Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 9.3.А Үшбұрыштарды шешу |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Алданыш Тілеуберді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Синустар теоремасы |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
9.1.3.7 Синустар теоремасын білу және қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Синустар теоремасын таниды. Көп оқушылар: Синустар теоремасын қолдана алады. Кейбір оқушылар: Синустар теоремасына есептер шығара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Синус,теорема,пропорционал,үшбұрыш, биссектриса |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау деңгейі |
Білу түсіну және қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана (архитектура,Астанадағы ғимараттарды салуда қолданады) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
сызу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңберлердің радиустарының формулаларын біледі Үшбұрыштың аудан формулаларын біледі, Тікбұрышты үшбұрыш есептерін шеше біледі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Жалпы сыныптық жұмыс (5 минут) |
I.Оқушылармен сәлемдесу.Түгендеу II. Математикалық сергіту» ойыны Оқушылардың зейінін сабаққа аудару мақсатында, реакция жылдамдығын дамыту үшін және сабаққа қажетті білімдерін өзектендіру, барлық топпен берілген сұраққа жылдам жауап беру
III. «Инсерт»әдісі (Әрбір оқушыға кеспе қағаз таратылады) Сабақ мақсатын тұжырымдау +білемін -білмеймін ? көмек қажет
|
Интерактивті тақта Кеспе қағаздар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Тақырыпты ашу (5 минут) Топтардағы білім алушылардың жеке,жұптық жұмысы (5 минут) Топтық жұмыс (5 минут)
Жеке жұмыс (10 минут) |
Теорема: Үшбұрыштың қабырғалары оларға қарсы жатқан бұрыштардың синустарына проционал болады.
Синустар теоремасын дәлелдеу, тұжырымын ұсыну Оқыту үдерісінің тиімділігін арттыру мақсатында «Үйрете отырып үйренемін» стратегиясы ұсынылады.Бұл стратегияны пайдалану-білім алушының тек өз жетістігі үшін ғана емес топтың жетістігі үшін жауапкершілігі артады. Тапсырманың шарты бойынша оқушылар оқулықты пайдаланып алдымен синустар теоремасы формуласын қорытып шығарады Оқушыларға бірдей үшбұрыш сызбасы таратылады.Оқушылар топта қағазға (флипчарт) орындайды. Дәлелдеуі: AC=b AB=c CB=a Әр топтан бір оқушы келесі топқа түсіндіреді. «Екі жұлдыз бір тілек» кері байланыс береді
Әр топтан бір оқушы келесі топқа түсіндіреді. «Екі жұлдыз бір тілек» кері байланыс береді
«Миға шабуыл»әдісі Берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлермен бөліседі. Бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады.Есептің шешімінің дұрыстығына көз жеткізген соң тақтаға жазады.
AB=105м ∠A=700 болса ВС,АС қабырғаларын және қалған бұрыштарын табыңдар.
«ДЖИГСО» әдісі Оқушылар қажеттілігін ескере отырып,деңгейлік тапсырмалар беремін, Топпен ақылдасып отырып,талқылап, постерге шығарады. Басқа топтарға өкілдер жібереміз.Бұл жерде дарынды, көшбасшылық, басқарушылық қабілеттерін дамыту.Өз жұмыстарын қорғайды,топта талқылайды. Бағалау крттерийі арқылы бірін-бірі бағалайды.
А деңгейі ABC үшбұрышында AB=6 , ∠A=450, ∠С=600 болса BC қабырғасын табыңдар.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Тілеуберді АлданышұлыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ 9-сынып Геометрия
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ 9-сынып ГеометрияМатериал туралы қысқаша түсінік
Үшбұрыштарды шешуде синустар теоремасын қолдану
Материалдың қысқаша нұсқасы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















