Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
4.2.5.1* -
Балалардың күз мезгілі жайында ұғымдарын
кеңейту "Күз" өлеңін оқып беру, түсіндіру,
жаттау.
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру. Психологиялық
сәт. Күндей жылы
бол!
Алмадай тәтті
бол!
Доптай көңілді
бол!
Айнадай жарық
бол!
Жүзік сияқты әдемі
бол!
II . Ой қозғау.
—
Сонымен бізде қазір қандай
сабақ?
—
Көркем әдебиет сабағында нені оқып үйренеміз?
—
Оқуды, жазуды оқып үйрену үшін біз не
білуіміз керек? —
Әріп дегеніміз не?
—
Дыбыс дегеніміз
не?
III Сұрақ
жауап.
- Балалар қазір қай
мезгіл? -
Күз.
- Күз мезгілінің қай
айы?
-
бірінші. - Жалпы күз мезгілінде неше ай
болады? - Үш. - Күз мезгілінде қандай өзгерістер
болады? - Жапырақ сарғаяды, күн суытады, жаңбыр
жауып, адамдар қыс мезгіліне дайындық
жасайды. - Құстар не
істейді? - Жылы жаққа ұшып кетеді. Ондай құстарды «Жыл
құсы дейміз». Олар өз еліне көктем мезгілінде келеді. Өйткені суық
күндерде оларға тамақ тауып жеу қиынға
соғады. - Адамдар қысқа қалай
дайындалады? - Егіндерін жинап, қыс мезгіліне дайындық
жасайды. Отын, көмір түсіріп
алады.
- Жан – жануарлар күзде
не істейді? - Олар да қысқы азығын өздерінің іні мен
апанына жинап ап, ұзақ ұйқыға кетеді екен. Мысалы аю – бал, жапырақ
жинап алса, тиін – жаңғақ, саңырауқұлақ, жапырақ жинап алады екен.
Ал қоян өзінің түсін екі рет ауыстырады. Ол күзде, көктемде, жазда
- қоңыр, ал қыста - ақ болып өзгереді. Себебі ол өте қорқақ жануар.
Сондықтан ол жылы кездерде ағаш бұтағы сияқты, суықта қар сияқты
бұғып жата қалады екен.
|
Психологиялық ахуалға берілген
тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ:
Басбармақ арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Білу және
түсіну
Әңгіме Жеміс. Ернұр әкесімен ауыл маңындағы алма бағын
аралады. Біреулер піскен жемісті жинап жатыр
екен. Ернұр
әкесіне: - Әке, ағаштар адамға тегін жеміс береді ғой.
Ал адамдар неге оны ақшаға сатады? –
деді. Тосын сұраққа әкесі үндемей
қалады. Сұрақ –
жауап
- Әңгіме не туралы
айтылған? - Сен алманы не істер
едің?
- Неге алманы тегін бере
салмаймыз? - Өте жақсы, алманы өсіру үшін де адам
еңбектенеді емес пе? Сондықтан маңдай теріңмен тапқан ақшаның еш
ұяты жоқ.
Дәптермен
жұмыс.
.
Күз. Абай
Құнанбаев. Сұр бұлт түсі суық қаптайды
аспан,
Күз болып дымқыл тұман
жерді басқан. Білмеймін тойғаны ма, тоңғаны
ма,
Жылқы ойнап, бие қашқан,
тай жарысқан. - Бұл өлеңде жылдың қай мезгілі туралы
айтылған? -
Күз.
- Абай Құнанбаев
кім?
- Ақын, жазушы,
драматург. - Абай атамыздың басқа қыс, жаз, көктем
мезгілдеріне арналған өлеңдерін білеміз
бе?
Күз мезгіліне байланысты
өлеңдер оқу.
Дескрипторы:
Тыңдалған материал бойынша өз
пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған,
тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары
жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым
дағдылары жетілдіріледі.
|
Берілген сұраққа жауап беріп,
тапсырмаларды талапқа сай
орындайды
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|
ҚБ: үш
шапалақ арқылы
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Қолдану
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындау.
Түсіндіру. Дәптермен
жұмыс.
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану.
«Сөз ойла, тез
ойла» ойыны.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Сабақ қызықты өтті,барлығын
түсіндім!
Сабақ сәтсіз
өтті,шаршадым!
Сабақтан еш нарсе
түсінбедім,қоңырауды асыға
күттім!
|
Смайликтерді өзі қалаған
нұсқаға жабыстырады
|
|
Смайликтер
|