Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ " Атмосфера" 7 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Муғальмдерге арналады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Желтоқсан 2018
518
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
География пәнінен сабақ жоспары
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Ахметова Динара Шакеновна | ||
Сынып: 7 | Қатысушылар саны: | Қатыспаушылар саны: | |
Сабақ тарауы | 5.Экономикалық география 5.2 Әлеуметтік-экономикалық ресурстар | ||
Сабақ тақырыбы: | Әлеуметтік инфрақұрылым | ||
Оқу мақсаты | 7.5.2.2 Қазақстандық компонентті қосымша қамти отырып әлеуметтік инфрақұрылымның элементтерін сипаттап, маңыздылығына баға береді | ||
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: Әлеуметтік инфрақұрылым элементтерін атап,топтастырады.Басым бөлігі: Әлеуметтік инфрақұрылым элементтеріне сипаттама бере аладыКейбір оқушылар:Әлеуметтік инфрақұрылымның элементтерінің маңыздылығына баға береді | ||
Бағалау критерийі | Білім алушы Әлеуметтік инфроқұрылым салаларын топтастырады. Әлеуметтік инфроқұрылымның маңыздылығына баға береді. | ||
Тілдік мақсат | «Инфрақұрылым», «Әлеуметтік инфрақұрылым», «рекреация» сөздеріне анықтама беріп,түсіндіру және айтып беру арқылы диалогқа түсіру.Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы 1.Инфрақұрылым - (латынша Infra - төменгі, астыңғы, structura - құрылыс, орналасу) - экономиканың және адамдардың қызмет етуінің жалпы жағдайларын жасауды қамтамасыз ететін халық шаруашылығы салаларының жиынтығы 2.Әлеуметтік инфрақұрылым – материалдық игіліктерді ұдайы өндіру (қызметтер көрсету) үдерісін және халықтың қалыпты тұрмыс жағдайын қамтамасыз ететін салалар тобы.3.Рекреация (лат. rесrеаtіо - қалпына келтіру) — адамның еңбек процесінде жұмсаған дене және рухани күштерін қалпына келтіру мен дамыту. | ||
Пәнаралық байланыс | Әлеуметтік инфрақұрылымның өмірмен байланысы (театр,сауда орталықтары,мекемелер т.б.) | ||
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша оқушылар топтық жұмыс жасау барысында бір-біріне құрметпен қарап,жауапкершілікті түсініп,ынтымақтастықта жұмыс жасайды. | ||
Алдыңғы білім | 5.2 Әлеуметтік-экономикалық ресурстар.Көлік инфрақұрылымыӨткен сабақты жаңа сабақпен байланыстыру.Сұрақтар қою арқылы өткен сабақты пысықтау:1.Инфрақұрылым қандай салаларды біріктіреді.2.Коммуникациялық жүйенің түрі мен қызметі3.Қазақстанның көлік жүйесі,оның түрлері мен маңызы | ||
Жоспар: | |||
Сабақтыңжоспарланған кезеңдері | Жоспарланған іс-шаралар | Ресурстар | |
1-2 минут Сабақтың басы3– 5 минут 6-10минут Сабақтың ортасы11-15минут Тапсырмалар16-25мин 26-35 мин | Сабақ мақсатымен таныстыру:Еліміздегі инфрақұрылым түрлерімен танысып,оның маңыздылығына баға беру«Миға шабуыл» Мұғалім,аспаз,жүргізуші,дәрігер,өрт сөндіруші мамандықтары туралы жалпы сұрақтар қойылады:1.Осы мамандықтарды не ортақтастырады (еске түсіреді)2.Бұл мамандықтар немен айналысады ? (әңгімелейді,мысал келтіреді)3.Сен қайсысын таңдар едім.? Осы сұрақтарға жауап бергеннен кейін,жаңа сабақ тақырыбын ашамынӘлеуметтік салада кімдер қызмет жасайды? «Әлеуметтік саладағы мамандықтар» туралы бейнеролик.Бейнероликті тамашалайды, көріп отырып тірек сөздерді дәптерлеріне жазып отырады. Тамашалап болған соң бейнефильм бойынша сөйлем құрастырады,өз ойларын білдіреді. Термин сөздермен жұмыс: «Инфрақұрылым», «Әлеуметтік инфрақұрылым», «рекреация» сөздеріне анықтама беріп,түсіндіру және айтып беру арқылы оқушыларды диалогқа түсіру.(Сөздердің мағынасын түсіну) Оқулықпен жұмыс.(түртіп алу әдісі) Тапсырмалардың орындалу нұсқаулығын беріп,1-2 оқушыдан түсінгендерін қайта сұрайды.Топтық жұмыс Оқушыларға тапсырмалар береді.Өз ойларымен жеке,жұпта,топта,бөліседі.1. Әлеуметтік инфрақұрылымға (қызмет көрсету): білім беру, денсаулық сақтау, сауда, қоғамдық тамақтану, тұрмыстық қызмет көрсету, театрлар, кинотеатрлар т.б жатады. Осы қызмет көрсету түрлерін екі үлкен салаға топтастырыңыз:( тірек сызбаларды пайдалану арқылы өз пікірін білдіреді,орналасу схемасын құрастырады немесе макетін жасау) денсаулық сақтаудене шын-у Үй -коммуналдықтұрмыстықсаудақызметмәдениетбілімкөрсету жәнежәне өнерғылым Осы сөздер мен сұрақтар бойынша оқушылар өздері жеке білгендерін дәптерлеріне жазады.«Ойлан-жұптас-бөліс» (жұппен жұмыс) Сосын топқа салады. Топта жиналған барлық ойларды бір оқушы сыныпқа ортаға салады.Бағдаршам мен бағалау Дескриптор -әлеуметтік инфроқұрылымды әлеуметтік-тұрмыстық және әлеуметтік-мәдени салаларына ажыратады. 2. Өзіңіз тұратын жерде әлеуметтік инфрақұрылымның қай элементтері жақсы дамыған? Мысалы :Мамыр ықшамауданында ойша саяхат жасау..Қызмет көрсету түрлерінің қажеттілігін анықтау.Жауабын кестеге жазу.(Топты аралап,мадақтау,ынталандыру сөздерін қолдану)Бағдаршам мен бағалауДескриптор - өзі тұратын жерде әлеуметтік инфроқұрылымның дамыған элементтерін анықтайды. 3. Әлеуметтік инфрақұрылымның маңыздылығына,(мысалы білім және ғылым,тұрмыстық қызмет, т.б.) соның ішінде сауданың ел экономикасының дамуындағы рөліне баға беріңіз, өз таңдауыңыз бойынша бір елді алыңыз. (Қазақстан мен Ресей арасындағы сауда-саттық байланысының маңыздылығын жан-жақты салыстырады.) «Қарама-қарсы»әдісі арқылы сауданың қажеттілігін айқындайды,өз пікірлерін дәлелдейді немесе қарсы шығады.Әр тапсырма соңында оқушылар өзін-өзі бағалайды)Бағдаршам мен бағалау Дескриптор -ел экономикасының дамуындағы сауданың рөліне баға береді | Сұрақ-жауап бейнеролик слайдтермин сөздер оқулық Флипчарттар Макет Бағдаршам суреті,стикер. Схема,кесте Бағдаршам суреті,стикер Бағдаршам суреті,стикер | |
Сабақтың соңы36-42мин 43-45мин. | Бүгінгі сабақты пайымдау арқылы,өз пікірлерін қорытындылап, жағдаятты шешеді. «ЭКСПО-2017» көрмесінің маңыздылығы,оның әлеуметтік инфрақұрылыммен байланысын анықтап,баға беру. «Еркін микрофон» әдісі арқылы бүгінгі тақырып бойынша оқушылар бір - біріне сұрақ қойып, бір - біріне жауап беріп бірін - бірі бағалайды.1.Бүгін Сіз не білдіңіз? 2.Бүгін Сіз үшін не ең керемет/таң қаларлық/қызықты/пайдалы не болды? 3.Бүгінгі сабақтағы сіз үшін қызықты болған ақпараттар мен мәліметтер қандай? Неге?Сіз үшін қиындық тудырған не нәрсе болды? Неге?Кері байланыс «Смайлик» әдісі | Жағдаят микрофон | |
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау –Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. | |
Саралау тапсырмаларды уақытты тиімді пайдалана отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолдануға болады. Тапсырмалар ойлауға негізделіп берілген. | Оқушылардың тапсырмаларды қалай орындап жатқандығын мұғалім аралап жүріп анықтайды.Оқушылар кесте толтыру,картамен жұмыс жасайды.Берілген тапсырмаларды орындау нәтижесіне қарай өзін-өзі немесе жұп болып бағалайды.«Алма ағашына» | АКТ-ны пайдалануды межеден асырмау.Сергіту сәттерін ұйымдастыру. | Сергіту видеолары |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)