Ашық сабақ 8-сынып "Қозы Көрпеш-Баян Сұлу" жыры

Тақырып бойынша 16 материал табылды

Ашық сабақ 8-сынып "Қозы Көрпеш-Баян Сұлу" жыры

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 8-сынып "Қозы Көрпеш-Баян Сұлу" жыры
Материалдың қысқаша нұсқасы



Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 8-бөлім:Қызым – жағадағы құндызым,Ұлым – аспандағы жұлдызым «Қозы Көрпеш – Баян сұлу» жыры (үзінді).

Күні : 13.02

Педагогтің аты-жөні: Ракадыл Кумисгул

Сынып: 8

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: 14. «Қозы Көрпеш-Баян сұлу» жыры

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

8.3.3.1 - прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтау, кейіпкердің іс -әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға беру;

8.1.6.1.тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру.

Сабақтың мақсаты :

Барлық оқушылар: прозалық және поэзиялық шығармалардың композициялық құрылымын анықтайды, кейіпкердің іс -әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образына баға береді ;

тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап береді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

«Жаңбыр» әдісі арқылы оқушылардың зйінін сабаққа аудару

Әдіс оқушылардың назарларын шоғырландырып, көңілдерін аулауға көмектеседі.

Үй жұмысын тексеру/ Жеке жұмыс

«Дұрыс, бұрыс» әдісі арқылы үй тапсырмасына берілген тапсырманы пысықтау

Бұл тапсырма оқушылардың орындап келген тапсырмалын еске сақтауын тексеруге қолайлы. Мәтін мазмұны бойынша алған түсінігін де анықтауға септігі бар.

-Отау жас отбасының көтерген шаңырағы/ дұрыс

-Мүшел- 15 жылдан тұратын жас өлшемі/ бұрыс

-Перзент- қыз балаға ғана қатысты ұғым/ бұрыс

-Тектілік- ар ұятты және тәрбиелі болу/ дұрыс

-Жеңге- ер мен әйел адамның інісінің әйелі/ бұрыс


Дискриптор:

-Сөйлемдердің дұрыс не бұрыс екенін анықтайды

Қошемет







«Смайликтер»


Өзін- өзі бағалау

парағы

Интербелсенді тақта


Слайд



Үлестірмелі топтамалар




Сабақтың ортасы



























1.Алдыңғы өткен білімді пысықтау

Жеке жұмыс

«Wordwall» бағдардламасында жұмыс беру. Өткен тақырыптарда өткен болжалдық және шектік мәнді шылауларды қайталау.

Бағдарламаға сілтеме беріледі






Айтылым

Жеке, жалпылама жұмыс

Ойтүрткі

Жаңа сабақтың тағырыбына болжам

«Тапқырлық» әдісі арқылы сұрақтар қойылады

1. Халық ауыз әдебиеті-қандай мұра?

2. Халық ауыз әдебиетінің қандай түрлері бар?



Сабақ тақырыбына байланысты қысқа видеоматериал көрсету




Оқылым

Комикс кітапшаларын тарату




Жазылым

Комикс мазмұны бойнша жоспар құру












Сергіту сәті

«Wordwall» бағдарламасы бойынша қазақ әдебиетіндегі жұптарды табу тапсырмасы беріледі



Жазылым Айтылым

Комикс мазмұны бойынша топтарға диаграммалар беріледі.








Оқылым
Сөйлемдерді оқып, болжалдық және шектік мәнді шылаулармен толықтырады


Дискриптор: 5 балл

-1-сөйлем/ ғана

-2-сөйлем/ ақ

-3-сөйлем/ мыс

-4-сөйлем/ ау

-5-сөйлем/ ғана


Дискриптор:

-Дұрыс шылауларды анықтайды


Айтылым

Жаңа сабақ тақырыбына болжам жасайды

-Ұлт руханиятының асыл мұрасы.

-Тұрмыс-салт жырлары

Мақалдар

Жұмбақтар

Ертегілер

Айтыс

Батырлар жыры

Эпостық жырлар

Дискриптор:

-Сұрақтарға жауап береді



Видеоматериалды көреді

Сабақтың тақырыбы «Қозы Көрпеш пен Баянсұлу жыр» екенін анықтайды




Оқылым

Комикс кітапшаларымен танысады, оқиды




Жазылым Айтылым

Әр топ алдарына берген комикс мазмұнына сәйкес жоспар құрады, оқып береді


Дескриптор:

- Негізгі ойды анықтайды.

-Жоспарды дұрыс реттейді.

-Маңызды ақпараттарды ажыратады.

-Жоспар мәтінге сай келеді.

-Жоспар түсінікті және жинақы.


Жұптарын табады

Қозы Көрпеш- Баян Сұлу

Қыз Жібек пен Төлеген

Айман мен Шолпан

Айша бибі мен Қарахан

Еңлік пен Кебек



Жазылым Айтылым

Топтар комикс желісі бойынша берілген диаграммаларды толтырып, жұмыстарын қорғайды.

1-топ. Кейіпкерлер арасындағы байланыс диаграммасы (Mind Map)

2-топ. Оқиға желісінің даму диаграммасы (Timeline)

3-топ. Кейіпкерлердің қасиеттері диаграммасы (Venn Diagram)


Дискриптор:

-берілген тақырыптар бойынша диаграммаларды толтыру

-топпен диаграммалардағы ақпараттармен таныстыру


«Wordwall»

Бағалауы




Өзін- өзі бағалау

парағы










Өзін- өзі бағалау

парағы





























Өзін- өзі бағалау

парағы




















Топтар «Үш шапалақ» әдісімен бір біріне қошемет көрсетеді


Өзін- өзі бағалау

парағы


Интербелсенді тақта


Слайд


АКТ










Интербелсенді тақта














Интербелсенді тақта

Виеоматериал


Комикс






Комикс



А4 парақтар


Фламастер







Интербелсенді тақта






Плакаттар

Фламастерлер










Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : Қозы Көрпеш-Баян Сұлу желісі бойынша комикс салып келу

Кері байланыс

«БАҒДАРШАМ» әдісі

«Gynzy» бағдарламасы

 Өз деңгейлерін анықтайды.

Бағалау

Мұғалім өзін-өзі бағалау парағы бойынша қорытынды балын қояды.

Формативтік бағалаулар BILIMCLASS-қа қойылады



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.10.2025
36
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі