Материалдар / Ашық сабақ : "Д дыбысы мен әрпі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ : "Д дыбысы мен әрпі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған сауат ашу пәні бойынша " Д дыбысы мен әрпі" ашық сабақ .Д дыбысының артикуляциясын дұрыс қолданып, д дыбысын дұрыс айтуға үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Шілде 2021
348
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бекітемін :

Ш.Құтыбаева

Педагогтің аты-жөні

Усманова А

Күні:

16.11.2020

Сынып:

Қатысушылар саны:15

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың

тақырыбы

Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.5.1* - Д дыбысының артикуляциясын дұрыс қолданып, д дыбысын дұрыс айтуға үйрету.

Сабақтың барысы.


Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

1, 2, 3 Сынып іші тып-тыныш

Жалқаулықты тастаймыз

Білімге жол бастаймыз, — дегендей білім алуға үлкен мән беретін біздің президентіміздің өзі сендерге әр күні сабақтан қалмай, сапалы да саналы білім алып болашақта еліміздің туын көкке желбірететін келешек ұрпақтары болады деген сенім артып отыр. — 

  Ол сенімді ақтау үшін, біз не істеуіміз керек?
II . Ой қозғау. —        

Сонымен бізде қазір қандай сабақ? —      

   Сауат ашу сабағында нені оқып үйренеміз? —        

Оқуды, жазуды оқып үйрену үшін біз не білуіміз керек? —         

Әріп дегеніміз не? —        

Дыбыс дегеніміз не?
III .Бейнетаспа.

Бұл әуен қандай аспаппен орындалған?

Домбыра – қазақ халқының ең көп тараған екі ішекті, көп пернелі музыкалық аспап. Домбырамен күй тартады. Жыр, толғаулар, термелерді сүйемелдеуге қолданады. Домбыра. Дыбыстық талдау жүргізу. Буынға бөлу, қанша дауысты, қанша дауыссыз дыбыс екендігін табу. Домбыра сөзінде ең бірінші қандай дыбыс естіп отырсыңдар? Д д д – қайталау. Ендеше бүгінгі тақырыбымыз Дд дыбысы мен әрпі.

Суретке мұқият қара.

Дыбыстың артикуляциясы. Еріндер тістер ашылған, д дыбысын айтқанда тілдің ұшы төмен түседі және астыңғы тістерге барып тіреледі, дауыс желбезектері дірілдейді. Д дыбысының таңбасы. Яғни қай түрін көріп тұрмыз? Баспа.

-

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.


Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

ҚБ:

Басбармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Білу және түсіну

Да ла          до ға                 до да               Ду лат Да уа          до ғал               доп                  Дар қан
Дәптермен жұмыс. Д жазудың жазба үлгісін көрсетіп, бас және кіші әріптерінің элементтерімен таныстыру. Ауада жазу. Дәптердегі үлгіні басшылыққа алады.
Дескрипторы:

Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі.


Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау


ҚБ: үш шапалақ арқылы


Оқылым, жазылым тапсырмалары.





Соңы

Қолдану

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау.

Түсіндіру. Дәптермен жұмыс.

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

«Сөз ойла, тез ойла» ойыны.


Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.


Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс



Сабақ қызықты өтті,барлығын түсіндім!

Сабақ сәтсіз өтті,шаршадым!

Сабақтан еш нарсе түсінбедім,қоңырауды асыға күттім!





Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады


Смайликтер





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!