Сабақтың тақырыбы:«Қандай жануарларды білесің?» 2-сабақ. Айсұлудың сұрағы мен тапсырмасы: «Қамажай» биіне қай қыз лайықты деп ойлайсың? Белгіле.
Неліктен сол суретті таңдадың? Қыздарға өз аспаптарын табуға көмектес. Алдымен сызықтар бойымен саусағыңды жүргізіп көр. Әрі қарай үзік сызықтарды әуен ырғағына сай жалғастыр. Қандай музыка жанрлары бар? Еске түсірейік (марш, полька, вальс, ұлттық би).
Сабақтың мақсаты:үй жануарлары туралы түсінік беру, білімдерін тиянақтау, төлдермен таныстыру, оларға деген сүйіспеншілігін қалыптастыру.
Дамытушылығы:төрт түліктің адамға пайдасы үлкендердіңкөмегі, жануарлардың бір-бірінен ерекшелігі, ұқсастығы, айырмашылығытуралы әңгімелесу.
Тәрбиелілігі: сөздік қорын дамыту, қарындашты дұрыс ұстауларын қадағалау.
Сабақтың түрі:Жаңа білімді игерту.
Сабақтың әдісі:Түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ-жауап, ойын.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, суреттер, әліппе-дәптер, қарындаш.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
Біз қазақтың баласы,
Сәлем-сөздің анасы.
Үлкенді біз көргенде,
Ізетпенен иіліп,
Біздерсәлембереміз!
Жұмбақшешу.
1.Арқасындақостөбе,
бұлқайтүлікбілдіңбе?
2.Таудан–тасқасекірген ,
бұлқайтүлікесірген.
3. Қымызбенетідәрілік,
мінсеңкөлік, қайтүлік.
4.Шаңырақтаймүйізі,
ірі–қараныңкүйілісі.
“Қай жануардың
төлі“ойыны
Шарты: Үй
жануарларының төлдері ауыстырылыпқойылады.Анықтай алмаған бала
тақпақ айтады.


Дәптермен жұмыс:
Сергіту сәті:
Дидактикалықойын:
"Дұрысата"
Шарты:
Жабайыжануарлардытауып,бөліпдұрыстабабілу.
Жабайы жануарлар далада, тауда өз бетімен өмір сүреді. Тамағын өзі тауып жейді.
Сабақты қорыту.
Балаларыды мадақтау.
Ашық сабақ
Тақырыбы:
«Қандай жануарды білесің?»
Мектеп алды даярлық сыныбы
Өткізген: Жарылғасова Ж.
А. Өтепбергенов атындағы мектебі
2017-2018 оқу жылы.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ ; "Қандай жануарды білесің?"
Ашық сабақ ; "Қандай жануарды білесің?"
Сабақтың тақырыбы:«Қандай жануарларды білесің?» 2-сабақ. Айсұлудың сұрағы мен тапсырмасы: «Қамажай» биіне қай қыз лайықты деп ойлайсың? Белгіле.
Неліктен сол суретті таңдадың? Қыздарға өз аспаптарын табуға көмектес. Алдымен сызықтар бойымен саусағыңды жүргізіп көр. Әрі қарай үзік сызықтарды әуен ырғағына сай жалғастыр. Қандай музыка жанрлары бар? Еске түсірейік (марш, полька, вальс, ұлттық би).
Сабақтың мақсаты:үй жануарлары туралы түсінік беру, білімдерін тиянақтау, төлдермен таныстыру, оларға деген сүйіспеншілігін қалыптастыру.
Дамытушылығы:төрт түліктің адамға пайдасы үлкендердіңкөмегі, жануарлардың бір-бірінен ерекшелігі, ұқсастығы, айырмашылығытуралы әңгімелесу.
Тәрбиелілігі: сөздік қорын дамыту, қарындашты дұрыс ұстауларын қадағалау.
Сабақтың түрі:Жаңа білімді игерту.
Сабақтың әдісі:Түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ-жауап, ойын.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, суреттер, әліппе-дәптер, қарындаш.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру:
Біз қазақтың баласы,
Сәлем-сөздің анасы.
Үлкенді біз көргенде,
Ізетпенен иіліп,
Біздерсәлембереміз!
Жұмбақшешу.
1.Арқасындақостөбе,
бұлқайтүлікбілдіңбе?
2.Таудан–тасқасекірген ,
бұлқайтүлікесірген.
3. Қымызбенетідәрілік,
мінсеңкөлік, қайтүлік.
4.Шаңырақтаймүйізі,
ірі–қараныңкүйілісі.
“Қай жануардың
төлі“ойыны
Шарты: Үй
жануарларының төлдері ауыстырылыпқойылады.Анықтай алмаған бала
тақпақ айтады.


Дәптермен жұмыс:
Сергіту сәті:
Дидактикалықойын:
"Дұрысата"
Шарты:
Жабайыжануарлардытауып,бөліпдұрыстабабілу.
Жабайы жануарлар далада, тауда өз бетімен өмір сүреді. Тамағын өзі тауып жейді.
Сабақты қорыту.
Балаларыды мадақтау.
Ашық сабақ
Тақырыбы:
«Қандай жануарды білесің?»
Мектеп алды даярлық сыныбы
Өткізген: Жарылғасова Ж.
А. Өтепбергенов атындағы мектебі
2017-2018 оқу жылы.
шағым қалдыра аласыз













