Басы
|
-
Мұғалімоқушыларменсәлемдеседі
Мұғалімайтады:
«Бізпәндердікіріктіруді, қозғалудағдыларын,
денеқасиеттерінқауіпсіздік ережесін сақтау мен
сабақтақырыбыбойыншаайтуарқылыдамытудыжалғастырамыз».
Мұғалім Сіздер үшін
денсаулықты сақтау нені білдіреді деп сұрақ
қояды.
Мұғалімоқушылардысабақтақырыбымен,
күтілетіннәтижелерменжәнесабақмақсаттарыментаныстырады.
Күтілетіннәтижелер
-
қауіпсіздік ережесін
біледі.
-лақтыру техникасын
түсінеді.
-техника қауіпсіздігінің күрделі мәселелерін түсінеді
және біледі.;
II. Мұғалім сабақтағы
қауіпсіздік техникасын еске салады.
(П) «Тек бір минут»
стратегиясынөткізеді
Оқушыларбір-бірінбағалайды
Оқушылартамырдыңырғағынсанайды.
Мұғалімдененіңқұрлысынжазудыұсынады.
Мұғалімоқушыларменбіргеалдағыауырденежүктемесінеағзаныдайындауүшінтүрлібұлшықеттоптарынширатыпшынықтыруүшінкөшбасшынытаңдайды.
Дененіширатыпшынықтырғаннанкейінмұғалімоқушыларға
«Көңіл-күйағашы»
стратегиясыбойыншажаттығуданкейінгікөңіл-күйдіанықтаудыұсынады.
Мұғалімсұраққояды: -
сізтаңдағанкөңіл-күйлеріңіздіқалайтүсіндірушіедіңіз?
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі.
Үй тапсырмасын айтады, тақырып
бойынша сұрақтарға жауап береді.
|
Қол
шапалақ
|
Гимастикалықкілемшелер
Карточкалар-
тапсырмалар
Гимнастикалықкілемше
|
Ортасы
|
) Оқушыларды бірнеше топқа
бөліп допты әр түрлі секторға лақтыруды
ұсыныңыз.
Алысқа екпінмен кіші допты
(150 гр.) лақтыру техникасы:
Орында, допсыз көрсету,
қолмен лақтыру қимылдарына еліктеу, дұрыс алақандау мен орнынан
лақтыруды үйрену.
5-6 қадамдық екпінді
үйрену.
Допты алысқа
лақтыру.
Дескриптор
-лақтыру кезінде
қауіпсіздік сақтайды.
-150 гр доп
лақтырады.
-лақтырудың техникасын
имитация жасайды.
(Б, К, Ф) Дабыл
бойынша оқытушы волейбол добын жоғары лақтырады, ал оқушылар кезек
бойынша теннис добымен әуедегі нысанаға тигізуге тырысады. Әр
нысанаға тигізу үшін, ойыншыға ұпай
қосылады.
8-10 талпыныс ішінде ең көп
ұпай жинаған ойыншы жеңімпаз болыа
саналады.
Дескриптор
:
-допты 1 аймаққа
лақтырады
- допты 2 аймаққа
лақтырады
- допты 3 аймаққа
лақтырады.
Бағалау: тапсырманы орындағаннан кейін
мұғалім оқушыларға өзара
бағалау жүргізуді
ұсынады.
Мұғалім сұрақ
қояды:
-
Қолдан басқа қандай бұлшық
еттер топтары, бұл жаттығуда қатысады? (мысалы, арқа бұлшық еттері,
лақтыру кезінде).
- Осы тапсырма қандай дене
қасиеттерді дамытады?
Мұғалім, оқушыларды дұрыс
жолға бағыттайды және қандай да бір қиыншылықтар мен тіл
проблемалары туралы ескертулер жазып алады (спорт терминологиясы
және т.б.) Мұғалім кейде оқушыларға ынталандырушы сұрақтар қойып,
олардың қаншалықты тапсырманы орындаумен айналысып отырғанын
тексереді.
Қажетті жағдайда
мұғалім келіспеушілік жағдайында мәселені дұрыс шешуге
талпынады.
|
-Алаңдағы қолайлы орынға
орналасуға жаттығу жасау
-
Тактикалық амалдарды дұрыс
жасау ережелерін пайдаланады .
|
ҚБ. «Жұлдызша» арқылы
бағалау
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
Бағалау парақшасын
толтырады.
ҚБ
Бағдаршам
|
Доптар (түрлі мөлшерлі).
Нысана ретінде түрлі қайта өңделе алатын заттар қолданыла алады:
пластикалық саптаяқ / шөлмектер, картон туба /
жәшіктер.
|
Сабақтың
соңы
|
Кері байланыс: «Екі жұлдыз бір
тілек»
Үйге тапсырма: «Киіміңе қарап
қарсы алады, ақылыңа қарап шығарып салады» деген сөзбен
келісесіңдер ме? Екі жақты күнделікпен ойларыңды туынды және
күрделі сөздермен дәлелдеп жаз
Рефлексия: «Жылан»
әдісі
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
|
|
Рефлексия
парағы
|