Материалдар / Ашық сабақ. 8 сынып Биология "Гиподинамия. Жалпақтабандылықтың алдын алу"

Ашық сабақ. 8 сынып Биология "Гиподинамия. Жалпақтабандылықтың алдын алу"

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып Гиподинамия және жалпақтабандылық тақырыбына арналған ҚМЖ.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

“№25 ЖОББМ” КММ

      (білім беру ұйымының атауы)


Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Тақырыбы: Гиподинамия. Сымбаттың бұзылуы мен жалпақтабандылықтың пайда болу себептері. Олардың алдын алу шаралары.


Бөлім:

Қозғалыс. Биофизика.

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Конырова Е .М

Күні:

26.02.2025

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Гиподинамия. Сымбаттың бұзылуы мен жалпақтабандылықтың пайда болу себептері. Олардың алдын алу шаралары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.6.7 гиподинамия салдарын атау

8.1.6.8 сымбаттың бұзылуы және жалпақ жалпақтабандылықтың пайда болу себептерін анықтау

Сабақтың мақсаты

  • Аз қозғалудың әсерінен болатын ауруларды біледі.

  • Гиподинамияның қаупін түсіндіреді.

  • Адам денесінің сымбатты болуының шарттарын айтады.

Ұлттық құндылықтар

  • Жасампаздық және жаңашылдық: бір бүтіннің әртүрлі бөліктері арасындағы қатынастарды іздеу және бөліп көрсету, процестерді кезеңдерге бөлу, себеп-салдарлық байланыстарды анықтау

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар






Сабақтың басы

10 мин





















Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру: «Танграм» әдісі

Мақсат: Ой қозғау, логикалық ойлау қабілетін дамыту.




Үй тапсырмасын пысықтау.

Жұмыс формасы: Жеке

Белсенді оқыту әдісі: тест

Тәсіл: Пликерс

Мақсаты: Алдыңғы білімді қайталау

Мұғалім тақтадан тест көрсетеді және балалардың жауабын арнайы үлестірмелі код арқылы сканерлеп тексереді.

Тиімділігі: Аз уақытта барлық оқушыны бағалау.



Топқа бөлу: Үш түрлі асық арқылы топқа бөлінеді.

1-топ: Денсаулық

2-топ: Салауат

3-топ: Спорт


Білім алушылар қиындылардан жануар бейнесін жасап шығарады







Үлестірмелер арқылы онлайн тестілеуден өтеді












Топқа бөлінеді










Дескриптор:

-Бұлшықет ұлпасының құрылысындағы ерешелікті табады.

Бағалау: Домбыра әдісі (4-5 сұраққа дұрыс жауап берсе – 2 балл, 2-3 сұрақ – 1 балл).

Кері байланыс: Асық

Танграм үлестірмелері








Үлестірмелер

Пликерс логині: 1587@mail.ru

Пароль: 12345678







Асықтар

Сабақтың ортасы

30 минут



























Мультимедиялық видео. Мұғалімнің баяндауы.

«Стоп-кадр» әдісі арқылы бейнедегі мәлімет талқыланады.

«Сымбаттың бұзылуы мен жалпақтабандылық»



Толықтырылған шындық арқылы сабаққа қатысты ақпарат беру.






1-тапсырма:

Жұмыс формасы: Топтық жұмыс

Белсенді оқыту әдісі: «Сын тұрғысынан ойлау»

Тәсіл: «Ұлттық спорт және қозғалыс»

Мақсаты: Ұлттық ойындардың денсаулыққа пайдасын түсіндіру

Тиімділігі: Креативтілік, шығармашылық дағдыларын дамытады.

1-топ: Дәстүрлі қозғалыс.

2-топ: Қазақтың аяқ киім мәдениеті.

3-топ: Шипалы дәстүр.




2-тапсырма:

Жұмыс формасы: Жеке

Белсенді оқыту әдісі: Сын тұрғысынан ойлау

Тәсіл: Мағыналы әріптер






3-тапсырма:

Жұмыс формасы: Жұптық

Белсенді оқыту әдісі: «ПОПС формуласы».

Мақсаты: Өз пікірін еркін жеткізу дағдысын дамыту.

Тиімділігі: Сөздік қорды арттырады.

Бірінші сөйлем: «Менің ойымша,....»

Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін...»

Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын....» Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім...»

1-топ: Сымбаттың бұзылуы гиподинамияға байланысты ма?

2-топ: Жалпақтабандылық қауіпті ме?

3-топ: Омыртқаның қисаюының қандай салдары бар?




4-тапсырма:

Жұмыс формасы: Жеке

Белсенді оқыту әдісі: «Ой қозғау»

Тәсіл: «Пазлды викторина»

Мақсаты: Сабақ өткен жаңа ақпаратты қорытындылау.

Тиімділігі: Ойын түріндегі тапсырма арқылы білім алушылардың қызығушылығын арттыру.

Оқушылар бейнедегі ақпаратпен танысып, сабақтың тақырыбын болжайды.





Жасанды интеллект адамы баяндаған ақпаратты тыңдайды.





Оқушылар өз ойларын киіз үйге орналастырады












Білім алушылар буындардан бүгінгі тақырыпқа қатысты термин сөздерді табады








Берілген алгоритм бойынша сөйлемдерді толықтыра отырып өзіндік пікірін құрылымдайды
















Онлайн форматта берілген сұрақтың дұрыс жауабын табады


















Дескриптор:

-Ұлттық спорт түрлерінің денсаулыққа әсерін түсіндіреді

Бағалау: Домбыра әдісі (Бірінші орындаға топқа – 2 балл, екінші, үшінші топтарға – 1 баллдан).

Кері байланыс: Асық





Дескриптор:

-Қозғалысқа қатысты терминдерді табады.

Бағалау: Домбыра әдісі (Бірінші орындаға жұпқа – 2 балл, екінші, үшінші топтарға – 1 баллдан)

Кері байланыс: Асық



Дескриптор:

-Гиподинамияның салдарын талқылайды;

Сымбаттың бұзылуының салдарын талқылайды.

Бағалау: Домбыра әдісі (Бірінші орындаға топқа – 2 балл, екінші, үшінші топтарға – 1 баллдан).


Кері байланыс: Асық










Дескриптор:

-гиподинамияға қатысты тұжырымдардың дұрыс нұсқасын көрсетеді.

Бағалау: Домбыра әдісі (7-8 сұраққа жауап берсе – 2 балл, 4-6 сұраққа – 1 балл, 0-3 сұраққа – 0 балл)

Кері байланыс: Асық

Мультимедиалық бейне

https://youtu.be/Wsbv4Xc7VBE




Үлестіме код



Презентация, үлестірмелі киіз үй сызбасы.

Қосымша 1.









Презентация










Оқулық, дәптер




















https://view.genially.com/67b4f2a0c320d1d4c5505a50/interactive-content-8-s-36-p-gipodinamiya

Сабақтың соңы

5 минут


Рефлексия «5-5-1»






Үйге тапсырма: «Салауатты өмір салтының маңызы» тақырыбына 150-200 сөзден тұратын эссе жазу

Өтілген сабақ бойынша маңызды бес сөйлем құрады. Бес сөйлемді бес сөзге, бес сөзді бір сөзге қысқартады.



Сабақтан алған білімі жөніндегі пікірін стикерге жазып, тиісті кубоктың үстіне орналастырады










Қосымша 1



1-топ: «Дәстүрлі қозғалыс». Қазақ халқының дәстүрлі ойындары (ақсүйек, асық ату, арқан тарту, көкпар) және күнделікті қозғалысқа бай тұрмыс-салты (жылқы міну, мал бағу, көшіп-қону) гиподинамияның алдын алуға қалай көмектескенін зерттеу. Қазіргі заманмен салыстырып, гиподинамияның алдын алу үшін ұлттық ойындарды күнделікті өмірде қолдану жолдарын ұсыну.

2-топ: «Қазақтың аяқ киім мәдениеті». Қазақтың дәстүрлі аяқ киім түрлері (мәсі, кебіс, саптама етік) мен олардың аяқ денсаулығына пайдасын зерттеу. Заманауи аяқ киімдермен салыстырып, жалпақтабандылықтың алдын алу үшін қандай аяқ киім түрлерін таңдаған дұрыс екенін анықтау.

3-топ: «Шипалы дәстүр». Қазақ халық медицинасы мен емдік әдістерін (құмда жүру, атқа міну, табанды уқалау) зерттеу және олардың жалпақтабандылық пен гиподинамияның алдын алуға қалай көмектесетінін талдау. Заманауи емдеу тәсілдерімен салыстырып, ұлттық әдістердің маңызын көрсету.



09 Сәуір 2025
191
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі