Материалдар / Ашық сабақ 8- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 8- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жеке, жұпта, топта жұмыс жасау, мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдердің мағынасын түсіну, қойылған сұраққа толық жауап беру, диалог құрастыру, мәтіннен жаңа сөздер мен сөз тіркестерін таба алу, мәтінге қатысты өз ойын айта алу.
Авторы:
27 Желтоқсан 2023
162
2 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

8 сынып қазақ тілі мен әдебиет

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі – қазақ тілін оқып-үйренеміз. Үштілді білу – үлкен өнер.

Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Жақсыбаева Н.С.

Күні: . Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Көп тіл білгім келеді

Осы сабақта қол жеткі зілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

О6. Тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:Барлық оқушы мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді ажырата алады. Көпшілігі орындай алады:Мәтін құрап айтуда мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолдана алады. Кейбір оқушылар орындай алады:Мәтін мазмұнын дамытып айтады.

Бағалау критерийі

- Оқушының­ төменгі жетістігі(ОТЖ):тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтіндегі негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді­ табады, қазақ тілінде көп тілділік жайлы ақпарат бере алады.

Оқушының­ орташа жетістігі(ООЖ): қазақ тілінде тірек сөздерді­ пайдаланып, мәтін мазмұнын айтады, қазіргі көптілділік жағдайын сипаттайды.

Оқушының­ жоғарғы жетістігі(ОЖЖ):тақырып­бойынша қосымша деректер келтіреді, мәтінде көтерілген мәселеге қатыстыөз ойын айтады,сыныптастарымен пікір алмасады.



Тілдік мақсаттар


Дағдыларды дамыту: жеке, жұпта, топта жұмыс жасау, мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдердің мағынасын түсіну, қойылған сұраққа толық жауап беру, диалог құрастыру, мәтіннен жаңа сөздер мен сөз тіркестерін таба алу, мәтінге қатысты өз ойын айта алу.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: мәртебе, үштілді, көптілді, заманауи, аударма шығармалары, озық технологиялар.

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Талқылауға арналған сұрақтар:

Менің ойымша...

Осылардың ішінде...

Ғалымдардың айтуынша...

Тілдер тарихына қарасақ...

Не себепті …. деп ойлайсыз?

Кең таралған тілдер ... деп ойлайсың?

Неліктен ғалымдар айтуынша . . . деп ойлайсың?

«Тіл жойылса, халық та жойылады» дегенді қалай түсінесің?

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

Пәнаралық байланыс

Тарих, орыс тілі, ағылшын тілі, география.

Тақырып бойынша алдыңғы білім

«Блиц-сұрақ» әдісі арқылы «Тіл қалай пайда болды?» мәтін мазмұны туралы не біледі? - Тілдің пайда болуына не себеп болды?

-. Тіл не үшін керек? - Қазіргі кезде дүниежүзінде қанша тіл бар?

Сабақтың жосп/ған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

«Жүректен жүрекке» тренингі.Мақсаты: жағымды психологиялық ахуал орнату.

Кері байланыс. «Блиц-сұрақ» әдісі. (Бір жауабы бар бес сұрақ)

Мақсаты: «Тіл қалай пайда болды?» мәтінінің мазмұнын қай дәрежеде меңгергенін тексеру.

1. Тілдің пайда болуына не себеп болды? А. Адамзат қоғамының пайда болуы В.Ұжымның пайда болуы С. Отбасының пайда болуы

2.Тілді дамытатын кім?А.Сөз, сөйлемВ. Оқушы, мұғалімС. Қоғам, халық

3. Тіл не үшін керек ?А.Әңгіме айту үшін В.Өмір сүру үшін С.ЖОО-на түсу үшін

4. Адамды адам ететін не? А. Тіл В.Ой С. Ақыл

5. Қазіргі кезде дүниежүзінде қанша тіл бар?А.4000 В.2000 С.5000

ҚБ. Смайликтер

«Пазл» әдісі.Мақсаты: топқа бөлу.Үш тілде жазылған мәтін қиындыларын «Пазл» әдісі арқылы құрастырып, топқа бөлінеді.

1.«Тілі жоғалған жұрттың өзі де жоғалады.» А.Байтұрсынов

2. «Язык – это путь цивилизации и культуры» А.Куприн

3. «The limits of my language mean the limits of my world.» (Границы моего языка это границы моего мира.) Людвиг Витгенштейн

ҚБ. От шашу

СЖ. «Сөзжұмбақ шешу» әдісі.Мақсаты: қызығушылықты ояту, сабақтың тақырыбын ашу, мақсатын айқындау



м

е

м

л

е

к

е

т

т

і

к




м

ә

т

і

н








т

е

р

м

и

н








к

і

т

а

п








м

ә

т

е

л












б

і

л

і

м








н

е

о

л

о

г

и

з

м




Ресурстар


Сабақтың басы.

1.Қазақстан Республикасында қазақ тілі қандай тіл?

2. Оқуға берілген жұмыс, тапсырма.

3.Ғылым мен техника, өндіріс саласында қолданылатын арнаулы заттар мен ұғымдардың атауы болатын сөздер.

4. «___________ – білім бұлағы»

5. Мақал сөзімен тіркесетін сыңарды тап.

6.Оқушылардың мектептен алып шығатын азығы?

7. Жаңа сөздердің ғылыми атауы.

ҚБ. Көңіл күй одағайлары

Дескриптор

1.Сұрақтардың дұрыс жауабын табады.

2.Сабаққа қатысты жаңа сөздерді қолданады.



Тест тапсырмасы




Сабақтың ортасы


Оқылым алды тапсырма.1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады,аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

1.Сөздікпен жұмыс.А)Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөз -дермен таныстырады,аудармасын айтады. Оларды оқиды,оқушыларға­қайталатады.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!