Қысқа мерзімді сабақ жоспары Қазақ әдебиеті
|
Бөлім: |
3-бөлім: Балалар мен үлкендер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
М.Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасы. «Баянның батырлығы Алашқа аян» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.1.4.1. көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту 7.2.3.1.шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айта алады. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық -Қазақстанның тарихын, мәдениеті мен дәстүрлерін, оның тәуелсіздігін және оны сақтаудың маңыздылығын түсіну; Құндылық: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік -өз уақытын тиімді жоспарлай білу және кез келген қызметтің нәтижелеріне қол жеткізу үшін күш салу; Құндылық: заң және тәртіп -қоғамды қорғау мен қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі заң мен тәртіптің маңыздылығын білу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басталуы
5 минут
Сабақтың ортасы 10 минут
10 минут
15 минут
Сабақтың соңы 5 минут
|
1.Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатысуын түгендеу. Психологиялық ахуал Мен қандай адаммын? 2.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады Ойтүрткі 1-тапсырма 1. «Батыр Баян» поэмасының кейіпкерлері кімдер? 2. Поэмада қазақ тарихының қай кезеңі суреттеледі? 3. Баян батыр поэмада қалай сипатталған? 4. Қалмақ қызы қандай жағдайда қолға түседі? 5. Ноян туралы не білдіңдер? 6.Неліктен Ноян қалмақ қызының ұсынысын қабыл алады? 7.Неліктен Батыр Баян екі жасты өлімге қияды? ЕББҚ оқушыға тапсырма
Шығарма кейіпкерлеріне 5 жолды
өлең құрастыра отырып, мінездеме беру.
2-тапсырма Шығармадан негізгі кейіпкерлердің бейнесін танытатын жолдарды табыңыз. Кейіпкерлерге тән қасиеттерді жазыңыз.
Өзіңді тексер!
3-тапсырма 1)Көркемдегіш құралдарды сәйкестендір.
Дұрыс жауабы
2) Поэманың көркемдік ерекшелігі туралы жазыңыз, көркемдегіш құралдардың қолданылу ерекшелігін талдаңыз.
4-тапсырма: «Батыр Баян» шығармасынан жаттаған соңғы шумағыңыздағы ойды ПОПС формуласы арқылы жеткіз.
Сіз жаттаған шумақ: Ерлерді ұмытса да ел, сел ұмытпас, Ерлерді ұмытса да ел, жел ұмытпас. Ел үшін жаннан кешіп, жауды қуған Ерлерді ұмытса да ел, шөл ұмытпас. Ел жауын зерттеп, өрт боп тынбай жортқан Ерлерді ұмытса да ел, бел ұмытпас. Ел үшін төккен ерлер қанын жұтқан Ерлерді ұмытса да ел, жер ұмытпас. Арқаның селі, желі, шөлі, белі Ерлерді ұмытпаса, ел де ұмытпас!
ПОПС формуласы 1.Менің ойымша....... 2.Себебі, мен оны былай түсіндіремін...... 3.Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын..... 4. Осыған байланысты мен мынандай шешімге келдім.........
Рефлексия Үйге тапсырма: 11-тапсырма
|
Психологиялық ахуал Мен қандай
адаммын?
Өткен сабақты қайталау мақсатында берілген сұрақтарға жауап береді.
Шығарма кейіпкерлеріне 5 жолды
өлең құрастыра отырып, мінездеме береді.
Шығармадан негізгі кейіпкерлердің бейнесін танытатын жолдарды табады. Кейіпкерлерге тән қасиеттерді жазады.
Көркемдегіш құралдарды сәйкестендіреді.
Поэманың көркемдік ерекшелігі туралы жазады. Көркемдегіш құралдардың қолданылу ерекшелігін талдайды.
Ықтимал жауап: 1.Менің ойымша үзіндіде ерлік жасаған батырлардың аттары ұмытылмайтындығы айтылған. 2.Себебі, ерлерді ел ұмытса да оны туған жері, желі, даласы ұмытпайды дейді, егер олар ұмытса онда елі ұмытпайды. 3.Оны мен сел ұмытпас,жел ұмытпас деген жолдармен дәлелдеймін. 4.Осыған байланысты мен нағыз батырлардың ерлігі ешқашан ұмытылмайды деген шешімге келдім.
|
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады. Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Дескриптор: Білім алушы -кейіпкердің кім екенін жазады- 1 балл, -екі сөзбен сипаттайды – 1 бал, -үш сөзбен не істегенін баяндайды – 1 балл, -төрт сөзбен сөйлем құрайды – 1 балл, -кейіпкер есімінің синонимін жазады – 1 балл.
Дескриптор: -негізгі кейіпкерлерді біледі – 2 балл -кейіпкер бейнесін танытатын жолдарды анықтайды – 2 балл -кейіпкер қасиеттерін жазады – 1 балл.
Дескриптор: Білім алушы -көркемдегіш құралдарды ажыратады – 1 балл; -ұяшықтарды дұрыс сәйкестендіреді – 1 балл -поэманың көркемдік ерекшелігі туралы жазады – 1 балл; -поэмадағы көркемдегіш құралдардың қолданылу ерекшелігін талдайды – 2 балл
Берілген тапсырмалар дың барлығына «ұялы телефон» арқылы өзін-өзі бағалау жүргізеді.
Дескриптор: Білім алушы -өз ойын білдіреді, -себебін түсіндіреді, -мысалдармен дәлелдейді, -қорытынды шешімін айтады. |
Оқулық 7-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл
ОҚЫТУДА ҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫНАН ЕСБОСЫН НАҒИША ҚОЖАҚ ҚЫЗЫ
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 7-сынып
Оқулық 7-сынып «Атамұра» баспасы 2018жыл
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. 7-сынып. М.Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасы. «Баянның батырлығы Алашқа аян»
Ашық сабақ. 7-сынып. М.Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасы. «Баянның батырлығы Алашқа аян»
Қысқа мерзімді сабақ жоспары Қазақ әдебиеті
|
Бөлім: |
3-бөлім: Балалар мен үлкендер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
М.Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасы. «Баянның батырлығы Алашқа аян» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.1.4.1. көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту 7.2.3.1.шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айта алады. Шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық -Қазақстанның тарихын, мәдениеті мен дәстүрлерін, оның тәуелсіздігін және оны сақтаудың маңыздылығын түсіну; Құндылық: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік -өз уақытын тиімді жоспарлай білу және кез келген қызметтің нәтижелеріне қол жеткізу үшін күш салу; Құндылық: заң және тәртіп -қоғамды қорғау мен қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі заң мен тәртіптің маңыздылығын білу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басталуы
5 минут
Сабақтың ортасы 10 минут
10 минут
15 минут
Сабақтың соңы 5 минут
|
1.Оқушылармен амандасу. Сабаққа қатысуын түгендеу. Психологиялық ахуал Мен қандай адаммын? 2.Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады Ойтүрткі 1-тапсырма 1. «Батыр Баян» поэмасының кейіпкерлері кімдер? 2. Поэмада қазақ тарихының қай кезеңі суреттеледі? 3. Баян батыр поэмада қалай сипатталған? 4. Қалмақ қызы қандай жағдайда қолға түседі? 5. Ноян туралы не білдіңдер? 6.Неліктен Ноян қалмақ қызының ұсынысын қабыл алады? 7.Неліктен Батыр Баян екі жасты өлімге қияды? ЕББҚ оқушыға тапсырма
Шығарма кейіпкерлеріне 5 жолды
өлең құрастыра отырып, мінездеме беру.
2-тапсырма Шығармадан негізгі кейіпкерлердің бейнесін танытатын жолдарды табыңыз. Кейіпкерлерге тән қасиеттерді жазыңыз.
Өзіңді тексер!
3-тапсырма 1)Көркемдегіш құралдарды сәйкестендір.
Дұрыс жауабы
2) Поэманың көркемдік ерекшелігі туралы жазыңыз, көркемдегіш құралдардың қолданылу ерекшелігін талдаңыз.
4-тапсырма: «Батыр Баян» шығармасынан жаттаған соңғы шумағыңыздағы ойды ПОПС формуласы арқылы жеткіз.
Сіз жаттаған шумақ: Ерлерді ұмытса да ел, сел ұмытпас, Ерлерді ұмытса да ел, жел ұмытпас. Ел үшін жаннан кешіп, жауды қуған Ерлерді ұмытса да ел, шөл ұмытпас. Ел жауын зерттеп, өрт боп тынбай жортқан Ерлерді ұмытса да ел, бел ұмытпас. Ел үшін төккен ерлер қанын жұтқан Ерлерді ұмытса да ел, жер ұмытпас. Арқаның селі, желі, шөлі, белі Ерлерді ұмытпаса, ел де ұмытпас!
ПОПС формуласы 1.Менің ойымша....... 2.Себебі, мен оны былай түсіндіремін...... 3.Оны мен мына мысалдармен дәлелдей аламын..... 4. Осыған байланысты мен мынандай шешімге келдім.........
Рефлексия Үйге тапсырма: 11-тапсырма
|
Психологиялық ахуал Мен қандай
адаммын?
Өткен сабақты қайталау мақсатында берілген сұрақтарға жауап береді.
Шығарма кейіпкерлеріне 5 жолды
өлең құрастыра отырып, мінездеме береді.
Шығармадан негізгі кейіпкерлердің бейнесін танытатын жолдарды табады. Кейіпкерлерге тән қасиеттерді жазады.
Көркемдегіш құралдарды сәйкестендіреді.
Поэманың көркемдік ерекшелігі туралы жазады. Көркемдегіш құралдардың қолданылу ерекшелігін талдайды.
Ықтимал жауап: 1.Менің ойымша үзіндіде ерлік жасаған батырлардың аттары ұмытылмайтындығы айтылған. 2.Себебі, ерлерді ел ұмытса да оны туған жері, желі, даласы ұмытпайды дейді, егер олар ұмытса онда елі ұмытпайды. 3.Оны мен сел ұмытпас,жел ұмытпас деген жолдармен дәлелдеймін. 4.Осыған байланысты мен нағыз батырлардың ерлігі ешқашан ұмытылмайды деген шешімге келдім.
|
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады. Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Дескриптор: Білім алушы -кейіпкердің кім екенін жазады- 1 балл, -екі сөзбен сипаттайды – 1 бал, -үш сөзбен не істегенін баяндайды – 1 балл, -төрт сөзбен сөйлем құрайды – 1 балл, -кейіпкер есімінің синонимін жазады – 1 балл.
Дескриптор: -негізгі кейіпкерлерді біледі – 2 балл -кейіпкер бейнесін танытатын жолдарды анықтайды – 2 балл -кейіпкер қасиеттерін жазады – 1 балл.
Дескриптор: Білім алушы -көркемдегіш құралдарды ажыратады – 1 балл; -ұяшықтарды дұрыс сәйкестендіреді – 1 балл -поэманың көркемдік ерекшелігі туралы жазады – 1 балл; -поэмадағы көркемдегіш құралдардың қолданылу ерекшелігін талдайды – 2 балл
Берілген тапсырмалар дың барлығына «ұялы телефон» арқылы өзін-өзі бағалау жүргізеді.
Дескриптор: Білім алушы -өз ойын білдіреді, -себебін түсіндіреді, -мысалдармен дәлелдейді, -қорытынды шешімін айтады. |
Оқулық 7-сынып «Атамұра» баспасы 2017жыл
ОҚЫТУДА ҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫНАН ЕСБОСЫН НАҒИША ҚОЖАҚ ҚЫЗЫ
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 7-сынып
Оқулық 7-сынып «Атамұра» баспасы 2018жыл
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














