Материалдар / Ашық сабақ 8- сынып

Ашық сабақ 8- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

Ғаламтормен дұрыс жұмыс жасау – мәдениет

Педагогтің аты-жөні:

Жақсыбаева Н.С.

Күні:

16.01.2023ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Балаларға арналған сайттар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.3.1 әлеуметтік - мәдени тақырыптарға байланысты қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну

7.4.4.1 тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсыну

Сабақтың мақсаты:

әлеуметтік - мәдени тақырыптарға байланысты қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіне біледі;

тақырып бойынша мәліметтерді жинақтап, презентация түрінде ұсынады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Берілген сурет бойынша оқушылар өз ойларын айтады. Кітапханаға барып кітап оқыған дұрыс па, әлде компьютерден оқыған ыңғайлыма?

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Интербелсенді тақта







Слайдтар



Суреттер топтамасы

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.


Сөздік жұмысы

Жазылым

Іс-шара- мероприятие

Көңілінен шығу-нравиться

Ақпараттар-информация

Мәліметтер-сведения

Қызықты-интересно

Жүйе-система

Қолайлы-удобный


Оқулық, жұмыс дәптерлері.



Сөздіктер





9-тапсырма.

Топтық жүмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Айтылым

1-топ: Кітапхана мен ғаламтордағы электронды сайттарды салыстырады. Артықшылықтары мен ұқсастықтарына тоқталады.

2- топ: « Балалар сайты» сөзіне сөзжұмбақ құрастырады.

3-топ: «Т кестесі» арқылы ғаламторы сайтының жағымды, жағымсыз тұстарына сипаттама береді.

Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

-Талдау жасайды

-Сөзжұмбақ құрайды

-Сипаттайды

-Ойын айтады

Оқулық, жұмыс дәптерлері.



Интербелсенді тақта





Слайдтар


6-тапсырма.

Жеке жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

7-тапсырма

Жұптық жұмыс







8-тапсырма

Жеке жұмыс







Айтылым

Сұрақтарға жауап береді. Жалпы елдегі жағдайға, осы кезеңге өз ой-пікірін «Пирамида» әдісі арқылы білдіреді.

Айтылым

Сұрақтарды қолданып, сұхбат құрады. Ғаламтор сайттары туралы айтады.

Жазылым

Жұмбақты шешеді. Мұғалім ұсынған әдіс бойынша бүгінгі тақырыптан түсінгенін бір сөйлеммен түйіндеп айтып шығады.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Ойын айтады

-Пікірін білдіреді

Дескриптор

4 балл

-Сұхбаттасады

-Сұрақ қояды

-Жауап береді


Дескриптор

3 балл

-Қорытындылайды

Оқулық, жұмыс дәптерлері.





Кесте




Сызбалар




Ақ плакаттар


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.







«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.





Үйге тапсырма

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

5-тапсырма

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ