№ | Сабақ кезеңдері/Уақыты | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
1. | Мотивация(3 мин):Сәлемдесу. Психологиялық қолайлы ахуал орнату.«Тілектер бұрышы» әдісі Мақсаты: студенттердің бір-біріне өз бойындағы жақсы қасиеттерін айтқызу арқылы сабаққа деген жағымды көңіл-күйлерін туғызу. | Амандасу, түгендеу
Студенттерді шеңберге тұрғызады, іс-әрекеттерін қадағалайды.
|
Олар таратылған стикерлерге бір-біріне бүгінгі күнге тілектер жазып, тақтаға ілініп тұрған тілектер бұрышына іледі.
| . |
Түрлі түсті стикерлер |
2. | Үй тапсырмасын тексеру: «Поэзия кеші» әдісін қолдану.Мысал өлеңдерді, әңгімелерді жатқа оқуМақсаты: студенттердің үйге берілген мысал өлеңдерді жатқа оқуды қандай деңгейде орындағанын тексеру. | Тапсырманың дұрыс орындалуын қадағалайды. Студенттердің іс-әрекетіне басшылық жасайды.Мысал өлеңдерді жатқа оқу
| Музыка әуенін тыңдап жүреді, әуен тоқтағанда, жұптасып, үйден жаттап келген мысал өлеңдерін кезектесу арқылы 3 рет қайталайды. Жұптары өзгеріп отырады.
|
| Музыкалық құрылғылар
|
| «Миға шабуыл»Мақсаты: өткен білімді қайталай отырып, бүгінгі өтілетін тақырыптың атауын анықтау | Конвертке салынған суреттерді топқа ұсынамын | Білім алушылар суреттерді көру арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашады. «Ертегілер» атауы шығуы тиіс. | «Бағдаршам» әдісіБағалау парақтарын толтыру | Конвертке салынған суреттер |
3 | Сөздік жұмысы Мақсаты: тақырыпқа байланысты жаңа сөздермен танысу арқылы студенттердің ауызекі сөйлеу дағдысын дамыту | Тақтаға үш тілде жазуертегі – сказка – fairy tail
| Сөздерді қайталайды, дұрыс оқуға дағдыланады | «Бас бармақ» формативті бағалау |
|
4 | Жаңа сабақ
«Қызық. Қиын. Құнды» әдісіМақсаты: білім алушыларды мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға дағдыландыру | Ертегілер туралы қысқаша ақпарат беру.
Ертегіні аудио-видео жазбасын тыңдату
Мәтіннен шешендік сөздерді тапқызу. | Ертегі, оның түрлері, жанрлық ерекшеліктеріне тоқталу.
Өз пікірлерін, ойларын ортаға салу.
Шешендік сөздерді табады, мәнерлеп оқып, мазмұнын ашады. | «Екі жұлдыз, бір тілек» |
|
5
| Сергіту сәті:Музыка әуеніне жаттығу жасау |
| Жаттығу жасайды |
| Интербелсенді тақта, би әуені |
6 | Дәптермен жұмыс: «Сөйлемді толықтыр» әдісі«Аяз би, әліңді біл, құмырсқа жолыңды біл» дейтін қанатты нақыл сөз бүгінгі күнге дейін сақталып келеді.... ойды жалғастыруМақсаты: бүгінгі сабақ бойынша меңгерілген білімді жазбаша түрде бекіту
| «Аяз әліңді біл, құмырсқа жолыңды біл...» ойды жалғастырыңдар
| «Аяз әліңді біл, құмырсқа жолыңды біл...» ойды жалғастырады
| «Бағдаршам» формативті бағалау | Интербелсенді тақта
|
7 | Бағалау
| Бүгінгі сабақ бойынша алған бағаларын түсіндіре отырып қоямын | Топ басшылары бағалау парақтарына сүйене отырып, әр топ мүшесін қалай бағалағанын хабарлайды | Суммативті бағалау | Сынып журналы |
8 | Үй тапсырмасы
| «Ертегілерді мәнерлеп оқу» тақырыбы бойынша конспект жазу. | Тапсырманы күнделікке жазып алады |
|
|
9 | Кері байланыс: «Блум кубигі» әдісіМақсаты: Блум өлшемдеріне сай сұрақтарды ойластыру және оған сәйкес келетін жауаптарды айта білу дағдыларын жетілдіреді | Мұғалім кубикті білім алушыларға қарай лақтырады. | Кубикті ұстап алған білім алушы белгілі бір тақырып аясында кубиктің қырындағы тапсырманы басшылыққа ала отырып, сұрақ ойластырады. Оны топ ішінде талқылайды. Кейін кубикті келесі топқа лақтыру арқылы өз сауалдарын жолдайды |
| Блум кубигі |