Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
1, 2, 3 Сынып іші
тып-тыныш
Жалқаулықты
тастаймыз
Білімге жол бастаймыз, — дегендей білім алуға
үлкен мән беретін біздің президентіміздің өзі сендерге әр күні
сабақтан қалмай, сапалы да саналы білім алып болашақта еліміздің
туын көкке желбірететін келешек ұрпақтары болады деген сенім артып
отыр. —
Ол сенімді ақтау үшін, біз не
істеуіміз керек? II . Ой қозғау.
—
Сонымен бізде қазір қандай
сабақ?
—
Сауат ашу сабағында нені оқып үйренеміз?
—
Оқуды, жазуды оқып үйрену үшін біз не
білуіміз керек? —
Әріп дегеніміз не?
—
Дыбыс дегеніміз
не?
III
.Бейнетаспа.
Бұл әуен қандай аспаппен
орындалған?
Домбыра – қазақ халқының ең
көп тараған екі ішекті, көп пернелі музыкалық аспап. Домбырамен күй
тартады. Жыр, толғаулар, термелерді сүйемелдеуге қолданады.
Домбыра. Дыбыстық талдау жүргізу. Буынға бөлу, қанша дауысты, қанша
дауыссыз дыбыс екендігін табу. Домбыра сөзінде ең бірінші қандай
дыбыс естіп отырсыңдар? Д д д – қайталау.
Ендеше бүгінгі тақырыбымыз Дд дыбысы мен
әрпі.
Суретке мұқият
қара.
Дыбыстың артикуляциясы. Еріндер тістер
ашылған, д дыбысын айтқанда тілдің ұшы төмен түседі және астыңғы
тістерге барып тіреледі, дауыс желбезектері дірілдейді. Д дыбысының
таңбасы. Яғни қай түрін көріп тұрмыз?
Баспа.
-
|
Психологиялық ахуалға берілген
тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа
назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ:
Басбармақ арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Білу және
түсіну
Да
ла до
ға
до
да
Ду лат Да уа
до
ғал
доп
Дар қан Дәптермен
жұмыс. Д жазудың жазба
үлгісін көрсетіп, бас және кіші әріптерінің элементтерімен
таныстыру. Ауада жазу. Дәптердегі үлгіні басшылыққа
алады. Дескрипторы:
Тыңдалған материал бойынша өз
пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған,
тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары
жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым
дағдылары жетілдіріледі.
|
Берілген сұраққа жауап беріп,
тапсырмаларды талапқа сай
орындайды
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|
ҚБ: үш
шапалақ арқылы
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Қолдану
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындау.
Түсіндіру. Дәптермен
жұмыс.
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану.
«Сөз ойла, тез
ойла» ойыны.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
Сабақ қызықты өтті,барлығын
түсіндім!
Сабақ сәтсіз
өтті,шаршадым!
Сабақтан еш нарсе
түсінбедім,қоңырауды асыға
күттім!
|
Смайликтерді өзі қалаған
нұсқаға жабыстырады
|
|
Смайликтер
|