Ашық сабақ 8 сынып облыстық Роза Мұқанова “Мәңгілік бала бейне” әңгімесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ 8 сынып облыстық Роза Мұқанова “Мәңгілік бала бейне” әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
4 – бөлім. Қиял мен шындық Ашық сабақ облыстық Роза Мұқанова “Мәңгілік бала бейне” әңгімесі
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы

С.Серкебаев атындағы мектеп - гимназиясы

Пәні:

Қазақ әдебиеті

Бөлім:

4 – бөлім. Қиял мен шындық

Педагогтің аты-жөні:

Досымханов Нұрбек Керімбайұлы

Күні:


Сынып: 8 «А»

Қатысушылар саны: 15

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Роза Мұқанова “Мәңгілік бала бейне” әңгімесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

Сабақтың мақсаты

Үзінділерді қолдана отырып, өз көзқарасын дәлелдейді.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну, қолдану.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақың басы

(Ұйымдастыру)


Ұйымдастыру сәті:

  1. Амандасу;

  2. Түгендеу;

  3. Психологиялық ахуал орнату;

  4. Білім алушыларды «filippity.net» сайты арқылы топқа бөлу;

  5. Сабақтың мақсатымен таныстыру;

  6. Өткен тақырыпты «Пазл» әдісі арқылы қайталау;

Амандасады және есімдік, зат есім, сын есім сөздерді қатыстыру арқылы оқушылар бір – біріне жағымды пікір білдіреді. Мысалы: Біздің Ақниет – шырайлы қыз. Сыныпта психологиялық ахуал орнаған соң, білім алушылар «filippity.net» сайты арқылы 3 топқа бөлінеді. Сабақтың мақсатымен танысады. Өткен тақырыпты «Пазл» әдісі арқылы қайталайды. Тақырыпқа қатысты қосымша мәліметтерді біледі.

ҚБ

«Қошеметтеу»




Сабақтың ортасы


  1. Тақырыпқа қатысты қосымша мәлімет беру.

  2. Тақырыпқа қатысты әдіс-тәсілдерді қолданып, топтық жұмыс жүргізу.




1 – топ

Үй жұмысына берілген Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінен кейін білім алушыларға «Оқиға картасы» беріледі.














2 – топ

Үй жұмысына берілген Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінен кейін білім алушыларға «Оқырман конференциясы» әдісі бойынша толтырылатын кесте беріледі.

















3 - топ

Үй жұмысына берілген Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінен кейін білім алушыларға «Екіжақты күнделік» әдісі бойынша толтырылатын кесте беріледі.



Оқыту формасы: «Жеке жұмыс» Айтылым.

«Пазл» әдісі арқылы өткен тақырыптың сұрақтарына жауап береді.





Оқыту формасы: «Топтық жұмыс»

Оқылым. Айтылым


«Оқиға картасы» әдісі арқылы Роза Мұқанованың “Мәңгілік бала бейне” әңгімесіне өз көзқарастарын білдіреді.

Дескриптор:

Мәтін мазмұнымен танысады;1 б.

Сюжеттік желіге сәйкес негізгі оқиғалардың суретін салады;2 б.

Суреттің қасына мәтінді мазмұндауға көмектесетін тірек сөздер немесе сөз тіркестерін жазып қояды; 2 б.

Картаға сүйене отырып, мәтін мазмұнын ашады. 3 б.


Оқыту формасы: «Топтық жұмыс»

Оқылым. Айтылым


Үй жұмысына берілген Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінен кейін «Оқырман конференциясы» әдісі бойынша кестені толтырады.

Дескриптор:

Мәтін мазмұнынын топпен талқылайды; 1 б.

Мәтіннің тақырыбы бойынша топпен сұрақтар құрастырады;2б.

Мәтінге қатысты әртүрлі дереккөздерден топпен қосымша мәліметтер іздейді; 3 б.

Дайындалған мәліметтерді хабарлауда ауызша немесе жазбаша түрін анықтайды. 2б.


Оқыту формасы: «Топтық жұмыс»

Оқылым. Айтылым


Үй жұмысына берілген Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінен кейін білім алушыларға «Екіжақты күнделік» әдісі бойынша кестені толтырады.

Дескриптор:

Мәтін мазмұнын екіге бөледі; 1б.

Сол жағына ерекше әсер еткен үзінділерді жазады; 3 б.

Оң жағына ерекше әсер еткен үзінділерге қатысты түсініктеме береді. 4 б.

ҚБ

«Қошеметтеу»








ҚБ

Дескриптор арқылы топтар бір – бірін бағалайды.















ҚБ

Дескриптор арқылы топтар бір – бірін бағалайды.




















ҚБ

Дескриптор арқылы топтар бір – бірін бағалайды.











8 – сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы, слайд.







Қазақ әдебиеті оқулығы, слайд, постерлер.

















Қазақ әдебиеті оқулығы, слайд, постерлер.






















Қазақ әдебиеті оқулығы, слайд, постерлер.






Сабақтың соңы

(Бекіту)


«Өзгертілген ақпаратты анықтау» әдісі бойынша «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінің қысқаша мазмұны слайда арқылы көрсетіледі.


Оқыту формасы: «Топтық жұмыс»

Оқылым. Айтылым


«Өзгертілген ақпаратты анықтау» әдісі бойынша «Мәңгілік бала бейне» әңгімесіндегі өзгертілген сөздер мен сөз тіркестерін анықтайды.

Дескриптор:

  1. Мәтінді оқиды.

  2. Мазмұны өзгерген тірек сөздер мен сөз тіркестерін тауып, астын сызады.

  3. Мазмұны анықталған тірек сөздер мен сөз тіркестерінің себебін айтады.

  4. Өз жауаптарын түпнұсқамен салыстырады.


ҚБ

«Қошеметтеу»

Слайд

(Кері байланыс)

Рефлексия



Үй жұмысы

«Мәңгілік бала бейне» әңгімесінің екі жарым минуттық видеосын көрсету.


«Ләйлә – трагедиялық образ» тақырыбы бойынша эссе жазу.

Видео көріп болған соң, «WhatsApp» желісі арқылы рефлексия береді.


WhatsApp, слайд.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.04.2024
981
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі