Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Абай жолы" 11 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Шығыс Қазақстан облысы
білім басқармасының Алтай
ауданы бойынша білім бөлімі
«Алтай қаласының №11 орта
мектебі»КММ қазақ тілі мен
әдебиет пәні мұғалімі
Мерике Адылханқызы Мукатаева
Бөлім: |
8. Әлемдегі ерлер мен әйелдердің құқықтары мен теңдігі. Мұхтар Әуезов «Абай жолы» роман-эпопеясы. |
Педагогтің аты-жөні: |
М.А. Мукатаева |
Күні: |
24 ақпан 2023 жыл |
Сыныбы:11А |
Қатысушылар саны: 10 Қатыспағандар саны:0 |
Сабақтың тақырыбы: |
Нәтиже сабақ. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.1.1.1 мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті негізгі және қосымша ақпаратты анықтай білу және салыстырмалы талдау жасау ; 11.2.5.1 көпшілік алдында сөз сөйлеуде маңызды орын алатын тілдік (вербалдық) және бейвербалдық элементтерді қолданып, сенімді және еркін сөйлеу 11.5.1.2 . мәтін құрауда үстеу мен шылаудың мағыналық түрлерін стильдік қызметіне сай орынды қолдану |
Сабақтың мақсаты: |
*мәтін үзінділері бойынша болжам жасау, тиісті негізгі және қосымша ақпаратты анықтай білу және салыстырмалы талдау жасады біледі; *көпшілік алдында сөз сөйлеуде маңызды орын алатын тілдік (вербалдық) және бейвербалдық элементтерді қолданып, сенімді және еркін сөйлей біледі. *мәтін құрауда үстеу мен шылаудың мағыналық түрлерін стильдік қызметіне сай орынды қолдана алады |
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Уақыты Кезеңдері |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
І. Жаңа сабаққа кіріспе |
І. Ұйымдастыру. Абайдың «Айттым сәлем қаламқас әні» 1.Сәлемдесу-Қайырлы күн ,балалар! 2. Психологиялық ахуал туғызу Мейірімді таза жүрекпен Амандасып алайық Сабақ бойы еңбек етіп Жақсы баға алайық! |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. |
|
Оқулық, дәптер, қалам |
||||||||||||
ІІ.Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтап алу
|
1.Балалар ,көрініске назар аударыңдар, «Бұл –кім» деген сұраққа жауап беріңдер? 2.1- көрініс Никита отырады. Домбыраның үні( Құрманғазы Сағырбаевтің «Көңіл толқыны» күйі) Сахнада Абай өлең жазып отырады. Үстел үстінде ескі май шам, құс қанатынан жасалған қалам, шыны құтыдағы сия ) .Абай:Никита-Абай : Мен атаның ұлы емес, адамның ұлымын.1886 жылы жазылған өлеңім «Адамның кейбір кездері» Адамның кейбір кездері Көңілде алаң басылса (жүрегінің тұсын ұстайды) Тәңірінің берген өнері Көк бұлттан ашылса.(аспанға қарайды) Ызалы жүрек ,долы қол (жүрегінің тұсын ұстайды,қолын көрсетеді) Улы сия ,ащы тіл (құтыдағы сия мен аузын көрсетеді) Не жазып кетсе жайлы сол(қалам мен құтыдағы сияны көрсетеді) Жек көрсеңдер өзің біл! (Кетіп қалады ) 3.А) Сонымен бұл көріністегі кейіпкер кім?-Абай Құнанбаев Б) Абай Құнанбаев туралы кім еңбек жазды?- М.Әуезов В) Ол еңбек қалай аталады? - «Абай жолы» роман –эпопеясы 4. Олай боласа қандай бөлімді қайталаймыз? – Әлемдегі ерлер мен әйелдердің құқықтары мен теңдігі. «Абай жолы» роман –эпопеясының 1,2- бөлімі . 5.Сабақтың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?Анықтап алады . слайд 6.Сыныпты топқа бөлу. 1) Киіз үйдің макетінде Шығармалардың атауы берілген, сол шығармалар заңғар жазушы –Мұхтар Әуезовтың немесе Қазақтың Пушкині атанған Абай Құнанбаевтың шығармасы екенін анықтап сол топ мүшесі болып топ құрайсыңдар. 2) Топ жетекшілерін сайлау,бағалау парағын, ҚБ белгілерін табыстау.
|
1. Кітаптар көрмесі, буклеттер.
2.Көрініс
3. Ақырын музыка-күй
1с- Экранда Абаймен Мұхтар
2с-Экранда Абай жолы романының 4 бөлімі – сурет. 3с-слайд -Сабақтың бөлімі, тақырыбы, 4с –Сабақтың мақсаты .
5с-Екі киіз үй Абай ауылы .Мұхтар ауылы деп жазу
|
||||||||||||||
ІІІ.Сабақтың негізгі бөлімі. |
І. 1.«Абай жолы » романында Абайдың ең жақсы көретін ойындары қандай болды? 2.Жеке жұмыс. «Асық» ойыны арқылы 10 сұраққа жауап беру. Үйге берілген тапсырма «Асық»ойынына сұрақтар. 1. «Абай жолы»роман-эпопеясын орыс тіліне аударған орыс жазушысы кім?(Леонид Сергеевич Собольев) 2. «Абай жолы»роман-эпопеясы неше тілге аударылған ? (116) 3.Абайдың көзін ашуға ,білім алуына көмектескен орыс жазушылары кімдер? (А.С. Пушкин, Толстой, Михаэлс) 4. «Абай жолы»роман-эпопеясы неше кітаптан тұрады, атаулары қандай ? (4 кітаптан тұрады. 1-«Қайтқанда».2- «Тайғақта». 3- «Ақын аға».4-«Құз-қияда» 5. «Абай жолы»роман-эпопеясының басты кейіпкері кім? (Абай Құнанбаев) 6. «Абай жолы»роман-эпопеясы қай жылдары жазылған?1942-1957-жылдары 7. «Адамды хайуандықтан адамшылыққа енгізген –әйел» дегенді кім айтқан, қай еңбекте?(Мұхтар Әуезов, «Абай жолы»роман-эпопеясында) 8. Абайды жеңгелері еркелетіп қалай атаған ?(Телғара ) 9. «Абай жолы»роман-эпопеясының негізгі идеясы не ? 10. Абай Құнанбаев неше рет некеге тұрған, әйелдері кімдер болған ?(3 3.Екінші көрініс :1)Автор: Лиза Б .Абай- Никита(тақия) . Құнанбай –Андрей(шапан, қалпақ) Айғыз: Настя . Ұлжан: Вероника Зере: Дарья Қалиқа жеңгесі: Ксения . Жұмабай –Иван Байтас-Руслан Лиза - Автор: Үш күндік жолда Абай жол бойы ауылына жеткенше асығып келеді. Абай , Жұмабай мен Байтас - үшеуі Құнанбайдың ауылына жетеді . Абай асығып аттан түсіп, шешелері тұрған топқа жүреді.(5 адам тұрады) Абай асығып анасына қарай жақындай бергенде Қалиқа жеңгесі : Ксения -Қалиқа жеңгесі -Телғара, Айналайын Телғара! Соқталдай азамат болыпсың! –құшақтап бетінен сүйеді. Анасы Ұлжан мен екінші шешесі Айғыз қатар тұрады . Настя -Айғыз: "Мына жаман қатындар баламыздың бетінен сүйер жер қалдырмады ғой"( оның көзінен сүйді !) Лиза - Автор: Ұлжан ұлын сүймеді. Тек құшақтап, маңдайынан иіскеді де, әжесіне қарай жіберді Дарья - Әжесі Зере :"Маған емес, бірінші әкеңе бар"(немересі құшағына алады «Құлыншағым! » деп кемсеңдеп, жылауға айналды) Вероника - Ұлжан ;, "Балам, әуелі ар жағыңда әкең тұр..." Лиза - Автор : Бала жалт қараса, қонақ үйдің тұсында аға сұлтан Құнанбай тұр екен, әкесін байқамай қалғанына ыңғайсызданған Абай солай қарай беттейді. Андрей - Құнанбай :Бойың өсіп ер жетіп қалыпсың балам. Білімің де дәл солай өсті ме?" Никита - Абай: "Шүкірлік, әке. Ат барған соң, дәріс тәмам болмаса да қазіреттің рұқсатын алып қайттым" 2) Көрініс бойынша жұптық тапсырма. «Қайтқанда» бөлімі бойынша А)Топ жетекшілері осы бөлім бойынш әдеби талдау жасайды. 1- топтың ішінен 2 жұп Негізгі және қосымша ақпаратты кестеге толтырып жазады –жұптық Б) 2топтың ішінен 2жұп «Кейіпкерлер» кестесін «Абай жолы»романы бойынша толтырады . |
6с-Асық 23 ойыны ,жеке асық 7с-Собольев
8с- П,Т,М
9с- 4 кітап, бөлімі 10с- кесте
11с-пікір 12с-Абай 13с- жазу 14с-кесте
15с- аттылар Құанбай, Зере,Ұлжан
16с- Кесте
17с- Кесте |
||||||||||||||
5. |
4.Мәтінмен топтық жұмыс
.Оқылым. 1) Топ мүшелері киіз үйдің
макеттерін және тапсырмаларды таңдап алады.(макетте мәтіндер мен
тапсырмал Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |