Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасу. Назарын
сабаққа аудару.
Сабақ мақсаты, бағалау
критерийлері таныстырылады.
Сыныпты домбыра, жылқы,
бүркіт суретімен 3 топқа
бөледі.
|
Оқушыларназарын сабаққа
аударады.
|
|
І. Жансүгіров «Құлагер»
поэмасы
|
Сабақтың ортасы
|
Қызығушылықты ояту
кезеңі.
І.Жансүгіров туралы не
білеміз? Бәйге, оның түрлері туралы не
білесіңдер?
Оқушылармен ой
бөлісу. Бүгінгі біздің сабағымызды
«Білім бәйгесі» деп атауға болады. Себебі әр топ өзінің білімімен
жарысқа түседі, қай топ жақсы, дәл, нақты жауап берсе, сол топ
жеңімпаз болып саналады.
Топтық жұмыс.
Ақынның өмірі мен шығармашылығы
бойынша тест тапсырмасын орындатады.
Мағынаны тану кезеңі.
1-
тапсырма. Шығармаға
сюжеттік-композициялық талдау
жасатады.
І топ «Хикаялар картасы»
әдісі
ІІ топ «Балық қаңқасы»
әдісі
ІІІ топ «Сәйкестендір»
әдісі
Дескрипторлар:
- Поэмаға
сюжеттік-композициялық талдау жасайды.
Сергіту сәті. Жылқы, өнер
туралы өздері білетін мақал-мәтелдер
айтады.
3-
тапсырма. Қосымша
тапсырма
«Сұрақ менен, жауап
сізден» әдісі Оқушылар топпен
талқылайды.
Сұрақтар:
1.Ақан сері Ереймен тауының етегіндегі кімнің
асына келді?
2.Осы кезде бәйгеге қанша ат жарысқа
түсті?
3.І.Жансүгіров "Құлагер" поэмасын қай жылы
жазды?
4.Поэма неше бөлімнен
тұрады?
5.Құлагерге өз бағасын берген
кім еді?
6.Жүйрікті жарыста қай жерде мерт
қылады?
7.Құлагерді Ақан қай көлдің жағасына арулап
көмеді?
8. Құлагерге қастандық
жасағандар кімдер? Не себепті қастандық
жасалды?
9. Саған шығарманың қай тұсы
үлкен ой салды?
(
өмірмен байланыстырады. Адам бойындағы құптарлықсыз қасиеттер
туралы айтқызады)
Соңғы сұрақты дәптерлеріне 2-3 сөйлеммен жазып,
пікірлерін айтады.
Дескриптор:
• Сұраққа нақты жауап береді
•
Пікірлерімен бөліседі
|
Қойылған сұрақтарға ауызша жауап
береді
Тест сұрақтарына топ
болып,Google форм, Classtime
Zіp
Grade платформалары арқылы жауап береді
Топтық тапсырма орындайды. Әр
топқа жеке әдістер беріледі, сол бойынша шығармаға композициялық
талдау жасайды.
Оқушылар топ болып «Құлагер»
поэмасы мазмұнына қатысты сұрақтарға жауап
береді.
|
Қалыптастырушы
бағалау
«Қамшы»
Тест тапсырмаларының
бллдық жүйесі бойынша әртүрлі түспен қамшы
беріледі
ҚБ
«Қамшы»

Топтар
өзара
бағалайды.
топтар бірін-бірі ауызша
бағалайды.
ҚБ
«Қамшы»

|
Ақын шығармалар
жинағы

Хикаялар картасы» «Балық
қаңқасы» «Сәйкестендір»
|
Сабақтың соңы
|
Мінеки, балалар бүгінгі
«Білім бәйгесінің» мәресіне де келіп қалдық.
Соңғы кезең «Түйін»
сұрақтары бойынша біраз өз көзқарасымызды, ойымызды ортаға
салайық.
1. Поэманы оқыған соң
қандай сезім тудырды?
2. Поэманың құндылығы
неде?
3.
Ақын көтерген мәселе өзекті ме?
Бүгінгі сабақ сізге қандай
әсер қалдырды? Осы шығарманы оқыған соң,
қандай
ой
түйдіңіз?
Топтарды
бағалау
Жеке оқушыны бағалау парағы арқылы
бағалау
|
|