Қ ЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №7
|
Бөлім |
5-бөлім. Денсаулық және физикалық белсенділік |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Тәжімбетов Нағымжан Қарасайұлы |
||||
|
Күні |
31. 01. 2025 ж |
||||
|
Сынып 3 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Төзімділікті дамытуға бағытталған ойындар |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.3.1уақытты, кеңістікті және бір қалыптылықты түсінетінін көрсететін машықтарды және жүйелілікті дамыту және жетілдіру |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
|
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Сәлемдесу. Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру , Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба? орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай . 1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру. 2. Жеңіл жүгіріске көшу . 3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде 5 .Жылдамдыққа жүгіру 6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру. Ж.Д.Ж. орнында |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Тренинг жазылған парақшалар |
|
|
Ортасы |
Қауіпсіздік техникасы «Секіргішпен жүгіру». Екі ойыншы әдеттегі қысқа секіргішті екі қолына алады және алаң бойынша жүгіреді, бос қолмен басқа ойыншыларды ұстауға тырысады. Бірінші ұсталған ойыншы жүргізуші арасында тұрады және бір қолымен секіргіштің ортасынан ұстайды. Ол басқа ойыншыларды ұстауға да қосылады. Үш жүргізуші өздерінің міндеттерінен босатылуы үшін (секіргішті жіберместен) олардың әрқайсысы (әр түрлі) бір ойыншыны ұстауы керек. Екі соңғы ойыншы секіргішті жүргізушіден алады және қайтадан ұстай бастайды. Ойыннан кейін оқушылардан өздерінің физикалық күйлерін осы ойынды жүргізу кезінде қалай басқаруға болатындарын сұраңыз (дем алу, қалпына келу және т.б)
Қозғалыс ойындар Жасырынбақ – Бір адам көзін жұмып, қалғандары жасырынуға тырысады. Жасырынған адамдарды табу керек. Тышқан мен мысық – Бір адам мысық рөлінде, ал қалғандары тышқан болып ойнайды. Мысық тышқандарды қуып ұстайтын ойынды талап етеді. |
Ойын ережесімен танысады. Ойынның мақсат міндетін дұрыс орындайдыу. Қауіпсіздік ережесін айтады. |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Рефлексия 1.Сәтті шыққаны .... 2.Келесі қадамда нені ескеру керек? Оқушылар сабақ бойынша пікір айтып, жетістіктер мен жіберілген кемшіліктерді сараптап, келесі қадамды айқындап, сабақты қорытындылайды. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ " Төзімділікті дамытуға бағытталған ойындар" 3-сынып
Ашық сабақ " Төзімділікті дамытуға бағытталған ойындар" 3-сынып
Қ ЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №7
|
Бөлім |
5-бөлім. Денсаулық және физикалық белсенділік |
||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Тәжімбетов Нағымжан Қарасайұлы |
||||
|
Күні |
31. 01. 2025 ж |
||||
|
Сынып 3 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Төзімділікті дамытуға бағытталған ойындар |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.3.1уақытты, кеңістікті және бір қалыптылықты түсінетінін көрсететін машықтарды және жүйелілікті дамыту және жетілдіру |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар қозғалыс кеңістігінде толық топ ретінде қауіпсіз жұмыс істеу |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
|
||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Сәлемдесу. Сапқа отырғызу. сабақ барысын түсіндіру. Қауіпсіздік және тәртіп ережелері.жүру , Кеңістікте топпен жүгіргенде неге сақ болу керек екенімізді айта аласын ба? орташа қалыпта жүгіру , алаңның оң жағынан сол жағына қарай . 1 . Екі қол жоғарыда аяқтың ұшымен, екі қол белде өкшемен жүру. 2. Жеңіл жүгіріске көшу . 3.аяқты артқа , қолға жеткізе жүгіру, екі қол алдыда тізені биік көтере жүгіру. 4.Оң және сол жақ қырымен адымдап жүгіру екі қол белде 5 .Жылдамдыққа жүгіру 6. қолды екі жақтан тыныс ала көтеріп , түсіру, демді қалпына келтіру. Ж.Д.Ж. орнында |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Тренинг жазылған парақшалар |
|
|
Ортасы |
Қауіпсіздік техникасы «Секіргішпен жүгіру». Екі ойыншы әдеттегі қысқа секіргішті екі қолына алады және алаң бойынша жүгіреді, бос қолмен басқа ойыншыларды ұстауға тырысады. Бірінші ұсталған ойыншы жүргізуші арасында тұрады және бір қолымен секіргіштің ортасынан ұстайды. Ол басқа ойыншыларды ұстауға да қосылады. Үш жүргізуші өздерінің міндеттерінен босатылуы үшін (секіргішті жіберместен) олардың әрқайсысы (әр түрлі) бір ойыншыны ұстауы керек. Екі соңғы ойыншы секіргішті жүргізушіден алады және қайтадан ұстай бастайды. Ойыннан кейін оқушылардан өздерінің физикалық күйлерін осы ойынды жүргізу кезінде қалай басқаруға болатындарын сұраңыз (дем алу, қалпына келу және т.б)
Қозғалыс ойындар Жасырынбақ – Бір адам көзін жұмып, қалғандары жасырынуға тырысады. Жасырынған адамдарды табу керек. Тышқан мен мысық – Бір адам мысық рөлінде, ал қалғандары тышқан болып ойнайды. Мысық тышқандарды қуып ұстайтын ойынды талап етеді. |
Ойын ережесімен танысады. Ойынның мақсат міндетін дұрыс орындайдыу. Қауіпсіздік ережесін айтады. |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер |
|
|
Сабақтыңсоңы |
Рефлексия 1.Сәтті шыққаны .... 2.Келесі қадамда нені ескеру керек? Оқушылар сабақ бойынша пікір айтып, жетістіктер мен жіберілген кемшіліктерді сараптап, келесі қадамды айқындап, сабақты қорытындылайды. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|
шағым қалдыра аласыз













