мен саған-сен  маған»әдісі арқылы тексеремін (оқушылар бір – бірінің жұмысын дәптерлерін алмастыру арқылы тексереді). №86 Дескриптор: -есептің шарты бойынша  белгісіздерді анықтайды; -амалдарды орындайды; -шешімін табады; Қосымша есептер Өзенде жүзген сал 9 сағатта 25,2 км қашықтыққа барды. Осы өзенде жүзген сал 36,4 км қашықтыққа неше сағатта барады? Жауабы: 13 сағат Дескриптор: -есептің шарты бойынша  белгісіздерді анықтайды; -пропорция құрайды; -амалдарды орындайды; -шешімін табады;   Тапсырмаларды «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалаймын. Толық орындаса жасыл түсті жоғары көтереді. Қателер болса қызыл түсті ұстайды немесе тапсырманы орындап үлгермеген оқушылар сары түсті көтереді. 4. Сабақтың мақсатын оқушылармен ашу үшін «Миға шабуыл» әдісін қолданамын. -пропорция дегеніміз не? -пропорцияның негізгі қасиетін айтып беріңдер -пропорцияның белгісіз ортаңғы мүшесі қалай табылады? -пропорцияның белгісіз шеткі мүшесі қалай табылады? Оқушыларды «Басбармақ» әдісі арқылы бағалаймын. Оқулық жұмыс дәптері   Кеспе  қағаздар     Слайд №1               Слайд №2     Түрлі-түсті кеспе қағаздар Сабақтыңортасы 5мин                     6 мин               3мин                 6мин                                                                 Пропорция.       8,4   және  12    қатынастары тең қатынастар. 8,4 =4  және  12 =4 2,1                3                                                       2,1                  3   Сондықтан: 8,4    =12    қатынастары тең қатынастар. 8,4 : 2,1  және  12: 3 2,1       3   Мұндай теңсіздіктер  пропорциялар деп аталады. Екі қатынастың теңдігі пропорция деп аталады. Пропорция әріптер арқылы мына түре жазылады: а       =     с в              d   а : в =   с : d             а : в =   с : d   пропорциясындағы а-ны және d-ны пропорцияның шеткі мүшелері деп, в- ны және  с-ны ортаңғы мүшелері деп атайды.   ІІ. Пропорцияның негізгі қасиеті.       Пропорцияның шеткі мүшелерінің көбейтіндісі ортаңғы мүшелерінің  көбейтіндісіне тең. а х  d  =  в х с       Пропорцияның негізгі қасиеті  орындалатын теңдік пропорция болады,  ал бұл қасиет орындалмайтын теңдік  пропорция бола алмайды. 1-мысал 5  =    х           пропорцияның  белгісіз ортаңғы мүшесін табайық. 3,2     12,8   Шешуі: 3,2 х=  5 х 12,8 3,2 х=  64 х=  64:3,2 х=20   Пропорцияның белгісіз ортаңғы мүшесі оның шеткі мүшелерінің көбейтіндісін белгілі ортаңғы мүшесіне бөлгенге тең. Пропорцияның белгісіз  шеткі мүшесі оның ортаңғы мүшелерінің көбейтіндісін белгілі шеткі  мүшесіне бөлгенге тең.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.10.2020
855
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі