Сабақтың
басы:
|
Оқушылармен ең алдымен
амандасып, сыныпты түгендеп, сыныпты 4-топқа «Түрлі-түсті
маркерлермен» бөлемін. Жаңа тақырыпты жаздырып, мақсатымен
таныстыру.
|
Амандасады. Топқа бөлінеді.
Тақырыпты жазып, мақсатымен
тансады.
|
Тамаша!
Керемет!
|
маркерлер
|
Сабақтың
ортасы:
|
Білім лэндтің тақырыптық
видеосын қою. Керекті ақпараттарды тұртіп алуды
тапсыру.
Видео бойынша тақырыптық
сұрақтар қою:
-
Орыстардың мақсаты
қандай?
-
Қазақстанды отарлаудың
нәтижесі қандай болды?
-
Непльюев деген
кім?
-
Тапсырма.Видеоны көріп болсаңыздар,
топтық тапсырманы орындайық:
І
топ: Казак әскерлерінің атқарған
негізгі қызметін топтастырыңдар.
І І
топ: Жайық казактары жайлы
топтастырыңдар.
І
ІІ
топ: Орынбор казактары жайлы
топтастырыңдар.
IV
топ: Сібір және Жетісу казактары
жайлы топтастырыңдар.
«ВЕНН»
диаграммасы. (басым бөлігі
орындайды)
№2.
Тапсырма: Казактардың шаруашылығын кесте
бойынша талдау жасаңдар.
Жайык казактарының
шаруашылығы
|
Орынбор казактарының
шаруашылығы
|
Сібір казактарының
шаруашылығы
|
Жетісу казактарының
шаруашылығы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЕБҚО тапсырмасы: терминдердің
мағынасын жаз.
Казак-
Форпост -
Шеп -
Атаман-
Жүк
тасымалы-
Басқа қалалық
адамдар-
№3 тапсырма. «Кескін
картамен жұмыс» әдісі. (басым бөлігі мен кейбір
оқушылар орындайды). Картадан Жайық өзені, Орал, Петропавл, Жетісу
жерін көрсетіңдер.
№4 тапсырма. Жеке
тапсырма: Қазақстанда және онымен шектес аумақтарда өмір сүрген
казактардың жеке міндеттері қандай болды?
1. Оңтүстік-шекараны
қорғау және әскери отарлау жүктелді.
2. Оларға шекараны қорғау міндеттелді.
3. Олар әскери қызметтегілер болып, әскери бекіністерде күрес
қызметін атқарды. 4.
Бұхара әмірлігін, Қоқан, Хиуа, Түркіменстанды
бағындыру жұмыстарын атқарды.
|
Видеоны көреді, тыңдап,
керекті дәптеріне ақпаратты жазады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Декриптор:
-
Казак әскерлерінің
атқарған негізгі қызметін
топтастырады.
-
Жайық казактары жайлы
топтастырады.
-
Орынбор казактары жайлы
топтастырады.
-
Сібір және Жетісу
казактары жайлы топтастырады.
Декриптор:
-
Жайык казактарының
шаруашылығын жазады.
- Орынбор казактарының
шаруашылығын жазады.
- Сібір казактарының
шаруашылығын жазады.
- Жетісу казактарының
шаруашылығын жазады.
Декриптор:
-
Казак-славян және одан кейін орыс
тілінде борыштан (салықтан) азат, ерікті, ержүрек және сонымен
бірге атты жауынгер деген ұғымды
білдіреді;
-Форпост -
алдыңғы шепте орналасқан
қамалдар арасындағы шағын бекініс;
-Шеп -қарсыласты өткізбеу үшін
жасалған бөгет, кедергі, қорғаныс,
қамал;
-Атаман-
казактар тобының
басшысы
Дескриптор:
-картадан
көрсетеді.
Дескриптор:
|
Жарайсыңдар!
Мадақтау
1-4 балл
аралығы
Мадақтау
1-3 балл
аралығы
Мадақтау
5-7 балл
аралығы
Мадақтау
1 балл
аралығы
Мадақтау
1-2 балл
аралығы
|
https://youtu.be/E2MgbHoMeLs?si=zNW9A32enbl9V8Rm
|
Сабақты
соңы
10
минут
|
Кері байланыс
«+,-,қызықты арқылы алу
Үйге: тақырыптық тест
жаттау
Бағалау: 10
балмен
|
Рефлексия жазады.үйге
тапсырма алады.
10 балға дейін өзін
бағалап, маған хабарлайды.
|
мадақтау
|
Кері байланыс
парағы.
Бағалау
парағы
|