Материалдар / Ашық сабақ 7-сынып

Ашық сабақ 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Биология пәнінің қысқа мерзімді жоспары
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күнтізбелік-тақырыптық жоспар

Пән бойынша: {Биология,Биология}

Сынып: 9

Оқу жылы: 2022



Тақырып

Күні

Түр

Мақсат

Міндеттері

Мазмұн

Үй жұмысы

1

Жасушаның негізгі компоненттерінің қызметтері. Жасуша құрылымдары: плазмалық мембрана, цитоплазма, ядро, эндоплазмалық тор, жасуша орталығы, рибосомалар, Гольджи аппараты мен лизосомалар, митохондрия, пластидтер, қозғалыс органоидтары, жасушаның қосындылары. Құрылыстары және атқаратын қызметтері.

01.09.2022





§1 оқу. 7- бет қолдану кесте толтыру

2

Жасушалардың сызықтық ұлғаюын есептеу. Ұлғаю, жасушаның (органеллалардың) актуальды өлшемі және суреттің нақты өлшемі. Өлшем бірліктерін СИ жүйесіне аудару (сантиметр-миллиметр-микрометр-нанометр).Модельдеу «Микрофотографияларды пайдаланып жасушаның сызықтық ұлғаюын есептеу».

06.09.2022





§2 Оқу Бағалау тапсырмасы №2

3

Әр түрлі түрлерді сипаттауда бинарлық номенклатураны қолдану. Зертханалық жұмыс «Анықтағыш көмегімен өсімдіктер мен жануарлар түрлерін (жергілікті регионның) анықтау».

08.09.2022





§3 оқу Синтез тапсырмаларын орындау 14 -бет

4

Популяцияның өсуінің экспоненциалды және сигмоидты қисығы.

13.09.2022





§4 Синтез тапсырмаларын орындау 20-21 -бет

5

Экожүйедегі энергия тасымаланың тиімділігі. Энергия ағыны және қоректік тізбектер. Экологиялық пирамида түрлері.

15.09.2022





§5 оқу 6-7 сурет бойынша жұмыс

6

Табиғаттағы көміртек пен азот айналымы. Биосферадағы биохимиялық үрдістер. Топырақ пен шөгінді жыныстар түзудегі тірі ағзалардың рөлі.

20.09.2022

Суммативное оценивание раздела




§6 оқу, 8- суреттегі үрдістерге сипаттама беру

7

Пайдалы қазбаларды өндірудің қоршаған орта мен адам денсаулығына әсері.

22.09.2022





§7оқу Бағалау тапсырмасы: К.Поппер форматы бойынша дебатқа дайындалып келу

8

Пестицидтердің қоршаған орта мен адам денсаулығына әсері.

27.09.2022





§8 оқу Синтез, бағалау тапсырмаларына дайындаоып келу

9

Парниктік эффектісі (жылыжай) және озон қабатының жұқаруы. Дүниежүзілік мұхит деңгейінің көтерілуінің, су мен атмосфера температурасының өзгеруінің тірі ағзаларға әсері.

29.09.2022

Суммативное оценивание раздела




§9 оқу Қолдану тапсырмасы №1,2

10

Ыдырау үдерістері. Ас қорыту ферменттерінің әсері. Ас қорытудағы ферменттердің маңызы. Сіңіру және бөліп шығару.

04.10.2022





§10 Біліміңді тексер тапсырмалары

11

Ферменттердің әсер ету механизмі. Ферменттің белсенді орталығы. Зертханалық жұмыс «Ферменттердің белсенділігіне әр түрлі жағдайлардың (температура, pH) әсерін зерттеу».

06.10.2022





§11 оқу 18- сурет бойынша дайындалу

12

Өттің әсерінен майлардың эмульгациясы. Зертханалық жұмыс «Өттің әсерінен майлардың эмульгациялануын зерттеу».

11.10.2022





§12 оқу, Бағалау тапсырмалары №2

13

Активті және пассивті тасымалдардың ұқсастығы мен айырмашылығы. Жасуша мембранасы арқылы тасымалдану. Белсенді тасымалдану кезіндегі энергияның жұмсалуы.

13.10.2022

Суммативное оценивание раздела




§13 оқу,2- кесте сызу 61-бет

14

Сыртқы және ішкі факторлардың транспирацияға әсері. Зертханалық жұмыс «Транспирация үдерісі кезіндегі сыртқы факторларды (температура, ылғалдылық пен су буының қысымы, ауа қозғалысын) зерттеу. Зертханалық жұмыс «Ішкі факторларды: Буландыратын беттің ауданы және бұл беттік ауданның өсімдік көлеміне қатынасының (кутикула мен лептесіктер) транспирация үдерісіне әсері».

18.10.2022





§14 оқу, Қолдану тапсырмалары №1,2

15

Анаэробты және аэробты тыныс алу. Анаэробты және аэробты тыныс алу үдерістерін химиялық реакция теңдеулерін қолданып қарастыру. Анаэробты және аэробты тыныс алудың тиімділігі

20.10.2022






16

Сыртқы факторлардың флоэмада зат тасымалына әсері: температура, ылғалдылық, жарық.

25.10.2022





§15 оқу, 24- суретті салу, түсіндіру

17

Тоқсандық жиынтық бағалау

27.10.2022

Суммативное оценивание за четверть




§16 оқу, синтез тапсырмасын орындау №1,2

18

Аэробты, анаэробты тыныс алу үдерістерімен байланысты бұлшық еттердің қажуы. Аэробты және анаэробты тыныс алуға физикалық жүктемелердің әсері.

08.11.2022





§16 Біліміңді тексер тапсырмалары

19

Аэробты, анаэробты тыныс алу үдерістерімен байланысты бұлшық еттердің қажуы. Аэробты және анаэробты тыныс алуға физикалық жүктемелердің әсері.

10.11.2022

Суммативное оценивание раздела




§17 Біліміңді тексер тапсырмалары

20

Нефронның құрылысы және қызметі. Ультрафильтрация. Абсорбция және таңдамалы реабсорбция. Несептің құрамы. Фильтрация мен кері фильтрацияның себептері.

15.11.2022





§18 12- cурет Біліміңді тексер тапсырмалары

21

Бүйрек жұмысына әсер ететін факторлар: тамақтану рационы, дене температурасының күрт түсуі, дәрілік препараттар, созылмалы және инфекциялық аурулар(кариес, іріңді ангина т.б.)

17.11.2022





§19 Бағалау тапсырмалары

22

Зәр шығару жүйесінің гигиенасы. Бүйрек және зәр шығару жүйесінің аурулары: пиелонефрит, цистит, бүйрекке тастың жиналуы. Себептері және алдын алу шаралары.

22.11.2022





§20 талдау тапсырмалары

23

Құрлықта, шөлде, тұщы және тұзды суларда тіршілік ететін тірі ағзалардың зат алмасуының соңғы өнімдері. Құрамында азоты бар органикалық заттардың ыдырау өнімдері: аммиак, несепнәр, несеп қышқылы.

24.11.2022

Суммативное оценивание раздела




§21 Біліміңді тексер тапсырмалары

24

Нейрондардың түрлері мен қызметтері. Жүйке ұлпасының қызметі (глиальды жасушалар).

29.11.2022





§22Біліміңді тексер тапсырмалары

25

Аксондардың миеленді және миеленсіз қабықтары. Синапстар және медиаторлар.Модельдеу «Жүйке ұлпаларының құрылысы».

01.12.2022





§23 талдау сұрақтарына жауап беру

26

Миеленді, миеленсіз аксондарда жүйке импульстарының туындауы және өткізілуі. Өткізу жылдамдығы. Мембраналық потенциал, тыныштық потенциалы және әрекет потенциалы.Модельдеу «Жүйке импульстарының туындауы мен таралу жылдамдығын зерттеу».

06.12.2022





§23 -ті қайталау №3 модельдеу тапсырмасы

27

Тірі ағзалардағы электрлік үдерістер. Электрорецепторлар және электрлі мүшелер.

08.12.2022





§24 №3 модельдеу тапсырмасы

28

Тынысалу мен тыныс шығарудың реттелуі мысалында нейрогуморальдық реттелу механизмі. Жүйкелік және гуморальдық реттелуді салыстыру. Ағзаның күйзеліске бейімделуі.

13.12.2022





§25 тапсырмасы

29

Нейрокомпьютерлік интерфейс. Компьютер мен ми арасындағы ақпарат алмасу жүйесі.

15.12.2022

Суммативное оценивание раздела




§26 тақырып соңындағы тапсырмасы

30

Гомеостазды тұрақты ұстаудың механизмдері. Биологиялық жүйелердегі оң және теріс қайта байланыс.

20.12.2022





§27 тақырып соңындағы тапсырмасы

31

Тоқсандық жиынтық бағалау

22.12.2022

Суммативное оценивание за четверть





32

Өсімдіктердің өсуі мен дамуын реттеуші. Зертханалық жұмыс «Ауксиннің өсімдіктерге әсерін зерттеу».

27.12.2022





§28 Біліміңді тексер тапсырмалары

33

Бұлшық еттің жұмысы. Демонстрация « Негізгі бұлшық еттердің жұмысын өзіндік бақылау, иық белдеуінің қол қозғалысындағы рөлі. Бұлшық ет қозғалысын реттеу» Зертханалық жұмыс «Статикалық және динамикалық жұмыс кезіндегі бұлшық еттің қажуын зерттеу».

29.12.2022





§29 Біліміңді тексер тапсырмалары

34

Бұлшық еттің жұмысы. Демонстрация « Негізгі бұлшық еттердің жұмысын өзіндік бақылау, иық белдеуінің қол қозғалысындағы рөлі. Бұлшық ет қозғалысын реттеу» Зертханалық жұмыс «Статикалық және динамикалық жұмыс кезіндегі бұлшық еттің қажуын зерттеу».

10.01.2023





§29 126-129 беттердегі тексті оқып талдау тапсырмаларын орындаңдар

35

ДНҚ молекулалық құрылысының принцптері: нуклеотидтердің комплементарлылығы. Модельдеу «ДНҚ молекуласын құру»

12.01.2023





§29 оқу №4 модельдеу 1,2- тапсырмаларын орындаңдар131 бетте

Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ