Материалдар / Ашық сабақ " Есептер шығару" 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ " Есептер шығару" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал бастауыш сыныпқа арналған. Сонын ішінде 2 сынып математикасына арналып орындалды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қазан 2020
460
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:

Есептер шығару

Мектеп:С.Ерғалиев атындағы ОМ

Оқу ісінің меңгерушісі: Ильясова С.

Күні:20.10.2020 жыл

Мұғалімнің есімі:Бақыт Г.А

СЫНЫП: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар: 0

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000- ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Әдебиеттік оқу

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 5 минут


Топқа бөлу 2 минут

Геометриялық фигураларға байланысты топқа бөлу.

Shape4 Shape3 Shape2 Shape1


Топ ережесі: Бірін-бірі тыңдау

Бірлесіп шешу

Өзара көмек көрсету

Тыныштықты сақтау

Уақытты үнемдеу

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

  • Айдай арайлап,

  • Күндей күлімдеп.

  • Жұлдыздай жарқырап

  • Судай таза көңілмен

  • Математика сабағымызды бастаймыз

Қызығушылықты ояту

Өткен сабақты еске түсіру

  1. 1 сағатта неше минут бар? (60 минут)

  2.  1 ғасырда неше жыл? (100 жыл)

  3.  1 дм неше см бар? (10 см)

  4.  1 аптада неше күн бар?(7 күн)

  5.  1 тәулікте неше сағат бар?(24 сағат)

  6.  1 жылда неше ай бар? (12 ай)

Үй тапсырмасын тексеру.


Геометриялық фигуралар түріне сай топтарға бөлінеді.














Ортасы 20 минут

Білу және түсіну 10 минут

Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?

Қай ай? Аптаның қай күні? Кеше қай күн болды? Ертең қай күн? Бүгін ауа – райы қандай? Күннің көзі не үшін керек? Осындай күздің бір күні құлын, бота, бұзау, қозы , лақ орманға барыпты. Қайтарында өзеннен өтейік десе мұз жарылып, сыныпты. Қорыққан төлдер маңырап, мөңіреп шулапты. Олардың дауысын естіген қасқыр келіп қалыпты. Осы мезетте оларды іздеп бала да келеді. Бірақ қасқыр балаға төлдердің қайда екенін айтпас бұрын тапсырма беріпті. Сол тапсырманы бірге орындайық па? Ендеше, күніміз ашық болсын депҚасқырдың 1 – тапсырмасы. «Қателеспе!» ойыны. Енді баланың лағын құтқаруға көмектесейік пе?

1.«Кім жүйрік?» әдісі. Мақсаты: Шамаларды өрнектеуде оқушылардың есептеу шапшаңдығын дамыту

42+ 3=          20+ 45=       90+ 8=      4+ 70=

7+ 41=          3+ 35=        8+ 18=     5+ 50=

13+23=        33+43=       22+ 53=        44+ 41=

Жаңа сабақ:

Қосындыдан санды әртүрлі тәсілмен азайтуға болады

1. Қосындының мәнін тауып, одан санды азайту:

(а+в)-с

2. Бірінші қосылғыштан санды азайтып, оған екінші қосылғышты қосу:

(а-с)+в

3.Екінші қосылғыштан санды азайтып, оған бірінші қосылғышты қосу:

(в-с)+а

2 Тиімді тәсілмен есептеу

Енді баланың қозысын құтқаруға көмектесейік пе? Ол үшін жұппен жұмыс жасаймыз.(дәптермен жұмыс)

Үлгі: (34+66)-4=(34-4)+66=30+66=96

(46+29)-19= (59-12)-9= (25+36)-6= (27+13)-7=

(67+24)-37= (42+19)-2= (55+28)+5= (12+88)-8=


«Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі.

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті «Алақан қане Балақан»


Видео

жазбадағы би

Аяқталуы 20 минут

3.Осылай, баламен бірге қозысын құтқардық.

Келесі кезекте бұзау тұр екен. Бұзауды құтқару үшін (тақтамен жұмыс)

Баған бойынша жазбаша қосу және азайту
63+21= 84+65= 24+24= 89 +17=

4. Осылайша бұзауды да құтқардық. Ендігі кезек ненікі? Құлынды құтқарайық. Топпен жұмыс жасайық.

(4,5 есептер топ юойынша шығарады.)


Тақтаға баған түрінде есептейді

Үйге тапсырма: 6-есеп 25-бет

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

«Бағдаршам» әдісі

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?















«Бейімбет Майлин ауданы әкімдігі білім беру бөлімінің Сапар Ерғалиев атындағы орта мектебі» КММ









Shape5

Тақырыбы: «Есептер шығару»





Өткізген: Бақыт Г.А

Сынып: 2





















2020-2021 оқу жылы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!