Материалдар / Ашық сабақ 8 сынып облыстық Роза Мұқанова “Мәңгілік бала бейне” әңгімесі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 8 сынып облыстық Роза Мұқанова “Мәңгілік бала бейне” әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
4 – бөлім. Қиял мен шындық Ашық сабақ облыстық Роза Мұқанова “Мәңгілік бала бейне” әңгімесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Сәуір 2024
551
3 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Білім беру ұйымының атауы

С.Серкебаев атындағы мектеп - гимназиясы

Пәні:

Қазақ әдебиеті

Бөлім:

4 – бөлім. Қиял мен шындық

Педагогтің аты-жөні:

Досымханов Нұрбек Керімбайұлы

Күні:


Сынып: 8 «А»

Қатысушылар саны: 15

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Роза Мұқанова “Мәңгілік бала бейне” әңгімесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

Сабақтың мақсаты

Үзінділерді қолдана отырып, өз көзқарасын дәлелдейді.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну, қолдану.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақың басы

(Ұйымдастыру)


Ұйымдастыру сәті:

  1. Амандасу;

  2. Түгендеу;

  3. Психологиялық ахуал орнату;

  4. Білім алушыларды «filippity.net» сайты арқылы топқа бөлу;

  5. Сабақтың мақсатымен таныстыру;

  6. Өткен тақырыпты «Пазл» әдісі арқылы қайталау;

Амандасады және есімдік, зат есім, сын есім сөздерді қатыстыру арқылы оқушылар бір – біріне жағымды пікір білдіреді. Мысалы: Біздің Ақниет – шырайлы қыз. Сыныпта психологиялық ахуал орнаған соң, білім алушылар «filippity.net» сайты арқылы 3 топқа бөлінеді. Сабақтың мақсатымен танысады. Өткен тақырыпты «Пазл» әдісі арқылы қайталайды. Тақырыпқа қатысты қосымша мәліметтерді біледі.

ҚБ

«Қошеметтеу»




Сабақтың ортасы


  1. Тақырыпқа қатысты қосымша мәлімет беру.

  2. Тақырыпқа қатысты әдіс-тәсілдерді қолданып, топтық жұмыс жүргізу.




1 – топ

Үй жұмысына берілген Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінен кейін білім алушыларға «Оқиға картасы» беріледі.














2 – топ

Үй жұмысына берілген Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінен кейін білім алушыларға «Оқырман конференциясы» әдісі бойынша толтырылатын кесте беріледі.

















3 - топ

Үй жұмысына берілген Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінен кейін білім алушыларға «Екіжақты күнделік» әдісі бойынша толтырылатын кесте беріледі.



Оқыту формасы: «Жеке жұмыс» Айтылым.

«Пазл» әдісі арқылы өткен тақырыптың сұрақтарына жауап береді.





Оқыту формасы: «Топтық жұмыс»

Оқылым. Айтылым


«Оқиға картасы» әдісі арқылы Роза Мұқанованың “Мәңгілік бала бейне” әңгімесіне өз көзқарастарын білдіреді.

Дескриптор:

Мәтін мазмұнымен танысады;1 б.

Сюжеттік желіге сәйкес негізгі оқиғалардың суретін салады;2 б.

Суреттің қасына мәтінді мазмұндауға көмектесетін тірек сөздер немесе сөз тіркестерін жазып қояды; 2 б.

Картаға сүйене отырып, мәтін мазмұнын ашады. 3 б.


Оқыту формасы: «Топтық жұмыс»

Оқылым. Айтылым


Үй жұмысына берілген Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінен кейін «Оқырман конференциясы» әдісі бойынша кестені толтырады.

Дескриптор:

Мәтін мазмұнынын топпен талқылайды; 1 б.

Мәтіннің тақырыбы бойынша топпен сұрақтар құрастырады;2б.

Мәтінге қатысты әртүрлі дереккөздерден топпен қосымша мәліметтер іздейді; 3 б.

Дайындалған мәліметтерді хабарлауда ауызша немесе жазбаша түрін анықтайды. 2б.


Оқыту формасы: «Топтық жұмыс»

Оқылым. Айтылым


Үй жұмысына берілген Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінен кейін білім алушыларға «Екіжақты күнделік» әдісі бойынша кестені толтырады.

Дескриптор:

Мәтін мазмұнын екіге бөледі; 1б.

Сол жағына ерекше әсер еткен үзінділерді жазады; 3 б.

Оң жағына ерекше әсер еткен үзінділерге қатысты түсініктеме береді. 4 б.

ҚБ

«Қошеметтеу»








ҚБ

Дескриптор арқылы топтар бір – бірін бағалайды.















ҚБ

Дескриптор арқылы топтар бір – бірін бағалайды.




















ҚБ

Дескриптор арқылы топтар бір – бірін бағалайды.











8 – сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы, слайд.







Қазақ әдебиеті оқулығы, слайд, постерлер.

















Қазақ әдебиеті оқулығы, слайд, постерлер.






















Қазақ әдебиеті оқулығы, слайд, постерлер.






Сабақтың соңы

(Бекіту)


«Өзгертілген ақпаратты анықтау» әдісі бойынша «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінің қысқаша мазмұны слайда арқылы көрсетіледі.


Оқыту формасы: «Топтық жұмыс»

Оқылым. Айтылым


«Өзгертілген ақпаратты анықтау» әдісі бойынша «Мәңгілік бала бейне» әңгімесіндегі өзгертілген сөздер мен сөз тіркестерін анықтайды.

Дескриптор:

  1. Мәтінді оқиды.

  2. Мазмұны өзгерген тірек сөздер мен сөз тіркестерін тауып, астын сызады.

  3. Мазмұны анықталған тірек сөздер мен сөз тіркестерінің себебін айтады.

  4. Өз жауаптарын түпнұсқамен салыстырады.


ҚБ

«Қошеметтеу»

Слайд

(Кері байланыс)

Рефлексия



Үй жұмысы

«Мәңгілік бала бейне» әңгімесінің екі жарым минуттық видеосын көрсету.


«Ләйлә – трагедиялық образ» тақырыбы бойынша эссе жазу.

Видео көріп болған соң, «WhatsApp» желісі арқылы рефлексия береді.


WhatsApp, слайд.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!