|
Сабақтың тақырыбы: Ұзындық. Масса. Көлем |
Мұғалімнің аты-жөні: С. Орынбекова Күні: 30.01.2019 ж |
||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 1 «А» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
1.1.3.3 шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм) \ масса (кг) \ көлем (л ) өлшем бірліктерін салыстыра алады және амалдарды орындай алады. |
||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||
|
Дескриптор |
1Ұзындық (см, дм) өлшем бірліктерін салыстырды 2 Масса (кг) өлшем бірлігін білді 3 Көлем (л) өлшем бірлігін қолданды |
||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, АКТ |
||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
«Сұрақ-жауап» әдісі, «Жигсо» әдісі, «Кубик-рубик» ойыны, «Ал кәне, жұмылайық» ойыны |
||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану, көркем еңбек |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі : Психологиялық ахуал қалыптастыру: Топтарға бөлу. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы топтарға бөлемін.
|
1-топ: Ұзындық 2-топ: Масса 3-топ:Көлем |
|||||||||||||||||
|
Жаңа білім 12 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Жигсо» әдісі арқылы оқулықтағы тапсырмаларды бөліп алып орындайды. Тапсырмаларды бөлуде «Кубик-рубик» ойынын қолданамын.
1-топ: Заттардың ұзындықтары қандай? Өлшейді, анықтайды, салыстырады. Өшіргіш -5см қайшы – 11см қарындаш – 14см 5см < 11см 11см < 14см Қайшы өшіргіштен 6 см ұзын. Өшіргіш қайшыдан 6 см қысқа. 2-топ: Сурет бойынша қарбыздың, бір қап картоптың массасын анықтайды, салыстырады. Қант- 1 кг болса, онда қарбыз – 4 кг болады. Тразының бір басында тұрған екі қалта қант пен қарбыздың салмағы 6 кг-ға тең. Ал екінші басында бір қап картоп пен бір қалта қант тұр.Картоптың салмағын табу керек. Шешуі: Қарбыз: 1 кг + 1кг+1кг +1кг = 4 кг 1 қарбыз 4кг +екі қалта қант 2кг = 1 қап картоп ? кг + қант 1кг 4 кг +2 кг = ? кг + 1 кг 6 кг – 1 кг = 5 кг Жауабы: қарбыз- 4 кг, картоп – 5 кг 3-топ: Шелекке қанша литр су сыятынын анықтайды. Шешуі: Бізде шелек, 1 литрлік үш құмыра, 2 литрлік екі кастөрөл бар.Сәйкесінше үш құмыра 3 литрге , ал екі кастөрөл 4 литрге тең. Бұдан келіп шығады: 3 л + 4 л = 7 л Жауабы: Шелекке 7 л су сыяды.
|
«Басбармақ» әдісімен бағалау |
|||||||||||||||||
|
Ортасы 7 минут |
Қолдану : Дәптермен жұмыс
Қаламсауыт – 14 см-ге тең. Кілттің ұзындығы – 6 см-ге тең. Қаламның ұзындығы – 12 см-ге тең. 2 – тапсырма. Заттардың массасын анықта. Кітаптың массасы – 1 кг-ға тең. Сыйлықтың массасы – 2 кг-ға тең. Қарбыздың массасы – 4 кг-ға тең. 3-тапсырма. Заттардың көлемін анықта. Шелектің көлемі- 4 л. Ыдыста қанша л су бар? а) Ыдыста – 8 л су бар. Ә) Ыдыста – 3 л су бар. |
«Өзін-өзі бағалау» әдісі |
|||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Әдемі әтеш орнынан тұрды, Жан-жағына қарады. Айдарын тарады Кукареку, кукареку деп шақырды Елдің бәрін оятты Қанатын қомдап, орнына отырды. |
Өлең шумағы |
|||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 7 минут |
Синтез . Ал кәне ,жұмылайық! Аквариумға 20 л су сыяды. Көлемі 3 литрлік шелек пен 1 литрлік құмыраның көмегімен аквариумды қалай толтыруға болады.Есепті шығарып көрсет.
3 - тәсіл: 3 л +3 л + 3 л+ 3 л + 3 л+ + 1 л + 1 л + 1л +1 л +1 л = 20 л . . . . . |
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады,талқығасалады,ойланады.. |
|||||||||||||||||
|
Бағалау 8 минут Кері байланыс 4 минут |
Бағалау парақшасы
|
Бағалау парақшасы
Рефлексия парағы. |
|||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: өлшем бірліктерді жаттау, дәптермен жұмыс. |
|||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс АКТ-мен байланыс
|
|||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқумақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Оқушылар бүгін ұзындық, масса, көлем шамаларымен танысты. олардың өлшем бірліктерімен білді. Өлшем бірліктерді анықтады, салыстырды. Жоспарлаған әдіс-тәсілдерім тиімді болды. Оқушылар сабаққа белсенді қатысты. Бүгінгі сабақты жоспарыма сай берілген уақыт ішінде үлгердім.
|
||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: «Жигсо» әдісі табысты болды. Себеп: біріншіден әр топ өз тапсырмаларын орындып, басқаларға түсіндіре білді. Екіншіден уақытты пайдалануда тиімді болды. 2: «Ал кәне, жұмылайық» ойыны арқылы 4-тапсырманы сынып болып орындау табысты болды. Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: «Сұрақ-жауап» әдісі оқушыларда өз білгендерін айтуға деген қызығушылығын оятты . 2: «Кубик – рубик» ойыны да сабақты жақсарты.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Келесі сабақта тапсырмаларды оқушылардың деңгейіне қарай бөліп беруді, ал 5– тапсырманы «Көшбасшы және тыңдаушы» әдісі арқылы орындатуды жоспарлаймын.
|
|||||||||||||||||||
Оқу – ісі меңгерушісі: Д. Әлібекова
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ " Ұзындық. Масса. Көлем" 1 "А" сынып
Ашық сабақ " Ұзындық. Масса. Көлем" 1 "А" сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Ұзындық. Масса. Көлем |
Мұғалімнің аты-жөні: С. Орынбекова Күні: 30.01.2019 ж |
||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 1 «А» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
1.1.3.3 шамалар мәндерін: ұзындық (см, дм) \ масса (кг) \ көлем (л ) өлшем бірліктерін салыстыра алады және амалдарды орындай алады. |
||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||
|
Дескриптор |
1Ұзындық (см, дм) өлшем бірліктерін салыстырды 2 Масса (кг) өлшем бірлігін білді 3 Көлем (л) өлшем бірлігін қолданды |
||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, АКТ |
||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
«Сұрақ-жауап» әдісі, «Жигсо» әдісі, «Кубик-рубик» ойыны, «Ал кәне, жұмылайық» ойыны |
||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану, көркем еңбек |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі : Психологиялық ахуал қалыптастыру: Топтарға бөлу. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы топтарға бөлемін.
|
1-топ: Ұзындық 2-топ: Масса 3-топ:Көлем |
|||||||||||||||||
|
Жаңа білім 12 минут |
Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Жигсо» әдісі арқылы оқулықтағы тапсырмаларды бөліп алып орындайды. Тапсырмаларды бөлуде «Кубик-рубик» ойынын қолданамын.
1-топ: Заттардың ұзындықтары қандай? Өлшейді, анықтайды, салыстырады. Өшіргіш -5см қайшы – 11см қарындаш – 14см 5см < 11см 11см < 14см Қайшы өшіргіштен 6 см ұзын. Өшіргіш қайшыдан 6 см қысқа. 2-топ: Сурет бойынша қарбыздың, бір қап картоптың массасын анықтайды, салыстырады. Қант- 1 кг болса, онда қарбыз – 4 кг болады. Тразының бір басында тұрған екі қалта қант пен қарбыздың салмағы 6 кг-ға тең. Ал екінші басында бір қап картоп пен бір қалта қант тұр.Картоптың салмағын табу керек. Шешуі: Қарбыз: 1 кг + 1кг+1кг +1кг = 4 кг 1 қарбыз 4кг +екі қалта қант 2кг = 1 қап картоп ? кг + қант 1кг 4 кг +2 кг = ? кг + 1 кг 6 кг – 1 кг = 5 кг Жауабы: қарбыз- 4 кг, картоп – 5 кг 3-топ: Шелекке қанша литр су сыятынын анықтайды. Шешуі: Бізде шелек, 1 литрлік үш құмыра, 2 литрлік екі кастөрөл бар.Сәйкесінше үш құмыра 3 литрге , ал екі кастөрөл 4 литрге тең. Бұдан келіп шығады: 3 л + 4 л = 7 л Жауабы: Шелекке 7 л су сыяды.
|
«Басбармақ» әдісімен бағалау |
|||||||||||||||||
|
Ортасы 7 минут |
Қолдану : Дәптермен жұмыс
Қаламсауыт – 14 см-ге тең. Кілттің ұзындығы – 6 см-ге тең. Қаламның ұзындығы – 12 см-ге тең. 2 – тапсырма. Заттардың массасын анықта. Кітаптың массасы – 1 кг-ға тең. Сыйлықтың массасы – 2 кг-ға тең. Қарбыздың массасы – 4 кг-ға тең. 3-тапсырма. Заттардың көлемін анықта. Шелектің көлемі- 4 л. Ыдыста қанша л су бар? а) Ыдыста – 8 л су бар. Ә) Ыдыста – 3 л су бар. |
«Өзін-өзі бағалау» әдісі |
|||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Әдемі әтеш орнынан тұрды, Жан-жағына қарады. Айдарын тарады Кукареку, кукареку деп шақырды Елдің бәрін оятты Қанатын қомдап, орнына отырды. |
Өлең шумағы |
|||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 7 минут |
Синтез . Ал кәне ,жұмылайық! Аквариумға 20 л су сыяды. Көлемі 3 литрлік шелек пен 1 литрлік құмыраның көмегімен аквариумды қалай толтыруға болады.Есепті шығарып көрсет.
3 - тәсіл: 3 л +3 л + 3 л+ 3 л + 3 л+ + 1 л + 1 л + 1л +1 л +1 л = 20 л . . . . . |
Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады,талқығасалады,ойланады.. |
|||||||||||||||||
|
Бағалау 8 минут Кері байланыс 4 минут |
Бағалау парақшасы
|
Бағалау парақшасы
Рефлексия парағы. |
|||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: өлшем бірліктерді жаттау, дәптермен жұмыс. |
|||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс АКТ-мен байланыс
|
|||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқумақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Оқушылар бүгін ұзындық, масса, көлем шамаларымен танысты. олардың өлшем бірліктерімен білді. Өлшем бірліктерді анықтады, салыстырды. Жоспарлаған әдіс-тәсілдерім тиімді болды. Оқушылар сабаққа белсенді қатысты. Бүгінгі сабақты жоспарыма сай берілген уақыт ішінде үлгердім.
|
||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: «Жигсо» әдісі табысты болды. Себеп: біріншіден әр топ өз тапсырмаларын орындып, басқаларға түсіндіре білді. Екіншіден уақытты пайдалануда тиімді болды. 2: «Ал кәне, жұмылайық» ойыны арқылы 4-тапсырманы сынып болып орындау табысты болды. Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1: «Сұрақ-жауап» әдісі оқушыларда өз білгендерін айтуға деген қызығушылығын оятты . 2: «Кубик – рубик» ойыны да сабақты жақсарты.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Келесі сабақта тапсырмаларды оқушылардың деңгейіне қарай бөліп беруді, ал 5– тапсырманы «Көшбасшы және тыңдаушы» әдісі арқылы орындатуды жоспарлаймын.
|
|||||||||||||||||||
Оқу – ісі меңгерушісі: Д. Әлібекова
шағым қалдыра аласыз

















