Сабақтың кезені/
уақыт
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
Өткен білімді еске
түсіру
10 минут
|
Сәлемдесу, түгендеу.
Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен
таныстыру.
ABC әдісі арқылы
өткенді қайталау.
Топ жеребе
тарту арқылы, 3 топшаға бөлінеді.
А тобы
B тобына 3 сұрақ қояды. С
тобы жауапты дұрыстығын, толықтығын қадағалайды.
|
2 оқушы кезектесіп сабақ
тақырыбы мен мақсатын дауыстап оқиды
Өткен тақырыптар бойынша
бір-біріні сұрақтарына жауап береді
|
Оқушылар Like
карточкасы арқылы
мадақталады
|
Моноблок
jamboard.google.com
тақтасы
Like
карточкаларры
|
Деңгейлік
тапсырмалар
3
минут
10
минут
12
минут
|
Практикум
Білу,
қолдану ойлау деңгейлері
A
деңгейі
Дескриптор:
Термин мен анықтамасын
сәйкестендіреді
|
3
б
|
B
деңгейі
Tarsia әдісі
арқылы оқушылар үшбұрыш фигураларындағы сұрақ - жауаптарды
сәйкестендіріп, екінші бір фигура құрастырады.
Дескриптор:
Фигурадағы 1- ромбтың сұрақ
жауаптарын дұрыс сәйкестендіреді
|
1
б
|
Фигурадағы 2- ромбтың сұрақ
-жауаптарын дұрыс сәйкестендіреді
|
1
б
|
Фигурадағы 3- ромбтың сұрақ
-жауаптарын дұрыс сәйкестендіреді
|
1
б
|
C
деңгейі
Дескриптор:
Кестені
құрады
|
1
б
|
Кестені
толтырады
|
1
б
|
Сілтеме түрін және
формуласын анықтап, малдың өскен салмағын
анықтайды
|
1
б
|
Автотолтыру арқылы
ұяшықты 10 мәнін толтырады
|
1
б
|
|
QR – кодпен кіріп,
тапсырмаларды орындайды
Оқушылар үшбұрыш
фигураларындағы сұрақ - жауаптарды сәйкестендіріп, фигура
құрастырады
MS Excel бағдарламасында
кестемен жұмыс жасайды
|
jamboard.google.com ортақ
тақтасында әр оқушы өзінің стикерінде
жинаған баллдарын көрсетіп
отырады.
Дескриптор бойынша өзін - өзі
бағалау
Дескриптор бойынша өзін - өзі
бағалау
|
jamboard.google.com
тақтасы
Wordwall.net
ресурсы
tarsiamaker.co.uk
MS
Excel
|
Қорытындылау
1
минут
|
«Күн шуақ»
әдісі.
Күннің
бейнесіндегі «Бүгінгі сабақтан не үйрендім?» деген сұраққа оқушылар
өздерін шуақ қылып сызып, ауызша жауап береді.
Әр оқушы –
күннің шуағы.
|
Әр оқушы күнге өзін
шуақ етіп салып, бүгінгі сабақтан не үйренгенін
айтады.
|
Оқушылардың
жауаптарын ауызша мадақтау
|
https://jamboard.google.com/d/1EpVaN0ioqUpYsb8iMA6mxU4rczyTe7vUUjvtcb-Y4OQ/viewer?f=1
|
Бағалау
1
минут
|
Дескриптор
бойынша өзін-өзі
бағалау
|
jamboard.google.com тақтасында әр оқушы өзінің баллдарын
жазып отырады
|
|
jamboard.google.com
ресурсы
|
Үй
тапсырмасы
1
минут
|
«Электронды
кестелер» тақырыбына мобильді бағдарламада 5 терминнен тұратын
кроссворд құрыңыз
(бүгінгі сабақтың
терминдерінің сөздігін жаттау)
|
Үй
тапсырмасын жазып алады
|
|
https://jamboard.google.com/d/1EpVaN0ioqUpYsb8iMA6mxU4rczyTe7vUUjvtcb-Y4OQ/viewer?f=7
|
Кері
байланыс
1
минут
|
«Керемет
ағаш» әдісі
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтан алған әсерлерін (қиындық тудыррған сәттерін)
стикерге
жазып, ағашқа жапырақ етіп жапсырады
|
|
https://jamboard.google.com/d/1EpVaN0ioqUpYsb8iMA6mxU4rczyTe7vUUjvtcb-Y4OQ/viewer?f=2
|