Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 7- сынып "Қоршаған орта"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
|
Мұғалімнің аты-жөні:Расулова Е.А. Күні: 6.10.18ж. |
||||||
сынып: 7б |
Қатысқан оқушылар саны: 31 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Климат және климаттық өзгерістер. Қоршаған ортаны қорғау |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Қазақша ауызекі сөйлеу этикеттері мен көркем сөйлеудің құрылымдық және жанрлық ерекшеліктерін ажырату Мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру |
||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қазақша сипаттау мәтіндері арқылы қоршаған ортаны қорғау жайлы ақпараттық ұғымын кеңейту. Лексикалық тақырып аясында сөз таптарын меңгереді Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Мәтіннің жанрлық ерекшеліктерін ажырата алады; -Мәтін тіліндегі тілдік құрылымдарға кең түрде талдау жасай алады; -Мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттар арқылы көтерілген мәселені айқындай алады; -Нақтылау сұрақтарын дайын тіркестер арқылы сауатты құрастыра алады; |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, бейнематериалдар |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
Плюс минус қызықты,бағдаршам әдісі, «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі,«Ыстық орындық» әдісі, сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, "Репортаж" әдісі. Рефлексия. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Информатика, музыка,география. |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарлан ған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
Басталуы 5 минут |
Бағалау парақшасымен таныстыру Топтарға бөлу. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) |
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады. «Аялы алақан» Тренинг. |
|||||
Жаңа білім 10 минут |
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.
«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі Берілген жаңа тақырыпты түсіндіру үшін сыныптан өз еркімен бір оқушы Көшбасшы ретінде өзін ұсынады. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу. Оқушыларды жаңа сабаққа кіргізу мақсатында интерактивті тақтадан Климат және климаттық өзгерістер. «Қоршаған ортаны қорғау» туралы деректі фильм көреді. Ой шақыру сұрақтарын қояды: ЖЕТЕЛЕУШІ СҰРАҚТАР:
|
Оқулық, мәтіндер. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі |
|||||
Ортасы 10 минут |
Дәптермен жұмыс. «Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Б ір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. 1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады. 2. Мәтіналды жұмыс. А) Оқылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындайды. Ә) Жазылым. Оқулықтағы 2, 3-тапсырманы орындайды. 3. Тілдік бағдар. Оқушылар: тақырыбына қатысты зат есім, сын есім, етістіктерді еске түсіреді,оларды оқылымда ұтымды қолданады Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Менің ойымша, болашақта, ғалымдардың пайымдауына, зерттеулерге сүйенсек. 1 Тапсырма.
Бағалау критерийлері: 7.О3. -мәтіннің жанрлық ерекшеліктерін ажырата алады; -мәтін тіліндегі тілдік құрылымдарға кең түрде талдау жасай алады;
Оқушылар шеңбер
ойынын ойнайды. Олар ішкі шеңбер, сыртқы шеңберде тұрып, мәтін
тақырыбына байланысты сұрақтар қояды. Ішкі шеңберден үш адам шығып,
сыртқы шеңберде тұрғандарға нақтылау сұрақтар
қояды XXII ғасырдың басында ауа температурасы 77°C-қа жетеді. Америкалық ғалымдар Катар, Бахрейн, Сауд Арабиясы және Біріккен Араб Әмірлігі территориясының ХХІІ ғасырға арналған климаттық моделін жасады. Ресми болжамға орай, аталған елдерде жазғы температура 35°C-тан төмен түспейді. Ал ауа ылғалдығы 100%-ға дейін көтеріледі. Мұндай атмосферада дені сау адамның ағзасы да біркелкі жұмыс істей алмайды. Ғылыми зерттеу мақаласы Nature Climate Change журналында жарияланды. «Расында Парсы шығанағындағы барлық елдер ыстық температурадан зардап шекпейтін болады. Абу-Даби, Дубай және Доха сынды дамыған қалалардың басшылары көшелерді оқшаулап, орташа температураны қалыптастыру үшін желдеткіштермен орнатады. Ал жағдайы көтермейтін елдерде адамдардың түнде жұмыс істеп, күндіз демалатын күн тәртібіне ауысудан өзге амалы қалмайды», - дейді Чикагодағы Лойола университетінің профессоры Джереми Пал. Ғалымдардың айтуынша, Парсы шығанағындағы ел тұрғындары болашақта күндіз көшеде серуендеуді қояды. Себебі атмосфераның ылғалдығы мен жоғары температура ыстыққа төзімді оңтүстік адамдарының денсаулығына да айтарлықтай кері әсер етеді. Бағалау 7.О5. -мәтіннен негізгі және қосымша ақпараттар арқылы көтерілген мәселені айқындай алады; -нақтылау сұрақтарын дайын тіркестер арқылы сауатты құрастыра алады;Айтылым. Зат есімдерге көмекші есімдерді тіркестіреді, сөйлем құрап айтады
|
Оқулық,тақтаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық. |
|||||
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Күміс құмған-ай" |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
1 1 1 тапсырма: Бейнематериалға журналист ретінде репортаж мәтінін жазыңыз. Төмендегі үлгідей: - Сіз жаңалықты жүргізуші мамансыз. Жұмыс орныңызға келдіңіз де, түсірген кадрларыңызды халыққа жеткізуіңіз қажет. Жазуды бастаңыз!
! |
"Репортаж" әдісі |
|||||
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Жетістік» баспалдағы.
|
Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. |
|||||
Үйге тапсырма: мәтінді мазмұндау,оқу, дәптермен жұмыс. |
|||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |