Материалдар / Ашық сабақ , 11 сынып геометрия

Ашық сабақ , 11 сынып геометрия

Материал туралы қысқаша түсінік
Конус туралы тақырыпты оқушыларға тиімді тәсілмен түсіндіру және есеп шығаруда қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2021
572
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape1

Қазақша

Русский

English

Конус

Конус

Cone

Сфера

Сфера

Sphere

Цилиндр

Цилиндр

Cylinder

Табаны

основания

Base

Ось

Ось

Axis

Осьтік қима

Осевое сечение

Axial section

Аудан

Площадь

Area

Жасаушы

Образующая

Slant height



Тақырыбы: Конустың жазбасы. Конустың бетінің ауданы

Мектеп:№9 орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Бекшеинова А.С

Сынып:11

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Оқушылар: осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастырады.

Сабақтың мақсаты

Тақырып аясында берілген есептерді шығара алады, яғни теориялық алған білімін практикада қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Оқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.








Тілдік мақсат

Осы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадайсөздіктер қолданамын.


Құндылықтарды дамыту

Болашаққа бағдар: Рухани жаңғырудың 6 негізгі бағыты - бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, білімнің салтанат құруы, сананың ашықтығы, Туған жер бағдарламасы, латын әліпбиіне көшу, «100 жаңа оқулық» аясында патриоттыққа тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

Геометрия, тұрмыста қолдана алу

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар

Бастапқы білім


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Оқыту ресурстары

Басы

5 минут

Ұйымдастыру сәті Үй жұмысын тексеру

Математикалық логикалық есептер беру арқылы «Миға шабуыл»

Теректе сауысқан қонып отыр. Аңшы атқанда қарға түсті. Бұл қалай?



Негізгі бөлім Тақырыпты ашу

35 минут

24 1) берілгені –цилиндр,

d=12 см, h=3,5 см №24

S=?








222

S=2πR(h+R) = 2π·6( 3,5+6)=114π см²

2) берілгені –цилиндр, R=18 см; h=2,5 дм=25 см. S=?

S=2πR(h+R) = 2π·18(25+18)=1548π см². №25

25 берілгені тіктөртбұрыш a=5 см, b=4 см.

S цилиндр-? S=2πR(h+R)=2π·5(4+5)=90π см².

h


R








Shape2

4 см





5см





Конустың жазықтықпен қималарын оқушылардың өздеріне зерттеуге беру. Оқушы пікірін тыңдау, олықтыру. Келесі кезекті тапсырма берілген Анаргүлге береміз. Анаргүл бізге бізді қоршаған ортадағы конус тәріздес заттар туралы презентация жасап келді.



Жаңа сабақты бекіту. Оқулықпен жұмыс

      • Есеп шығарту: І –топ № 8, 11;

8. Берілгені –конус, осьтік қима тең қабырғалы үшбұрыш, R=4


S қима -? S= , S= =16 см².


11.Берілгені: конус, L=13 дм, R=5 дм, h=

= =12 дм


ІІ-топ № 9, 10


9 Берілгені: конус, h=8 м, R=6 м. L=? L= =

=10 м


10 берілгені конус, L=8 м, SAO= 60 º, S таб = ? АО= АS = * 8= 4 . S , S= π* =16π см2. Сергіту сәті

«Үй, тұрғын, дауыл »


  • ҰБТ есептері: І-топ L=13, h=5 . R-ты тап? R=

= =5

∟АВС=1200, L=6. R, h-? ВАО =30º, АВ= * 6= 3, R= = =3

Жаңа сабақты бекіту топпен жұмыс І топ – кластер “Конус”

ІІ топ – “Венн диаграммасы” цилиндр және конус ( Екі топқа тапсырма беріледі. 1-топ Конус туралы алған түсініктерін жазады ( кластер жасайды), 2 топ Цилиндр мен Конусқа Венн диаграммасын құрастырады)



Ортақ қасиеттері



Цилиндр

конус


Конус

Соңы

5 минут

Сабақты бекіту Рефлексия

«Басбармақ» әдісі

Үйге тапсырма: №194-196



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.

Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттау

Нұсқаулықпен жүргізіледі.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ