Материалдар / Ашық сабақ - Абсолютті, салыстырмалы сілтемелерді практикалық тұрғыдан қолдану
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ - Абсолютті, салыстырмалы сілтемелерді практикалық тұрғыдан қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ 8 сынып Абсолютті, салыстырмалы сілтемелерді практикалық тұрғыдан қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2023
172
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



АҚБББ «№25 ЖББМ» КММ


«Келісемін»

Директордың бейінді жұмыс

жөніндегі орынбасары

_____________________

«__»___________2022 ж.


«Бекітемін»

Мектеп диреткоры

_____________________

«_____»___________2022 ж.










Ашық сабақ

Тақырыбы: Абсолютті, салыстырмалы сілтемелерді практикалық тұрғыдан қолдану

Сыныбы: 8

Уақыты:

Мұғалім:




























Ақтау – 2022 ж.



Қысқа мерзімді жоспары

Пәні

Информатика

Бөлім

Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 8 Б

Қатысушалыр саны

12

Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Абсолютті, салыстырмалы сілтемелерді практикалық тұрғыдан қолдану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.2.2 - абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді пайдалану

Зерттеу сұрағы:

абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді маңызы қандай

Сабақтың мақсаты:

Абсолютті, салыстырмалы сілтемелерді практикалық тұрғыдан қолдану дағдысын нығайту


Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру



Өткен білімді еске түсіру



10 минут

Сәлемдесу, түгендеу. Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.





ABC әдісі арқылы өткенді қайталау.


Топ жеребе тарту арқылы, 3 топшаға бөлінеді.

А тобы B тобына 3 сұрақ қояды. С тобы жауапты дұрыстығын, толықтығын қадағалайды.

2 оқушы кезектесіп сабақ тақырыбы мен мақсатын дауыстап оқиды



Өткен тақырыптар бойынша бір-біріні сұрақтарына жауап береді


Оқушылар Like карточкасы арқылы мадақталады

Моноблок


jamboard.google.com тақтасы


Like карточкаларры


Деңгейлік тапсырмалар






3 минут










10 минут



























12 минут











Практикум

Білу, қолдану ойлау деңгейлері


A деңгейі


Дескриптор:

Термин мен анықтамасын сәйкестендіреді

3 б




B деңгейі

Tarsia әдісі арқылы оқушылар үшбұрыш фигураларындағы сұрақ - жауаптарды сәйкестендіріп, екінші бір фигура құрастырады.

Дескриптор:

Фигурадағы 1- ромбтың сұрақ жауаптарын дұрыс сәйкестендіреді

1 б

Фигурадағы 2- ромбтың сұрақ -жауаптарын дұрыс сәйкестендіреді

1 б

Фигурадағы 3- ромбтың сұрақ -жауаптарын дұрыс сәйкестендіреді

1 б


C деңгейі

Дескриптор:

Кестені құрады

1 б

Кестені толтырады

1 б

Сілтеме түрін және формуласын анықтап, малдың өскен салмағын анықтайды

1 б

Автотолтыру арқылы ұяшықты 10 мәнін толтырады

1 б



QR – кодпен кіріп, тапсырмаларды орындайды











Оқушылар үшбұрыш фигураларындағы сұрақ - жауаптарды сәйкестендіріп, фигура құрастырады















MS Excel бағдарламасында кестемен жұмыс жасайды


jamboard.google.com ортақ тақтасында әр оқушы өзінің стикерінде

жинаған баллдарын көрсетіп отырады.




Дескриптор бойынша өзін - өзі бағалау





















Дескриптор бойынша өзін - өзі бағалау










jamboard.google.com тақтасы




Wordwall.net ресурсы











tarsiamaker.co.uk






















MS Excel

Қорытындылау




1 минут

«Күн шуақ» әдісі.

Күннің бейнесіндегі «Бүгінгі сабақтан не үйрендім?» деген сұраққа оқушылар өздерін шуақ қылып сызып, ауызша жауап береді.

Әр оқушы – күннің шуағы.

Әр оқушы күнге өзін шуақ етіп салып, бүгінгі сабақтан не үйренгенін айтады.



Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау

https://jamboard.google.com/d/1EpVaN0ioqUpYsb8iMA6mxU4rczyTe7vUUjvtcb-Y4OQ/viewer?f=1

Бағалау

1 минут


Дескриптор бойынша өзін-өзі бағалау

jamboard.google.com тақтасында әр оқушы өзінің баллдарын жазып отырады


jamboard.google.com

ресурсы

Үй тапсырмасы


1 минут


«Электронды кестелер» тақырыбына мобильді бағдарламада 5 терминнен тұратын кроссворд құрыңыз

(бүгінгі сабақтың терминдерінің сөздігін жаттау)

Үй тапсырмасын жазып алады


https://jamboard.google.com/d/1EpVaN0ioqUpYsb8iMA6mxU4rczyTe7vUUjvtcb-Y4OQ/viewer?f=7

Кері байланыс


1 минут

«Керемет ағаш» әдісі

Picture 2

Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін (қиындық тудыррған сәттерін) стикерге жазып, ағашқа жапырақ етіп жапсырады


https://jamboard.google.com/d/1EpVaN0ioqUpYsb8iMA6mxU4rczyTe7vUUjvtcb-Y4OQ/viewer?f=2









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!