Қызығушылықты
ояту
Мағынаны
тану
Ой
толғаныс
|
Оқушыларды
ұйымдастырады.
Ой қозғау: -Балалар, сендер
Қожа туралы не білесіңдер?Бейнеролик көрсетіледі. Бердібек
Соқпақбаев кім?Оның қандай
шығармаларын оқыдыңдар? Оқушылар оқулықтан
мәтінді оқып, сұрақтарға жауап
қайтарады.
-
Б.Соқпақбаев жөнінде не
білесіңдер?
Оқушылардың ойын тыңдап,
қысқаша айтамын.
Оқушылар мәтінді топқа бөлініп
оқиды.
Сұрақтарға жауап беру үшін
топтарға сұрақтар
беремін.
1-топ: Бұл шығарма диалог түрінде ме, әлде монолог
түрінде ме?Әңгіме саған ұнады ма?
|
2-топ:
Әңгемедегі басты кейіпкер кім?Қожа кімдердің
сабақ сұрау тәсілдерін салыстырды?
|
3-топ: Үйге қандай тапсырма берілген? Қожа оған
неге дайын емес?
|
4топ:Өзіңде Қожаның басында болған оқиға болды
ма? А.Михайловна Жантасқа қандай ескерту
айтты?
|
|
Топқа
бөліну: Ақылдылар, тәртіптілер, әдептілер,сыпайылар.
Оқушылар іздеп келген мәліметтері
жөнінде айтады. БЕРДІБЕК СОҚПАҚБАЕВ 1924
жылы 15 қазанда Алматы облысының Нарынқол ауылында туған. Абай
атындағы Қазақ педагогикалық институтын, кейіннен Мәскеуде Жоғары
әдеби курсты бітірген. Біраз жыл ауыл мектебінде бала оқытқан.
«Қазақ әдебиеті» газетінде,«Балдырған» журналында, Ш.Айманов
атындағы «Қазақфильм» киностудиясында істеген. «Менің атым Қожа»,
«Балалық шаққа саяхат» деген туындылары
бар.
Сөздіктерді
дәптерлеріне жазады.
|
|
«Автор орындығы»
стратегиясы
Кейіпкерге хат жазған
оқушыларды автор орындығына отырғызып,
хатты оқытамын.
«Бес жолды өлең» стратегиясына
салады.
Қожа
Тәртіпсіз,
сотқар
Ренжітеді, күлдіреді,
жылатады.
Әже тәрбиесінде өскен
бала
Қожаберген.
|