2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ " Проблеманы анықтау"

Ашық сабақ " Проблеманы анықтау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Муғалімдерге
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Информатика пәні бойынша 8 сыныпқа арналған маршрут парағы

IV тоқсан

Сыныбы

8 «Ә»

Пәні

Информатика

Мерзімі:


Мұғалімнің аты-жөні

Куанышева Жанна

Оқулық

Информатика. Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық . / Г.И.Салғараева, А.А.Бекежанова, Ж.Б.Базаева.– Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2018.

Сабақ №27, тақырыбы

Проблеманы анықтау

Оқу мақсаты


8.3.1.1 өңдеудің кіріктірілген ортасыныңда есеп моделін құру

8.3.2.1 алгоритм трассировкасын жүзеге асыру


Іс –әрекет түрі

Ресурс

( Мұғалім толтырады)

Орындалуы


Оқы

  1. Оқулық 155-157 беттері,

  2. Проблеманы анықтау атты (GoogleClassroom платформасы немесе WhatsApp желісі арқылы) слайд қарау.

Оқушы орын-даған тапсыр-маларға «+» таңбасын қою

Сұрақтар

Тақырып бойынша мұғалімнің сұрақтары :

  1. 1. Компьютерде есеп шығару қанша кезеңдерден тұрады?


  1. 2.Есептің қойылымы деген не?


  1. 3.Есептің қойылымын қалай анықтауға болады?

4.Неге комп-терде есеп шығару бірнеше кезеңнен тұрады?


5.Неге комп-де есепті шығаруда есеп қойылымы маңызды?


6.Бірінші кезеңде есептің шартын түсіну неге маңызды?


7.Неліктен бастапқы мәліметтер мен нәтижедегі мәліметтердің өзара қарым-қатынасын түсіну керек?



Оқушы дұрыс жауап берген 1 сұраққа 1 балл беру.





Орында

Міндетті деңгей

Мүмкін деңгей

Бағалау

Жетістік критерийлері бойынша

Тапсырма.

Дәптерге орында.

158 беттегі Есеп қойылымының нәтижесі неге тең? сәйкестендіру кестесін орында


Тапсырма.

Дәптерге орында.

Стандартты есеп қойылымының сызбасын құрыңдар


Рефлексия



Бүгінгі сабақ несімен есіңізде қалды?

Қандай түсінбестіктер болды?

Тақырыпқа байланысты тағы нені білгіңіз келеді?

Қандай кезеңдер қызық болды?




«+» не/се «-»

Үй тапсырмасы

Міндетті деңгей.

Оқулықтағы тақырыпты түсініп оқу және сұрақтарға жауап бере алу.

Мүмкін деңгей . 159 беттегі №5 және №7 тапсырмаларды компьютерде орындай алу







Оқушымен кері байланыс


Ауызша бағалау, комментарий жазу, балл қою


22 Қазан 2020
544
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі