Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Абай - ұлы ақын"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті |
Мектеп: «Бөрлі жалпы ББМ» |
|||
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 6-бөлім Атақты тұлғалар |
Мұғалімі: Ерденова Жангуль Жанабаевна |
|||
Сынып: 3 |
Қатысқан оқушылар саны: |
|||
Күні: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Абай – ұлы ақын |
|||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.1.1.1 –ауызша тіл және тыңдау көру материалын тыңдап, түсіну, жеке сөйлемдердің мағынасын нақтылау үшін сұрақтар қою; 3.1.3.1 - тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/ кесте толтыру/мазмұндау 3.2.1.1 - берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану 3.3.3.1 - мәтіннің жанрын (әңгіме, тұрмыс-салт жырлары, бата, мақал-мәтелдер) ажырату, |
|||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы тыңдалым материалдарындағы деректерді ,тірек сөздерді пайдаланып жауап береді. Көбі жалғау түрлерін қолдана біледі. Кеибірі сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастырылады, кесте толтырады |
|||
Бағалау критерийлері |
Абай туралы білгендерін айтады, диалог құрастырады, сұрақтарға жауап береді. |
|||
Тілді мақсат |
Пәнге тән лексика мен терминология: өмір, шығарма,аударды, ірі. |
|||
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: ұлы ақын ,өлең жазды, ақын аудармашы. |
||||
Бастапқы білім |
Шоқан туралы айтады.Мұғалім жетекші сұрақтар қою арқылы оқушыны бастапқы білімін анықтай алады |
|||
Сабақтың барысы |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мұғалім сыныпты сабаққа ұйымдастыру үшін оқушылармен бірге «шаттық шеңберін» құрады. Оқушылар ортаға шеңбер құрып, мұғаліммен бірге ән айтады.
Қызығушылығын ояту. Оқушыларға «Тірек сөздер» стратегиясының негізінде тақтадағы плакаттарға бірнеше сөз жазады. Сөздікпен жұмыс: Мұғалім оқулықта «Оқылым, Айтылым» айдары бойынша берілген суретке қарауларын сұрайды, суретте не бейнеленгенін сұрайды, интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады. |
Тренинг жазылған парақшалар Плакат, маркерлер
Оқулық Таныстыры лым |
Сабақтың ортасы
Сергіту сәті.
|
Т.А 1-тапсырма. Мәтінді тыңда. Көп нүктенің орныны қажетті сөздерді қойып, мазмұнын айт. Абай Құнанбайұлы- қазақтың … . Ол адам, өмір, … туралы көп өлең жазды. Абай орыстың ақындарының өлеңдерін қазақ тіліне ... Ж. 2-тапсырма. Көп нүктенің орнына керекті қосымшаны жалғап жаз.
Оқушыларға бағалау парақшасы таратылады. Топтық тапсырмалардың орындалу реті бойынша әр дұрыс жауапқа 5 балл қойылады. Оқушы- «Пікірлер «Қызық «Фото- «Кім Балл ның парағы» суреттер» суреттер» жылдам?» аты- әдісі тәсілі әдісі ойыны жөні
Дескриптор : -Пікірін дәйектеп айта алады ; -Өзара коммуникативтік қатынас орнатады; -көпшілік алдында сөйлей алады ; Сергіту сәті. Мұғалім оқушыларды сергіту үшін орындарынан тұрғызып, жаттығу жасатады: Дәптермен жұмыс.
Өлең жаз+ды Өлең жаз+ыл+ды Өлеңді аудар+ды Өлең аудар+ыл+ды
А.5-тапсырма. Үлгіге қара. Мәтін мазмұны бойынша диалогты жалғастырыңдар. |
Оқулық, аудиотаспа, кесте
Сазды әуен Ғаламтор ресурсы |
Сабақтың соңы |
Дескриптор : -Пікірін дәйектеп айта алады ; -Өзара коммуникативтік қатынас орнатады; -көпшілік алдында сөйлей алады ;
|
Ғаламтор ресурсы Оқулық |
Абай + ... |
|
Өлең + ... |
|
Ақын + ... |
Шығарма + ... |
||
Орыс + ... |
Ақын + ... |
||
Қазақ + ... |
Тіл + ... |
||
Әлем + ... |
тілдер |
|
|
|
|
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кері байланыс. Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін желімқағаздарға жазып, қоржындарға жабыстырады. Үйге тапсырма. Үй тапсырмасы ретінде оқулықтағы 6-тапсырма беріледі. Тапсырманың шарты, қалай орындалуы қажет екені түсіндіріледі. |
А4 парағы, түрлі түсті қарындашта р, маркерлер, сырлы бояу |
|
Қосымша ақпарат |
|||
Рефлексия Сабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқу болды ма? Себебі неде? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт дұрыс пайдаланылды ма? Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім. Не себепті? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (Сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады. Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс істейді. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақыт тиімді пайдаланылып, саралау жұмыстары да орындалады). |
||
Қорытынды бағалау: Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды ма? Сабақтың өзіне ұнаған 2 тұсын анықтап жазыңыз. 1: 2: Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) сабақтың тиімділігін арттырады? 1: 2: Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз. 1: 2: Сабақ барысында келесі сабағымда сыны не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім. 1: 2: |