Сабақтың басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру: «Танграм» әдісі
Мақсат: Ой қозғау, логикалық
ойлау қабілетін дамыту.
Үй тапсырмасын
пысықтау.
Жұмыс формасы:
Жеке
Белсенді оқыту әдісі:
тест
Тәсіл:
Пликерс
Мақсаты: Алдыңғы білімді
қайталау
Мұғалім тақтадан тест
көрсетеді және балалардың жауабын арнайы үлестірмелі код арқылы
сканерлеп тексереді.
Тиімділігі: Аз уақытта барлық
оқушыны бағалау.
Топқа бөлу: Үш түрлі асық
арқылы топқа бөлінеді.
1-топ:
Денсаулық
2-топ:
Салауат
3-топ:
Спорт
|
Білім алушылар қиындылардан
жануар бейнесін жасап шығарады
Үлестірмелер арқылы онлайн
тестілеуден өтеді
Топқа
бөлінеді
|
Дескриптор:
-Бұлшықет ұлпасының
құрылысындағы ерешелікті табады.
Бағалау: Домбыра әдісі (4-5
сұраққа дұрыс жауап берсе – 2 балл, 2-3 сұрақ – 1
балл).
Кері байланыс:
Асық
|
Танграм
үлестірмелері
Үлестірмелер
Пликерс
логині: 1587@mail.ru
Пароль:
12345678

Асықтар
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Мультимедиялық видео.
Мұғалімнің баяндауы.
«Стоп-кадр» әдісі арқылы
бейнедегі мәлімет талқыланады.
«Сымбаттың бұзылуы мен
жалпақтабандылық»
Толықтырылған шындық арқылы
сабаққа қатысты ақпарат беру.
1-тапсырма:
Жұмыс формасы: Топтық
жұмыс
Белсенді оқыту әдісі: «Сын
тұрғысынан ойлау»
Тәсіл: «Ұлттық спорт және
қозғалыс»
Мақсаты: Ұлттық ойындардың
денсаулыққа пайдасын түсіндіру
Тиімділігі: Креативтілік,
шығармашылық дағдыларын дамытады.
1-топ: Дәстүрлі
қозғалыс.
2-топ: Қазақтың аяқ киім
мәдениеті.
3-топ: Шипалы
дәстүр.
2-тапсырма:
Жұмыс формасы:
Жеке
Белсенді оқыту әдісі: Сын
тұрғысынан ойлау
Тәсіл: Мағыналы
әріптер
3-тапсырма:
Жұмыс формасы:
Жұптық
Белсенді оқыту әдісі: «ПОПС
формуласы».
Мақсаты: Өз пікірін еркін
жеткізу дағдысын дамыту.
Тиімділігі: Сөздік қорды
арттырады.
Бірінші сөйлем: «Менің
ойымша,....»
Екінші сөйлем: «Себебі, мен
оны былай түсіндіремін...»
Үшінші сөйлем: «Оны мен мына
фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын....» Соңғы сөйлем: «Осыған
байланысты мен мынадай қорытынды шешімге
келдім...»
1-топ: Сымбаттың бұзылуы
гиподинамияға байланысты ма?
2-топ: Жалпақтабандылық
қауіпті ме?
3-топ: Омыртқаның қисаюының
қандай салдары бар?
4-тапсырма:
Жұмыс формасы:
Жеке
Белсенді оқыту әдісі: «Ой
қозғау»
Тәсіл: «Пазлды
викторина»
Мақсаты: Сабақ өткен жаңа
ақпаратты қорытындылау.
Тиімділігі: Ойын түріндегі
тапсырма арқылы білім алушылардың қызығушылығын
арттыру.
|
Оқушылар бейнедегі ақпаратпен
танысып, сабақтың тақырыбын болжайды.
Жасанды интеллект адамы
баяндаған ақпаратты тыңдайды.
Оқушылар өз ойларын киіз үйге
орналастырады
Білім алушылар буындардан
бүгінгі тақырыпқа қатысты термин сөздерді
табады
Берілген алгоритм бойынша
сөйлемдерді толықтыра отырып өзіндік пікірін
құрылымдайды
Онлайн форматта берілген
сұрақтың дұрыс жауабын табады
|
Дескриптор:
-Ұлттық спорт түрлерінің
денсаулыққа әсерін түсіндіреді
Бағалау: Домбыра әдісі
(Бірінші орындаға топқа – 2 балл, екінші, үшінші топтарға – 1
баллдан).
Кері байланыс:
Асық
Дескриптор:
-Қозғалысқа қатысты
терминдерді табады.
Бағалау: Домбыра әдісі
(Бірінші орындаға жұпқа – 2 балл, екінші, үшінші топтарға – 1
баллдан)
Кері байланыс:
Асық
Дескриптор:
-Гиподинамияның салдарын
талқылайды;
Сымбаттың бұзылуының салдарын
талқылайды.
Бағалау: Домбыра әдісі
(Бірінші орындаға топқа – 2 балл, екінші, үшінші топтарға – 1
баллдан).
Кері байланыс:
Асық
Дескриптор:
-гиподинамияға қатысты
тұжырымдардың дұрыс нұсқасын көрсетеді.
Бағалау: Домбыра әдісі (7-8
сұраққа жауап берсе – 2 балл, 4-6 сұраққа – 1 балл, 0-3 сұраққа – 0
балл)
Кері байланыс:
Асық
|
Мультимедиалық
бейне
https://youtu.be/Wsbv4Xc7VBE
Үлестіме
код

Презентация, үлестірмелі киіз
үй сызбасы.
Қосымша
1.
Презентация
Оқулық,
дәптер
https://view.genially.com/67b4f2a0c320d1d4c5505a50/interactive-content-8-s-36-p-gipodinamiya
|