Сабақтың басы
3 мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
а) «Ыстық
тілек» әдісі бойынша жағымды
психологиялық ахуал орнатады
в) « Қан
» суреті
бойынша
топқа бірігуге нұсқау береді.
|
Оқушылар шеңберге
тұрып « Ыстық тілек»
тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал
орнатады .
«Қан»
суреті бойынша 3 топқа
бірігеді.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Сурет
|
7мин
|
ІІ Үй
тапсырмасы
« Сұрақты ұстап
ал!» тәсілі
арқылы
сұралады
" 4 сурет,
1сөз"» тәсілі
арқылы
жаңа сабақты байланыстыру
мақсатында ой қозғау сұрақтарын қояды, ұжымдық талқылау жүргізеді,
сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты ашылады
|
Оқушылар
«Сұрақты ұстап ал!» тәсілі арқылы өткен
тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
"4 сурет, 1
сөз"» тәсілі
арқылы
сұрақтарға жауап бере отырып,
жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын ,
мақсатын анықтайды.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
Өзін-өзі бағалау
|
Сурет
|
2 мин
|
ІІІ
Білімді
толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма
береді.
|
Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек
сөздерді дәптерге жазып алады.
|
Кері байланыс:
Мадақтау
бағаланады.
|
Окулык, жұмыс
дәптері
|
Сабақтың ортасы
15 мин
|
ІV Топтық жұмыс.
Мұғалім жаңа тақырып бойынша
қысқаша ақпарат береді.
Топтық жұмысты ұйымдастырады.
1-топ « Қанның құрамы мен
қызметі».
2-топ « Эритроциттер құрылысы,
қызметі»
3-топ
«Лейкоциттер,тромбоциттер құрылысы,
қызметі»
туралы
ақпартпен оқып танысуды
ұсынады.
|
Оқушылар мұғалімнің бағыт беруімен топта талқылау
жасап, жұмыс жасайды.
1-топ « Қанның құрамы мен
қызметі».
2-топ « Эритроциттер құрылысы,
қызметі»
3-топ «Лейкоциттер,
тромбоциттер құрылысы, қызметі»
туралы
оқулықтағы ақпаратпен
танысады, топта талдайды, қалаған форматында
қорғайды.
|
Кері байланыс:
«Басбармақ » әдісі арқылы
беріледі
|
А4 парағы
Маркер
флипчарт
|
15
мин
|
Сабақты бекіту
тапсырмалары.
Оқушылармен жұптық,
жеке жұмысты
ұйымдастырады, бақылау жасайды,
ЕБҚ оқушыға қолдау
көрсетеді.
|
1-тапсырма Адасқан әріптер
тапсырмасы
2- тапсырма «Жұмыртқа жинау»
ойыны
Сұрақтарға жауап беру
3-тапсырма Пиза
тапсырмасы
"Иә" ,"Жоқ"
тәсілі
Ағзаның ішкі ортасына қан,ұлпа сұйықтығы және
лимфа жатады. Қан дәнекер ұлпасының сұйық түрі. Қан жасушаларына
эриторциттер,
лейкоциттер және
тромбоциттер жатады.. Эритроциттердің қызыл түсті болуы неге
байланысты?
|
Эритроциттердің қызыл түсті болуы неге
байланысты?
|
иә/ жоқ
|
1
|
Эритроциттердің қызыл түсі гемоглобин
нәруызына байланысты
|
иә/ жоқ
|
2
|
Эритроциттердің қызыл түсі фибриноген
нәруызына байланысты
|
иә/ жоқ
|
3
|
Эритроциттердің қызыл түсі гемоглобин
нәруызының құрамындағы темір элементіне байланысты
|
иә/ жоқ
|
4-тапсырма
"Дұрыс", "Бұрыс"
ойыны
Әр жолдағы "дұрыс"
және "бұрыс"
жауаптарының бірін айналдыра
сыз
1
|
Қан ағзаның ішкі ортасы.
|
Д/Б
|
2
|
Ағзада қалыпты жағдайда 5л қан болады.
|
Д/Б
|
3
|
Қан эпителий ұлпасына жатады.
|
Д/Б
|
4
|
Гемоглабиннің негізгі қызметі оттекті
және
көмірқышқыл газын тасымалдау.
|
Д/Б
|
5
|
Эритроциттер қанның түссіз жасушасы.
|
Д/Б
|
6
|
Эритроциттердің тіршілік ұзақтығы 120
күн.
|
Д/Б
|
7
|
Лейкоциттер ядросы бар жасуша.
|
Д/Б
|
8
|
Гемофилия тұқым қуалайтын ауру.
|
Д/Б
|
5-тапсырма
ЕБК
Кестеде,суретте берілген қан жасушаларын анықтап,
атын жазыңдар
|
Дескриптор:
- тұжырымның «иә», немесе «жоқ» екенін мен
келіседі;
Жалпы балл-2
Дескриптор:
- тұжырымның «дұрыс» екенін
анықтайды;
- тұжырымның «бұрыс» екенін
анықтайды;
жалпы балл-4
Дескриптор :
тапсырманы
дұрыс белгілейді;
Жалпы балл-4
Дескриптор:
кестеде берілген қан
жасушаларын анықтап, атын жазады;
Жалпы балл-3
|
2-косымша
Тапсырма жазылған парақтар
|
Сабақтың соңы
2 мин
|
Кері байланыс
«Сезім
» тәсілі
-
не
естідім...
-
не айттым
...
-
не көрдім...
-
не ұстадым...
арқылы кері байланыс жасауды
ұсынады
|
Қатысушылар
«Сезім» тәсілі
-
не
естідім...
-
не айттым....
-
не көрдім....
-
не ұстадым ....
арқылы кері байланыс
жасайды
|
Кері байланыс:
«Сезім»
тәсілі
арқылы
|
сурет
|