Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: Физика


    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

    8.2 В Электростатика негіздері

    Сынып: 8

    Күні:

    Мектеп: № 22 ЖОМ


    Мұғалімнің аты жөні: Арынова Айгерим


    Қатысушылар саны: Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Электр зарядының сақталу заңы,қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуі, Кулон заңы, элементар заряд

    Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме)

    8.4.1.5-Кулон заңын есептер шығаруда қолдану.

    Сабақ мақсаты

    1. Қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекетесуінің қалай аталуын білу

    2. Зарядтардың шамасына және арақашықтығына тәуелді әсер күшін(Кулон) сипаттау

    3. Орналасқан ортасына байланысты зарядтардың өзара әрекеттесу күшінің мәндерінің айырмашылығын есептер шығаруда қолдану

    Бағалау критерийі

    1.Электростатикалық өрісті қозғалмайтын зарядтар туындататынын біледі.

    2. Кулон күшінің әсерлесуші екі зарядтардың шамасына және олардың арақашықтығына байланысты екендігін біледі.

    3. Кулон заңын түрлі ортаға пайдаланып есептер шығара алады

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика мен терминология.

    Кулон заңы – екі нүктелік электр зарядтардың өзара әсерін сиппаттайтын заң.

    Айналмалы таразы – қозғалмайтын екі нүктелік зарядтардың өзара әсерлесуін зерттейтін зертханалық аспап.

    Нүктелік заряд – әсерлесетін басқа зарядты денелерге дейінгі ара қашықтықпен салыстырғанда сызықтық мөлшерін ескермеуге болатын денеде жинақталған заряд.

    Қазақ тілі

    Ағылшын тілі

    Заряд

    Charge

    Кулон заңы

    Coulomb’s law

    Вакуум

    Vacuum

    Айналмалы таразы

    Rotating scale

    Электр тұрақтысы

    Electric constant

    Electron


    Proton


    Repel


    Attract


    Conductor



    Құндылықтарды дарыту





    1. «Мәңгілік Ел» құндылықтары. Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсуін негізге ала отырып, «Батыс Еуропа –Батыс Қытай» сауда-көлік жолдарының салынуын айтамын.

    2. Тәрбиелік құндылықтар: жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарауды қалыптастырамын деп ойлаймын.

    Пән аралық байланыс

    1. Математика – амалдар мен теңдеулер.

    2. География – картамен жұмыс

    АКТ-ны қолдану дағдылары

    physic.kz, Bilimland.kz/phizika, fizika.ru

    осы сайттар арқылы ақпараттар жинау

    Алдыңғы білім



    Жаратылыстану және дүниежүзі тарихы пәндерінен электрлену және электр заряды туралы түсінікке ие.

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну

    Сабақ барысы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Арынова Айгерим Яхяиевна
    30 Қараша 2019
    2716
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 8-сынып Кулон заңы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 8-сынып Кулон заңы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мұғалімне қажетті сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Жоспарланған

    сабақ кезеңдері

    Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин




    5 мин

    1. Сәлемдесу

    Сыныпқа кіру билетімен кіргізу. Билетте суреттер берілген. Оқушы сол суретте не бейнеленген, бейненің атын және ағылшын тіліндегі аудармасын айтып кіреді.

    3. Оқушыларды топтастыру. Британия, Қазақстан және ТМД


    Үй тапсырмасы: Жеке жұмыс. Оқушылардан үй тапсырмасын Qizlet программасы бойынша тест тапсырмасын аламын. Тест сұрақтары тақтада көрсетіліп тұрады. Оқушылар сұраққа жеке жауап береді. Нәтижесі тақтада көрсетіледі. Бұл арқылы оқушылардың барлығы дерлік үй тапсырмасы бойынша қамтылып шығады. (Шығармашылық тапсырма)

    Дескриптор

    1. Зарядтың сақталу заңын білді

    2. Электрометрдің не екенін біледі

    3. Элементар зарядтың физикалық мағынасын біледі

    4. Электр зарядының өлшем бірлігін біледі

    5. Оң және теріс зарядтардың өзара әсерлесуін тұжырымдайды

    6. Элементар бөлшектің зарядының сандық мөлшерін білді

    Бағалау: Балаларды ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалаудың «Мадақтау» әдісін қолданамын: Excellent, Good, Try





    Кеспе қағаздар





    Оқулық


    Сабақтың ортасы


    3 мин







    10 мин













    10 мин

    Жаңа сабақ:

    1. Кіріспе сұрақ. Балалар тақтада не бейнеленген? Бұл жайында не ойлайсыңдар?

    Жаңа тақырып жайлы бейнеролик көрсету. Содан соң жаңа тақырыптың атын айту. Сабақтың мақсатымен таныстыру. Сабақтағы жаңа термин сөздермен таныстыру, қайталап айтқызу және дәптерге жазғызу.

    1. Жаңа сабақ. Оқушыларға оқулықтан тапсырма бөліп беру. Олар өздеріне берілген тапсырманы «Өрмекші торы » арқылы түсіндіреді. 3 топтың түсіндірмесінен соң мұғалім Кулон заңының формуласын нақтылап жазып, өзі түсіндіріп өтеді.

    Дескриптор:

    1. Тақырыпты ашады

    2. Тақырыптың өзекті тұсын көрсете біледі

    3. Өрмекші торын үзбей толықтырады

    3. Есептер шығару. Оқулықпен жұмыс (жеке жұмыс). 3.5-жаттығу есептерін шешу. Оқушылар жеке тапсырма орындайды.

    1. Тапсырма:

    «ДЖИГСО» - әдісін қолданып, топтарға тақырып бойынша есептер беремін:

    І топ:

    1. 3 см қащықтықтағы әрқайсысы 18 нКл екі заряд өзара қандай күшпен әсерлеседі?

    2. Зарядтары 2 мкКл және 5 нКл екі бөлшек 4 мН күшпен қандай қашықтықтан әсер етеді?


    ІІ топ:

    1. 20см қашықтықта зарядтары 4нКл және 6 нКл зарядталған вакуумдегі бірдей екі кішкене дене қандай күшпен әсерлеседі?

    2. 5см арақашықтықтағы екі нүктелік заряд 0,2мН күшпен әрекеттеседі. Зарядтардың шамасы қандай?

    ІІІ топ:

    1. арақашықтықтағы екі элементар бөлшек өзара қандай күшпен тебеді?

    2. Зарядтары 2·10-8 Кл болатын бірдей екі металл шарды түйістіріп, кейін бір бірінен 10 см қашықтатсақ, бір-біріне әсер ету күші?

    Дескриптор

    1. Есептегі физикалық шамалардың өлшем бірліктерін ХБ жүйесіне дұрыс келтірді.

    2. Кулон теңдеуін пайдаланып, математикалық түрлендірулер арқылы белгісіз шамаларды анықтайды.

    3. Жаттығуды орындау кезінде заряд, күш және арақашықтық сияқты шамалардың бір-бірінен тәуелді өзгеруін түсінеді.

    4. Сандық мәндерді дұрыс пайдаланып, дұрыс шешім алады.



    Сурет

    Видео





































    Кеспе қағаздар





























    Физика есептер жинағы

    Сабақтың аяғы

    7 мин


    Сабақты қорытындылау:

    1. Domino game ойыны арқылы сабақтағы кілт сөздерді бекіту. Тлоптық жұмыс. Ойын Start сөзі арқылы басталып, Finish сөзі арқылы аяқталады.


    Кері байланыс : «SWOT» талдау әдісі


    Күшті жақтары



    Әлсіз тұстары


    Мүмкіндіктері



    Кедергілері


    Үй тапсырмасы: Жаттығу есептері. Тақырыпты оқу, түсінік



    Дифференциация – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз?

    Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау

    Қабілетті оқушылар Кулон заңын есептер шығару барысында қолдана алады.

    «Мадақтау» әдісімен бағалаймын

    «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау, өзін-өзі бағалау арқылы неге жеткенін және неге әлі қол жеткізу керектігін бағалау.

    Топқа біріккен кезде оқушылардың техникалық қауіпсіздік шараларын сақтау туралы айтылады. Оқушылардың өзара әрекет ету мәдениетін қалыптастыру

    Сабақ бойынша рефлексия

    Оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге?

    Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге?

    Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз



















    Пәні: Физика


    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

    8.2 В Электростатика негіздері

    Сынып: 8

    Күні:

    Мектеп: № 22 ЖОМ


    Мұғалімнің аты жөні: Арынова Айгерим


    Қатысушылар саны: Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы

    Электр зарядының сақталу заңы,қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекеттесуі, Кулон заңы, элементар заряд

    Осы сабақта жүзеге асатын оқу мақсаты (оқу жоспарына сілтеме)

    8.4.1.5-Кулон заңын есептер шығаруда қолдану.

    Сабақ мақсаты

    1. Қозғалмайтын зарядтардың өзара әрекетесуінің қалай аталуын білу

    2. Зарядтардың шамасына және арақашықтығына тәуелді әсер күшін(Кулон) сипаттау

    3. Орналасқан ортасына байланысты зарядтардың өзара әрекеттесу күшінің мәндерінің айырмашылығын есептер шығаруда қолдану

    Бағалау критерийі

    1.Электростатикалық өрісті қозғалмайтын зарядтар туындататынын біледі.

    2. Кулон күшінің әсерлесуші екі зарядтардың шамасына және олардың арақашықтығына байланысты екендігін біледі.

    3. Кулон заңын түрлі ортаға пайдаланып есептер шығара алады

    Тілдік мақсаттар


    Пәндік лексика мен терминология.

    Кулон заңы – екі нүктелік электр зарядтардың өзара әсерін сиппаттайтын заң.

    Айналмалы таразы – қозғалмайтын екі нүктелік зарядтардың өзара әсерлесуін зерттейтін зертханалық аспап.

    Нүктелік заряд – әсерлесетін басқа зарядты денелерге дейінгі ара қашықтықпен салыстырғанда сызықтық мөлшерін ескермеуге болатын денеде жинақталған заряд.

    Қазақ тілі

    Ағылшын тілі

    Заряд

    Charge

    Кулон заңы

    Coulomb’s law

    Вакуум

    Vacuum

    Айналмалы таразы

    Rotating scale

    Электр тұрақтысы

    Electric constant

    Electron


    Proton


    Repel


    Attract


    Conductor



    Құндылықтарды дарыту





    1. «Мәңгілік Ел» құндылықтары. Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсуін негізге ала отырып, «Батыс Еуропа –Батыс Қытай» сауда-көлік жолдарының салынуын айтамын.

    2. Тәрбиелік құндылықтар: жеке және топпен жұмыс істей білу қабілеті, шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарауды қалыптастырамын деп ойлаймын.

    Пән аралық байланыс

    1. Математика – амалдар мен теңдеулер.

    2. География – картамен жұмыс

    АКТ-ны қолдану дағдылары

    physic.kz, Bilimland.kz/phizika, fizika.ru

    осы сайттар арқылы ақпараттар жинау

    Алдыңғы білім



    Жаратылыстану және дүниежүзі тарихы пәндерінен электрлену және электр заряды туралы түсінікке ие.

    Ойлау дағдылары

    Білу, түсіну

    Сабақ барысы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Физика Ашық сабақ 8 сынып
    30.11.2019
    2716
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Арынова Айгерим Яхяиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    Жоспарланған

    сабақ кезеңдері

    Сабақта жоспарланған қызмет (іс-әрекет)


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    3 мин




    5 мин

    1. Сәлемдесу

    Сыныпқа кіру билетімен кіргізу. Билетте суреттер берілген. Оқушы сол суретте не бейнеленген, бейненің атын және ағылшын тіліндегі аудармасын айтып кіреді.

    3. Оқушыларды топтастыру. Британия, Қазақстан және ТМД


    Үй тапсырмасы: Жеке жұмыс. Оқушылардан үй тапсырмасын Qizlet программасы бойынша тест тапсырмасын аламын. Тест сұрақтары тақтада көрсетіліп тұрады. Оқушылар сұраққа жеке жауап береді. Нәтижесі тақтада көрсетіледі. Бұл арқылы оқушылардың барлығы дерлік үй тапсырмасы бойынша қамтылып шығады. (Шығармашылық тапсырма)

    Дескриптор

    1. Зарядтың сақталу заңын білді

    2. Электрометрдің не екенін біледі

    3. Элементар зарядтың физикалық мағынасын біледі

    4. Электр зарядының өлшем бірлігін біледі

    5. Оң және теріс зарядтардың өзара әсерлесуін тұжырымдайды

    6. Элементар бөлшектің зарядының сандық мөлшерін білді

    Бағалау: Балаларды ынталандыру мақсатында қалыптастырушы бағалаудың «Мадақтау» әдісін қолданамын: Excellent, Good, Try





    Кеспе қағаздар





    Оқулық


    Сабақтың ортасы


    3 мин







    10 мин













    10 мин

    Жаңа сабақ:

    1. Кіріспе сұрақ. Балалар тақтада не бейнеленген? Бұл жайында не ойлайсыңдар?

    Жаңа тақырып жайлы бейнеролик көрсету. Содан соң жаңа тақырыптың атын айту. Сабақтың мақсатымен таныстыру. Сабақтағы жаңа термин сөздермен таныстыру, қайталап айтқызу және дәптерге жазғызу.

    1. Жаңа сабақ. Оқушыларға оқулықтан тапсырма бөліп беру. Олар өздеріне берілген тапсырманы «Өрмекші торы » арқылы түсіндіреді. 3 топтың түсіндірмесінен соң мұғалім Кулон заңының формуласын нақтылап жазып, өзі түсіндіріп өтеді.

    Дескриптор:

    1. Тақырыпты ашады

    2. Тақырыптың өзекті тұсын көрсете біледі

    3. Өрмекші торын үзбей толықтырады

    3. Есептер шығару. Оқулықпен жұмыс (жеке жұмыс). 3.5-жаттығу есептерін шешу. Оқушылар жеке тапсырма орындайды.

    1. Тапсырма:

    «ДЖИГСО» - әдісін қолданып, топтарға тақырып бойынша есептер беремін:

    І топ:

    1. 3 см қащықтықтағы әрқайсысы 18 нКл екі заряд өзара қандай күшпен әсерлеседі?

    2. Зарядтары 2 мкКл және 5 нКл екі бөлшек 4 мН күшпен қандай қашықтықтан әсер етеді?


    ІІ топ:

    1. 20см қашықтықта зарядтары 4нКл және 6 нКл зарядталған вакуумдегі бірдей екі кішкене дене қандай күшпен әсерлеседі?

    2. 5см арақашықтықтағы екі нүктелік заряд 0,2мН күшпен әрекеттеседі. Зарядтардың шамасы қандай?

    ІІІ топ:

    1. арақашықтықтағы екі элементар бөлшек өзара қандай күшпен тебеді?

    2. Зарядтары 2·10-8 Кл болатын бірдей екі металл шарды түйістіріп, кейін бір бірінен 10 см қашықтатсақ, бір-біріне әсер ету күші?

    Дескриптор

    1. Есептегі физикалық шамалардың өлшем бірліктерін ХБ жүйесіне дұрыс келтірді.

    2. Кулон теңдеуін пайдаланып, математикалық түрлендірулер арқылы белгісіз шамаларды анықтайды.

    3. Жаттығуды орындау кезінде заряд, күш және арақашықтық сияқты шамалардың бір-бірінен тәуелді өзгеруін түсінеді.

    4. Сандық мәндерді дұрыс пайдаланып, дұрыс шешім алады.



    Сурет

    Видео





































    Кеспе қағаздар





























    Физика есептер жинағы

    Сабақтың аяғы

    7 мин


    Сабақты қорытындылау:

    1. Domino game ойыны арқылы сабақтағы кілт сөздерді бекіту. Тлоптық жұмыс. Ойын Start сөзі арқылы басталып, Finish сөзі арқылы аяқталады.


    Кері байланыс : «SWOT» талдау әдісі


    Күшті жақтары



    Әлсіз тұстары


    Мүмкіндіктері



    Кедергілері


    Үй тапсырмасы: Жаттығу есептері. Тақырыпты оқу, түсінік



    Дифференциация – Сіз жоспарда қолдауды қалай басымырақ көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілетті балаларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың меңгерген білімдерін қалай тексеруді жоспарға енгізіп отырсыз?

    Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын қорғау

    Қабілетті оқушылар Кулон заңын есептер шығару барысында қолдана алады.

    «Мадақтау» әдісімен бағалаймын

    «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау, өзін-өзі бағалау арқылы неге жеткенін және неге әлі қол жеткізу керектігін бағалау.

    Топқа біріккен кезде оқушылардың техникалық қауіпсіздік шараларын сақтау туралы айтылады. Оқушылардың өзара әрекет ету мәдениетін қалыптастыру

    Сабақ бойынша рефлексия

    Оқу мақсаттары шынайы болды ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жетпесе неге?

    Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттары сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неге?

    Осы бөлімде сабақ туралы ойланыңыз. Сол жақтағы бағанның негізгі сұрақтарына жауап беріңіз