Сабақың
басы
(Ұйымдастыру)
|
Ұйымдастыру
сәті:
-
Амандасу;
-
Түгендеу;
-
Психологиялық ахуал
орнату;
-
Білім алушыларды
«filippity.net» сайты арқылы топқа
бөлу;
-
Сабақтың мақсатымен
таныстыру;
-
Өткен тақырыпты
«Пазл»
әдісі арқылы қайталау;
|
Амандасады және есімдік, зат
есім, сын есім сөздерді қатыстыру арқылы оқушылар бір – біріне
жағымды пікір білдіреді. Мысалы: Біздің Ақниет – шырайлы қыз.
Сыныпта психологиялық ахуал орнаған соң, білім
алушылар «filippity.net» сайты арқылы
3 топқа бөлінеді. Сабақтың мақсатымен танысады. Өткен
тақырыпты «Пазл» әдісі арқылы
қайталайды. Тақырыпқа қатысты қосымша
мәліметтерді біледі.
|
ҚБ
«Қошеметтеу»
|
|
Сабақтың
ортасы
|
-
Тақырыпқа қатысты қосымша
мәлімет беру.
-
Тақырыпқа қатысты
әдіс-тәсілдерді қолданып, топтық жұмыс
жүргізу.
1 –
топ
Үй жұмысына берілген
Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінен кейін білім
алушыларға «Оқиға картасы»
беріледі.
2 –
топ
Үй жұмысына берілген
Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінен кейін білім
алушыларға «Оқырман конференциясы» әдісі бойынша толтырылатын кесте
беріледі.
3 -
топ
Үй жұмысына берілген
Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінен кейін білім
алушыларға «Екіжақты күнделік» әдісі бойынша толтырылатын кесте
беріледі.
|
Оқыту
формасы: «Жеке жұмыс»
Айтылым.
«Пазл»
әдісі арқылы өткен тақырыптың
сұрақтарына жауап береді.
Оқыту
формасы: «Топтық
жұмыс»
Оқылым.
Айтылым
«Оқиға картасы» әдісі
арқылы Роза Мұқанованың “Мәңгілік
бала бейне” әңгімесіне өз көзқарастарын
білдіреді.
Дескриптор:
Мәтін мазмұнымен танысады;1
б.
Сюжеттік желіге сәйкес
негізгі оқиғалардың суретін салады;2
б.
Суреттің қасына мәтінді
мазмұндауға көмектесетін тірек сөздер немесе сөз тіркестерін жазып
қояды; 2 б.
Картаға сүйене отырып,
мәтін мазмұнын ашады. 3 б.
Оқыту
формасы: «Топтық
жұмыс»
Оқылым.
Айтылым
Үй жұмысына берілген
Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінен кейін «Оқырман
конференциясы» әдісі бойынша кестені
толтырады.
Дескриптор:
Мәтін мазмұнынын топпен
талқылайды; 1 б.
Мәтіннің тақырыбы бойынша
топпен сұрақтар құрастырады;2б.
Мәтінге қатысты әртүрлі
дереккөздерден топпен қосымша мәліметтер іздейді; 3
б.
Дайындалған мәліметтерді
хабарлауда ауызша немесе жазбаша түрін анықтайды.
2б.
Оқыту
формасы: «Топтық
жұмыс»
Оқылым.
Айтылым
Үй жұмысына берілген
Р.Мұқанованың «Мәңгілік бала бейне» әңгімесінен кейін білім
алушыларға «Екіжақты күнделік» әдісі бойынша кестені
толтырады.
Дескриптор:
Мәтін мазмұнын екіге
бөледі; 1б.
Сол жағына ерекше әсер
еткен үзінділерді жазады; 3 б.
Оң жағына ерекше әсер еткен
үзінділерге қатысты түсініктеме береді.
4
б.
|
ҚБ
«Қошеметтеу»
ҚБ
Дескриптор арқылы топтар бір –
бірін бағалайды.
ҚБ
Дескриптор арқылы топтар бір –
бірін бағалайды.
ҚБ
Дескриптор арқылы топтар бір –
бірін бағалайды.
|
8 –
сынып
Қазақ әдебиеті оқулығы,
слайд.
Қазақ әдебиеті оқулығы, слайд,
постерлер.
Қазақ әдебиеті оқулығы, слайд,
постерлер.
Қазақ әдебиеті оқулығы, слайд,
постерлер.
|