Теорема: Үшбұрыштың қабырғалары оларға
қарсы жатқан бұрыштардың синустарына проционал
болады.

Синустар теоремасын
дәлелдеу, тұжырымын ұсыну
Оқыту үдерісінің тиімділігін
арттыру мақсатында «Үйрете отырып
үйренемін» стратегиясы ұсынылады.Бұл
стратегияны пайдалану-білім алушының тек өз жетістігі үшін ғана
емес топтың жетістігі үшін жауапкершілігі
артады.
Тапсырманың шарты бойынша
оқушылар оқулықты пайдаланып алдымен
синустар теоремасы формуласын
қорытып шығарады
Оқушыларға бірдей үшбұрыш
сызбасы таратылады.Оқушылар топта қағазға
(флипчарт) орындайды.
Дәлелдеуі:
AC=b AB=c CB=a
Әр топтан бір оқушы келесі
топқа түсіндіреді.
«Екі жұлдыз бір
тілек» кері байланыс
береді

Әр топтан бір оқушы келесі
топқа түсіндіреді.
«Екі жұлдыз бір
тілек» кері байланыс
береді
Критерий
|
Дескриптор
|
Синустар теоремасын
дәлелдеу арқылы формуласын қорытып
шығарады
|
формулаларын теңестіреді
|
Синустар теоремасын
қорытып шығарады
|

«Миға
шабуыл»әдісі
Берілген тапсырма бойынша
әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып
пікірлермен бөліседі.
Бұл бүкіл топтық талқылауға
ұласады.Есептің шешімінің дұрыстығына көз жеткізген соң тақтаға
жазады.
«Астана-Бәйтерек» монументінің
биіктігі 97 метр.Бұл ел орданы Алматыдан Астанаға ресми көшірген
1997 жылды көрсетеді.Суретте берілген теңбүйірлі
үшбұрыштың
AB=105м
∠A=700
болса ВС,АС қабырғаларын және
қалған бұрыштарын табыңдар.
Критерий
|
Дескриптор
|
Үшбұрыштардың
белгісіз қабырғалары мен бұрыштарын табу үшін синустар теоремасын
қолданады;
|
Берілген тапсырма
бойынша үшбұрыш сызады
|
Белгісіз бұрышын
табады
|
Белгісіз
қабырғаларын табу үшін синустар теоремасын
қолданады
|
Белгісіз
қабырғаларын есептейді
|
«ДЖИГСО»
әдісі
Оқушылар қажеттілігін ескере
отырып,деңгейлік тапсырмалар беремін,
Топпен ақылдасып
отырып,талқылап, постерге шығарады.
Басқа топтарға өкілдер
жібереміз.Бұл жерде дарынды, көшбасшылық, басқарушылық қабілеттерін
дамыту.Өз жұмыстарын қорғайды,топта
талқылайды.
Бағалау крттерийі арқылы бірін-бірі
бағалайды.
А деңгейі
ABC үшбұрышында AB=6 , ∠A=450, ∠С=600
болса BC қабырғасын табыңдар.
Критерий
|
Дескриптор
|
Үшбұрыштардың
белгісіз қабырғалары мен бұрыштарын табу үшін синустар теоремасын
қолданады;
|
Берілген тапсырма
бойынша үшбұрыш сызады
|
Белгісіз бұрышын
табады
|
Белгісіз
қабырғаларын табу үшін синустар теоремасын
қолданады
|
Белгісіз
қабырғаларын есептейді
|
|