Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    9.3.А Үшбұрыштарды шешу

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Алданыш Тілеуберді

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Синустар теоремасы


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.1.3.7 Синустар теоремасын білу және қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Синустар теоремасын таниды.

    Көп оқушылар: Синустар теоремасын қолдана алады.

    Кейбір оқушылар: Синустар теоремасына есептер шығара алады.

    Бағалау критерийі

    • Синустар теоремасын дәлелдеу арқылы формуласын қорытып шығарады

    • Үшбұрыштардың белгісіз қабырғалары мен бұрыштарын табу үшін синустар теоремасын қолданады;

    Тілдік мақсаттар


    Синус,теорема,пропорционал,үшбұрыш, биссектриса

    Ойлау деңгейі

    Білу түсіну және қолдану

    Құндылықтарға баулу




    Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана

    (архитектура,Астанадағы ғимараттарды салуда қолданады)

    Пәнаралық байланыс

    сызу

    Алдыңғы білім


    Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңберлердің радиустарының формулаларын біледі

    Үшбұрыштың аудан формулаларын біледі,

    Тікбұрышты үшбұрыш есептерін шеше біледі














    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы











    Жалпы сыныптық жұмыс

    (5 минут)


    I.Оқушылармен сәлемдесу.Түгендеу

    II. Математикалық сергіту» ойыны

    Оқушылардың зейінін сабаққа аудару мақсатында, реакция жылдамдығын дамыту үшін және сабаққа қажетті білімдерін өзектендіру, барлық топпен берілген сұраққа жылдам жауап беру

    1. Тікбұрышты үшбұрыштың ең ұзын қабырғасының атауы ? (гипотенуза)

    2. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы? (1800)

    3. Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар қандай функциялар арқылы беріледі? (синус,косинус,тангенс,котангенс)

    4. Бұрышқа қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы? (бұрыштың синусы)

    5. 300тең сүйір бұрышқа қарсы жатқан катеті 6 см болса, гинотенузасы неге тең? (12 см)

    III. «Инсерт»әдісі (Әрбір оқушыға кеспе қағаз таратылады)

    Сабақ мақсатын тұжырымдау

    +білемін

    -білмеймін

    ? көмек қажет

    Күтілетін нәтижелер

    Сабақ басында

    Сабақ соңында

    Синустар теоремасын білемін



    Синустар теоремасының формуласын есеп шығару барысында қолданамын









    Интерактивті тақта



















    Кеспе қағаздар

    Сабақтың ортасы


    Тақырыпты ашу

    (5 минут)










    Топтардағы білім алушылардың жеке,жұптық жұмысы

    (5 минут)













































    Топтық жұмыс

    (5 минут)



































    Жеке жұмыс

    (10 минут)



    Теорема: Үшбұрыштың қабырғалары оларға қарсы жатқан бұрыштардың синустарына проционал болады.






    Синустар теоремасын дәлелдеу, тұжырымын ұсыну


    Оқыту үдерісінің тиімділігін арттыру мақсатында «Үйрете отырып үйренемін» стратегиясы ұсынылады.Бұл стратегияны пайдалану-білім алушының тек өз жетістігі үшін ғана емес топтың жетістігі үшін жауапкершілігі артады.

    Тапсырманың шарты бойынша оқушылар оқулықты пайдаланып алдымен синустар теоремасы формуласын қорытып шығарады

    Оқушыларға бірдей үшбұрыш сызбасы таратылады.Оқушылар топта қағазға (флипчарт) орындайды.

    Дәлелдеуі:

    AC=b AB=c CB=a

    Әр топтан бір оқушы келесі топқа түсіндіреді.

    «Екі жұлдыз бір тілек» кері байланыс береді



    Әр топтан бір оқушы келесі топқа түсіндіреді.

    «Екі жұлдыз бір тілек» кері байланыс береді


    Критерий

    Дескриптор

    Синустар теоремасын дәлелдеу арқылы формуласын қорытып шығарады


    формулаларын теңестіреді

    Синустар теоремасын қорытып шығарады















    «Миға шабуыл»әдісі

    Берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлермен бөліседі.

    Бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады.Есептің шешімінің дұрыстығына көз жеткізген соң тақтаға жазады.

    «Астана-Бәйтерек» монументінің биіктігі 97 метр.Бұл ел орданы Алматыдан Астанаға ресми көшірген 1997 жылды көрсетеді.Суретте берілген теңбүйірлі үшбұрыштың

    AB=105м ∠A=700 болса ВС,АС қабырғаларын және қалған бұрыштарын табыңдар.

    Критерий

    Дескриптор

    Үшбұрыштардың белгісіз қабырғалары мен бұрыштарын табу үшін синустар теоремасын қолданады;

    Берілген тапсырма бойынша үшбұрыш сызады

    Белгісіз бұрышын табады

    Белгісіз қабырғаларын табу үшін синустар теоремасын қолданады

    Белгісіз қабырғаларын есептейді




    «ДЖИГСО» әдісі

    Оқушылар қажеттілігін ескере отырып,деңгейлік тапсырмалар беремін,

    Топпен ақылдасып отырып,талқылап, постерге шығарады.

    Басқа топтарға өкілдер жібереміз.Бұл жерде дарынды, көшбасшылық, басқарушылық қабілеттерін дамыту.Өз жұмыстарын қорғайды,топта талқылайды.

    Бағалау крттерийі арқылы бірін-бірі бағалайды.


    А деңгейі

    ABC үшбұрышында AB=6 , ∠A=450, ∠С=600 болса BC қабырғасын табыңдар.

    Критерий

    Дескриптор

    Үшбұрыштардың белгісіз қабырғалары мен бұрыштарын табу үшін синустар теоремасын қолданады;

    Берілген тапсырма бойынша үшбұрыш сызады

    Белгісіз бұрышын табады

    Белгісіз қабырғаларын табу үшін синустар теоремасын қолданады

    Белгісіз қабырғаларын есептейді










    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тілеуберді Алданышұлы
    13 Қазан 2020
    563
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 9-сынып Геометрия

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 9-сынып Геометрия

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Үшбұрыштарды шешуде синустар теоремасын қолдану
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    9.3.А Үшбұрыштарды шешу

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:Алданыш Тілеуберді

    Сынып: 9

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Синустар теоремасы


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.1.3.7 Синустар теоремасын білу және қолдану

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: Синустар теоремасын таниды.

    Көп оқушылар: Синустар теоремасын қолдана алады.

    Кейбір оқушылар: Синустар теоремасына есептер шығара алады.

    Бағалау критерийі

    • Синустар теоремасын дәлелдеу арқылы формуласын қорытып шығарады

    • Үшбұрыштардың белгісіз қабырғалары мен бұрыштарын табу үшін синустар теоремасын қолданады;

    Тілдік мақсаттар


    Синус,теорема,пропорционал,үшбұрыш, биссектриса

    Ойлау деңгейі

    Білу түсіну және қолдану

    Құндылықтарға баулу




    Қазақстанның тәуелсіздігі және Астана

    (архитектура,Астанадағы ғимараттарды салуда қолданады)

    Пәнаралық байланыс

    сызу

    Алдыңғы білім


    Үшбұрышқа сырттай сызылған шеңберлердің радиустарының формулаларын біледі

    Үшбұрыштың аудан формулаларын біледі,

    Тікбұрышты үшбұрыш есептерін шеше біледі














    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы











    Жалпы сыныптық жұмыс

    (5 минут)


    I.Оқушылармен сәлемдесу.Түгендеу

    II. Математикалық сергіту» ойыны

    Оқушылардың зейінін сабаққа аудару мақсатында, реакция жылдамдығын дамыту үшін және сабаққа қажетті білімдерін өзектендіру, барлық топпен берілген сұраққа жылдам жауап беру

    1. Тікбұрышты үшбұрыштың ең ұзын қабырғасының атауы ? (гипотенуза)

    2. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы? (1800)

    3. Тікбұрышты үшбұрыштың қабырғалары мен бұрыштары арасындағы қатынастар қандай функциялар арқылы беріледі? (синус,косинус,тангенс,котангенс)

    4. Бұрышқа қарсы жатқан катеттің гипотенузаға қатынасы? (бұрыштың синусы)

    5. 300тең сүйір бұрышқа қарсы жатқан катеті 6 см болса, гинотенузасы неге тең? (12 см)

    III. «Инсерт»әдісі (Әрбір оқушыға кеспе қағаз таратылады)

    Сабақ мақсатын тұжырымдау

    +білемін

    -білмеймін

    ? көмек қажет

    Күтілетін нәтижелер

    Сабақ басында

    Сабақ соңында

    Синустар теоремасын білемін



    Синустар теоремасының формуласын есеп шығару барысында қолданамын









    Интерактивті тақта



















    Кеспе қағаздар

    Сабақтың ортасы


    Тақырыпты ашу

    (5 минут)










    Топтардағы білім алушылардың жеке,жұптық жұмысы

    (5 минут)













































    Топтық жұмыс

    (5 минут)



































    Жеке жұмыс

    (10 минут)



    Теорема: Үшбұрыштың қабырғалары оларға қарсы жатқан бұрыштардың синустарына проционал болады.






    Синустар теоремасын дәлелдеу, тұжырымын ұсыну


    Оқыту үдерісінің тиімділігін арттыру мақсатында «Үйрете отырып үйренемін» стратегиясы ұсынылады.Бұл стратегияны пайдалану-білім алушының тек өз жетістігі үшін ғана емес топтың жетістігі үшін жауапкершілігі артады.

    Тапсырманың шарты бойынша оқушылар оқулықты пайдаланып алдымен синустар теоремасы формуласын қорытып шығарады

    Оқушыларға бірдей үшбұрыш сызбасы таратылады.Оқушылар топта қағазға (флипчарт) орындайды.

    Дәлелдеуі:

    AC=b AB=c CB=a

    Әр топтан бір оқушы келесі топқа түсіндіреді.

    «Екі жұлдыз бір тілек» кері байланыс береді



    Әр топтан бір оқушы келесі топқа түсіндіреді.

    «Екі жұлдыз бір тілек» кері байланыс береді


    Критерий

    Дескриптор

    Синустар теоремасын дәлелдеу арқылы формуласын қорытып шығарады


    формулаларын теңестіреді

    Синустар теоремасын қорытып шығарады















    «Миға шабуыл»әдісі

    Берілген тапсырма бойынша әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлермен бөліседі.

    Бұл бүкіл топтық талқылауға ұласады.Есептің шешімінің дұрыстығына көз жеткізген соң тақтаға жазады.

    «Астана-Бәйтерек» монументінің биіктігі 97 метр.Бұл ел орданы Алматыдан Астанаға ресми көшірген 1997 жылды көрсетеді.Суретте берілген теңбүйірлі үшбұрыштың

    AB=105м ∠A=700 болса ВС,АС қабырғаларын және қалған бұрыштарын табыңдар.

    Критерий

    Дескриптор

    Үшбұрыштардың белгісіз қабырғалары мен бұрыштарын табу үшін синустар теоремасын қолданады;

    Берілген тапсырма бойынша үшбұрыш сызады

    Белгісіз бұрышын табады

    Белгісіз қабырғаларын табу үшін синустар теоремасын қолданады

    Белгісіз қабырғаларын есептейді




    «ДЖИГСО» әдісі

    Оқушылар қажеттілігін ескере отырып,деңгейлік тапсырмалар беремін,

    Топпен ақылдасып отырып,талқылап, постерге шығарады.

    Басқа топтарға өкілдер жібереміз.Бұл жерде дарынды, көшбасшылық, басқарушылық қабілеттерін дамыту.Өз жұмыстарын қорғайды,топта талқылайды.

    Бағалау крттерийі арқылы бірін-бірі бағалайды.


    А деңгейі

    ABC үшбұрышында AB=6 , ∠A=450, ∠С=600 болса BC қабырғасын табыңдар.

    Критерий

    Дескриптор

    Үшбұрыштардың белгісіз қабырғалары мен бұрыштарын табу үшін синустар теоремасын қолданады;

    Берілген тапсырма бойынша үшбұрыш сызады

    Белгісіз бұрышын табады

    Белгісіз қабырғаларын табу үшін синустар теоремасын қолданады

    Белгісіз қабырғаларын есептейді










    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Ашық сабақ 9 сынып
    13.10.2020
    563
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тілеуберді Алданышұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации