Сабақтың басы:
|
І. Ұйымдастыру
бөлімі
-
оқушылармен амандасады.
-
оқушыларды түгендеп, зейіндерін сабаққа
аударады.
ІІ. Wordwall платформасы
арқылы өткенді қайталау:
-
Жол мен бағанның қиылысуы қалай
аталады?
-
Кесте неден тұрады?
-
WORD мәтіндік
редакторында кесте құру үшін:
-
WORD-та үнсіз келісім
бойынша қанша баған, қанша қатар
ұсынады?
-
Кестені құрайтын негізгі
компоненттер:
-
Удалить строки командасының
қызметі?
-
Бұл топ ерекшеленген
ұяшықтарды біріктіру, ұяшықты бірнеше ұяшыққа бөлу, бір кестені
екіге бөлу функцияларынан құралған?
-
Деректерді жолдар мен
бағандар қиылысында орналастыру арқылы ұсыну тәсілі
қандай?
-
Кестедегі ұяшықты бөлу
үшін қандай команданы қолданамыз?
-
Құрылған кестеге бағандар
мен жолдар қосу мүмкін бе?
-
Құрылған кестелерді
мәтінге ауыстыруға болады?
-
Кестедегі ұяшықты
біріктіру үшін қандай команданы
қолданамыз?
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасып, сабаққа кіріседі.
Оқушылар кезекпен жауап
береді.
|
classdojo
арқылы бағалау
|
https://wordwall.net/
ClassDojo for
Teachers
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа материалды игеру
«Мәтіндік процессордағы
кесте
Практикалық
жұмыс»
Сабақтың мақсатымен
таныстырамын.
Практикалық тапсырмалар
№1 –
тапсырма
Байқауға қатысу кестесі
№
|
Мұғалімдер-дің
аты-жөні
|
Оқушылар-дың
аты-жөні
|
Сыныбы/жасы
|
|
-
|
Ахмедова Самал
|
Дүйсен Қанат
|
6сынып/12 жас
|
|
-
|
Есенов Самат
|
Асан Рамазан
|
7сынып/13 жас
|
|
-
|
Темірханов
Қайрат
|
Бейсенбай Еламан
|
10 сынып/16 жас
|
|
«Созақ» жалпы орта
мектеп-гимназиясы
|
|
Байқауды ұйымдастырушы: Зиятбек Айдос
Маратұлы
|
|
Байқаудың өту мерзімі
|
17 желтоқсан
– 25 желтоқсан
2024 жыл
|
Дескриптор:
- кесте құрады;
- кестеге мәлімет енгізеді;
- ұяшықтарды біріктіреді.
№2 – тапсырма
1.
Кесте құру
-
Мәтіндік процессорды
ашыңыз.
-
Кірістіру (Вставка)
мәзірінен Кесте (Таблица) батырмасын басып, 5 баған және 4 жолдан тұратын
кесте құрыңыз.
2. Мәліметтерді енгізу
№
|
Оқушының аты-жөні
|
Сыныбы
|
Туған күні
|
Бағасы
|
1
|
Айдос
|
7А
|
12.05.2010
|
5
|
2
|
Мадина
|
7Б
|
24.03.2010
|
4
|
3
|
Ернар
|
7А
|
15.07.2010
|
3
|
3.
Кестені өңдеу
4.
Кестенің дизайнын өзгерту
-
Кестенің шекарасын қалыңдатыңыз.
-
Бірінші жолды (тақырып жолын) ерекшелеп, оны сары
түспен белгілеңіз.
-
Кестенің ұяшықтарын кез-келген түспен
бояңыз.
Дескриптор:
-
кесте
құрады;
-
кестеге мәлімет
енгізеді;
- кестені өңдейді;
- кестенің дизайнын өзгертеді.
№3 –
тапсырма:
1.
Кесте құру
-
Мәтіндік процессорды ашыңыз.
-
Жаңа құжат жасаңыз.
-
Кесте қосу мәзірінен 5 баған және 4 жолдан тұратын кесте
құрыңыз.
2.
Кестені толтыру
Кестенің әр бағанына келесі
тақырып-тарды жазыңыз:
-
№
-
Оқушының аты-жөні
-
Баға
-
Пән
-
Ескерту:
3.
Кестені пішімдеу
-
Кестенің сыртқы сызықтарын жуан сызықпен
белгілеңіз.
-
Баған тақырыптарын бояңыз (мысалы, сұр немесе көк
түспен).
-
Жолдарды ортаға туралаңыз.
-
Қаріптің түрін және өлшемін өзгертіңіз (мысалы,
Arial, 12 pt).
4.
Қосымша элементтер қосу
-
Соңғы жолға "Барлығы" деген сөзді қосып, оқушылардың жалпы санын
есептеңіз.
Дескриптор:
-
кесте
құрады;
-
кестеге мәлімет
енгізеді;
- кестені өңдейді;
- кестені пішімдейді.
|
Бүгінгі күннің жадын және тақырыпты дәптерлеріне жазып
алады.
Әр оқушы берілген тапсырманы
ноутбук/компьютерде жеке орындайды және мұғалімге
көрсетеді.
Оқушылар қауіпсіздік ережесін
сақтай отырып жұмыстанады.
Қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, ноутбукпен
жұмыс жасайды.
|
Дескриптор
|
Балл
|
1 тапсырманы толық орындайды
|
1
|
2 тапсырманы толық орындайды
|
2
|
3 тапсырманы толық орындайды
|
3
|
Жарайсыз!
Тамаша!
Керемет!
|
Оқулық/
презентация
ClassDojo for
Teachers
Ноутбук/компьютер
|
Сабақтың
соңы:
|
Бекіту:
«Диалог» сұрақтары
Сұрақ-жауап
болады
Бүгінгі сабақтың мақсатына кері тоқталып,
талқылаймыз.
Қорытынды:
(Рефлексия)
www.wooclap.com арқылы
бүгінгі
сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
Бағалау:
Бүгінгі сабақтағы дескриптор бойынша алған
ұпайларының қорытындысын шығарады.
|
Сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша
рефлексияға жауап береді.
Әр тапсырмадағы алған
ұпайларын қосып, есептеп, баға қойылады.
|
/Қолпаштау,
мадақтау/
Жарайсыз!
Тамаша!
Керемет!
|
оқулық
www.wooclap.com
ClassDojo for
Teachers
|